Gutljaj kole mi je skrenuo na pogrešan put i počela sam da se gušim. Priskočio mi je u pomoć i potapšao me po leđima. Divno, Clare, stvarno divno.

-Hej pažljivo- upozorio me
-Šta ti radiš ovdje?- upitala sam ga. Pogledala sam iza njega.

Prelijepa djevojka zelenih očiju je stojala iza njega. Njegova cura? Očito je shvatio u kojem mu smijeru misli idu.
-Ovo je moja sestra Annabella.- odahnula sam na te riječi. Prelijepa djevojka je prišla.
-Annabella. A ti si sigurno Clare?- upitala je. Podigla sam obrvu.
-Kako znaš moje ime?-upitala sam. Tajanstveno se nasmiješila.
-Čest si predmet rasprave u našem domu- podigla sam obje obrve. Čest predmet rasprave?

Pogledala sam u Sebastiana zahtijevajući objašnjenje. Poprijeko je pogledao Annabellu koja je podigla ruke i udaljila se od nas.

-Izvini zbog ovoga.- rekao mi je kada se udaljila.
-Šta je htjela reći sa time da sam čest predmet rasprave?- upitala sam. Vidjelo se da je nervozan.
-Ništa, ne brini se zbog toga. Idemo da plešemo.- povukao me za ruku.
-Aaaa ne. Ja ne plešem.- rekla sam i pokušala izvući ruku iz njegove ali mi nije dao.

Krenuli smo prema plesnom podijumu. Primjetila sam kako ga sve djevojke odmjeravaju i obuzela me ljubomora. Odmahnula sam glavom pokušavajući se osloboditi tog osjećaja. Šta mi je? Pa on nije uopšte moj. Probili smo se kroz gužvu i stali na sredinu plesnog podijuma. Za sebe mogu reći da poprilično dobro plešem ali u poređenju sa njime ja sam amater. Zavrtili smo se u ritmu Sexy beat-a i svi su se odmaknuli da nas gledaju.

Zapetljale su mi se noge od nervoze, ali me fiksirao svojim pogledom. Bilo ga je veoma lako pratiti jer je bio odličan plesač. Zavrtio me i ugledala sam Miu kako mi maše. Odmahnula sam joj rukom i Sebastian me naglo privukao sebi. Oboje zadihani gledali smo se duboko u oči.
Energične ritmove Sexy beate-a zamijenili su nježni, romantični ritmovi neke meni nepoznate pjesme.

Sebastian me povukao za ruku i vodio kroz masu. Teško sam hodala na visokim štiklama ali su nam se svi sa puta sklanjali pa smo brzo izašli iz kluba. Jao, kako je samo hladno. Iz kluba me odvukao do male uličice. Naslonio me na zid i zagledao mi se u oči. Nešto neljudsko mu je sjalo u očima ali se nisam plašila. Ali sam se iznenadila kada me je poljubio. Isprva, to je bio grub i jak poljubac. Uhvatio mi je glavu među svoje šake i grizao mi usnicu. Zastenjala sam i osjetila da se smiješi. Odmaknuo se i pogledao me. Oči su mu bile potpuno crne, više nije bilo ni traga od one ledeno plave. Uhvatila sam ja njega za lice i poljubila. Obuhvatio me nježno oko struka i privukao bliže sebi.

Koliko smo se ljubili nisam sigurna. Ali nas je prekinuo zvuk telefona. Odmaknuo se i uzeo telefon ne prestajući gledati me u oči. Slušao je nekoliko trenutaka šta mu govori osoba sa druge strane.
-Šta?- upitao je i odmaknuo se id mene. Prošao je prstima kroz kosu i bijesno koračao slušajući šta osoba sa druge strane govori.
-Dobro, dolazim odmah- rekao je i poklopio. Okrenuo se prema meni.
-Moram da idem.Nešto je iskrslo.- rekao je. Klimnula sam glavom i popravila haljinu. Uhvatio me podruku i poveo do vrata. Ispred nas je čekala Annabella. Sebastian joj je dobacio ključeve auta i ona je otišla. Lagano me poljubio u usta.
-Čujemo se.- rekao je. Klimnula sam glavom i ušla u klub.

Gurala sam se kroz ljude da dodjem do bara i naručila čašu hladne vode. Popila sam je na eks i zagledala se u mrljice na čaši. Šta se kojeg đavola upravo desilo? Zbunjeno sam gledala u čašu kada mi je Mia skočila na vrat.
-Heeeeej gospođice JaNeVolimDaPlešem! Šta je ono bilo?- upitala me. Odmahnula sam glavom. Ne, ne ovdje.
-Čekaj.- rekla je i otrčala do Sama. Klimnuo je glavom na sve što je rekla i vratila se do mene.
-Idemo kući- rekla mi je. Progurale smo se kroz klub i izašle napolje. Hodale smo u tišini do auta. Tek unutra je progovorila.
-Hajde ptičice. Pjevaj- rekla je. I propjevala sam. Rekla sam kako smo plesali, kako smo se poljubili i za njegov nagli odlazak.
-Wow. Ne znam šta da kažem osim... Izgleda da nisi takva svetica- rekla mi je i počele smo se smijati. Mijio ime je Pinokio, ali moje jeste Svetica. Zbog toga što sam knjiški crv do sada nisam imala ni jednog dečka pa sam dobila ime Svetica. U šali sam je udarila u rame i pokrenula auto. Mia mi je prepričavala događaje iz kluba i zajedno smo se smijale nekim stvarima. Odvezla sam je do njene kuće i produžila svojoj.

Pomalo se plašim mraka ali
pošto već godinu dana živim sama navikla sam se na tišinu.
Otključala sam vrata kuće i primijetila neke čudne stvari. Jastuci su bili neuredni kao da je neko sjedio na njima. Namjesila sam jastuke i popalila sva svjetla u kući. Popela sam se do sobe, istuširala se i zaspala ovaj put sa bejzbol palicom pored sebe.

Ordinary girl (or not)Where stories live. Discover now