Zaledila sam se od straha. Skinuo je naočare i svojim ledeno plavim očima me fiksirao na mjestu. Izgubila sam sposobnost govora.-Ponovit ću pitanje. Ko si ti? I šta radiš ovdje?- upitao je ne mičući se sa mjesta. Rex je zacvilio i došao do mene. Obuzeo me bijes. Kako se usuđuje tako razgovarati sa mnom? Odlučila sam ga ignorisati. Sagnula sam se i zagrlila Rexa
- Zbogom dečko- ustala sam i ne gledajući dečka odšetala.
-Hej. Kuda ideš?- začula sam povik. Nisam se okretala već sam ubrzala korak. Osjetila sam kapljice kiše kako padaju po mome licu. Zastenjala sam i ubrzala. Začula se ponovo ona užasna buka. Veliki đip se zaustavio pored mene i vrata su se otvorila.-Ulazi- naredio je. E baš neću.
- Ne bude tvrdoglava nego uđi u auto. Kreće oluja. Ili se bojiš?- zastala sam i zagledala se u njega. Znao je šta treba reći. Ušla sam u auto, ali sam odlučila da šutim. Rekla sam mu adresu i zagledala se kroz prozor. Stvarno, kiša je sve jače i jače padala.- Kako je Rex dospio kod tebe?- upitao me je. Šutila sam kao zalivena.
- šta ti je? Maca ti je pojela jezik?- upitao je podrugljivo. Kunem se da sam imala bejzbol palicu udarila bi ga.
- A šta misliš kako je dospio kod mene? Nisam ga valjda kidnapovala pa ponovo vratila?-
ignorisao me je.
- Slušaj. Ovo nije počelo dobro. Tražim ga cijeli dan. Stvarno smo bili zabrinuti.- smekšala sam se.
- Uredu je.- rekla sam. Zaustavili smo se ispred moje kuće bez da sam to primjetila.
- Pa nismo se upoznali. Ja sam Sebastian.- pružio je ruku.
-Clare.- kada su nam se ruke dotakle elektricitet je prostrujao kroz naše prste. Naglo sam povukla ruku. Imala sam osjećaj da je potpuno spržena, ali za čudo nije bilo nikakve rane. On me gledao sa čudom u očima.
Otvorila sam vrata i otrčala do kuće. Na trijemu sa stojala nekoliko trenutaka i promatrala ga. Nije skidao pogled sa mene. Otišao je tek kad sam ušla u kuću. Šta je ovo upravo bilo?Te večeri on je bio zadnja stvar na koju sam pomislila kad sam zaspala.
Nastavci su veoma,veoma kratki jer sam krenula sa odrađivanjem ferijalne prakse ali čim završim potruditi ću se da budu duži :*