Šta???!!! Sebastian. On? Ovdje? Potonula sam još dublje u stolicu ali me je ugledao. Svojim led ledenim pogledom me fiksirao i vidjela sam da je i on iznenadjen.
- Pa učenici, ovo je vaš novi kolega koji će vam se sam predstaviti.- gospodin Tyler ga je najavio. Samouvjerenim koracima došao je na sredinu učionice.
-Zovem se Sebastian Duncan i dolazim iz New Yorka- kratko se predstavio a već sam čula uzdahe očaranih djevojaka.
- Odabrao sam Clare da ti pomogne oko prilagođavanja u našoj školi. Clare- prozvao me i ustala sam. Klecavim nogama sam otišla do njega. Nasmiješio mi se, a ja sam kao opčinjena gledala u njega.
- Clare znaš šta ti je raditi.- gospodin Tyler me prekinuo iz sanjarenja. Klimnula sam glavom i izašli smo iz učionice.
- Pa. Opet se srećemo.- rekao je.
- Izgleda. Da počnemo sa obilaskom?- upitala sam. Klimnuo je glavom i krenuli smo. Obišli smo cijelu školu, od sekretarijata, ambulante, kantine, sale za tjelesni. Bio je veoma pažljiv slušatelj. Dva časa su brzo prošla i morala sam nazad na nastavu. Rastali smo se na školskom parkiralištu.
-Hvala ti što si me provela kroz školu. Nadam se da ću ti se moći obratiti za sve što mi treba? Dat ćeš mi svoj broj telefona?- upitao me
- Naravno.- odgovorila sam mucajući i izdiktirala mu.
Iznenadio me time što me poljubio u obraz. Osjetila sam kako se vrućina penje vratom i licem. Pozdavio me, ušao u đip i otišao. Nekoliko trenutaka sam stojala na parkingu pokušavajući svatiti šta se upravo desilo.
Okrenula sam se i krenula prema školi. Nekako naslijepo sam otišla do učionice biologije i sjela na svoje mjesto sekundu prije nego što je prof Emerson ušao. Vidjela sam kako mi je Mia mahala sa izbezumljenim izrazom lica. Namrstila sam se.bacila mi je papirić na stol.

Koga si to provela kroz školu i zašto za to ja saznajem od Samanthe? Želim izvještaj kasnije.

Prevrnula sam očima. Naravno. Samantha. Školska kurva i tračara.

Reći ću ti kasnije.

Dobacila sam joj papirić i vidjela da nas gospodin Emerson gleda poprijeko. Dobila sam kontrolni i počela raditi. Završila sam ga veoma brzo i izašla iz učionice. Sjela sam na stepenice i pripremila se za Mijinu inkviziciju. Proletila je kroz vrata učionice.
- Govori. Ko, kako, gdje, šta?- skakutala je kao dijete.
-Polako.-smirivala sam je.
-Ništa posebno. Zove se Sebastian, preselio se iz New Yorka u naš mali gradić, a upoznali smo se ranije.- rekla sam i pripremila se na eksploziju.
-MOLIM???!!! Hoću sve detalje odmah- zahtjevala je. Objasnila sam joj sve.
- I ni ne pomišljaj na to- upozorila sam je na kraju svog "izvještaja" nakon što sam vidjela vragolasti sjaj u njenim očima.
- Šta? Ne mislim ja ni na šta- nasmijala se tajanstveno.
- Znam te Mia bolje nego ti sama sebe. Vidim da već smišljaš imena za našu djecu. Ali od toga nema ništa. Shvati to. Previše smo različiti.- zagrlila sam je i odbila svaki ostali razgovor.

Nakon što sam odvezla Miu kući i dogovorila se s njom za večerašnji izlazak u P&G klub, svratila sam do moje tete Sam. Teta Sam je moja dobra vila. Ona i njen sin Ryan mijenjaju mi porodicu zadnje dvije godine. Izašla sam iz auta, prošla kroz cvijetni vrt koji održava teta Sam i ušla u kuću kao da je moja.
-Hej teta Sam.- pozdravila sam je i poljubila
-Zdravo dušo. Jesi gladna?- upitala me brižna teta Sam pa me udarila u šali po ruci zbog toga što sam uzela keks sa stola.
-Čekaj ručak.- nagrdila me u šali. Provela sam čitava dva sata kod tete Sam. Nakon što me nahranila kao puricu pred Božić, zaputila sam se kući da se spremim za izlaska.

Crna haljina sa čipkanim rukavima sezala je do mojih koljena. Kosu sa podugnula u punđu, stavila sjenu, maskaru i sjaj za usne. U 7:30 izašla sam iz kuće i krenula po Miu. Izašla je potpuno sređena u plavoj haljinici do koljena.
- Hej! Idemo u provod?- upitala je
- Idemo!- odgovorila sam i pustila muziku do kraja. Stigle smo na prepuni parking P&G-a. Red ispred najvećeg kluba je bio veoma dug i odmah smo negodovale zbog toga. Ali Mia je imala ideju.
-Čekaj me tu- naredila mi je i odšetala do izbacivača. Mrko ju je pogledao ali nakon samo jedne minute jeo joj je iz ruke. Pozvala me rukom i, unatoč bijesnim uzvicima koji su se čuli iz reda, uspjele smo ući.
-Kako si to izvela?- upitala sam je.
-Ništa me ne pitaj- rekla je i namignula mi. Nasmijala sam se i produžila do bara.
-Kolu- naručila sam. Mrzim alkohol i nikad ga ne pijem.
-Takođe.- naručila je Mia. Nakon što smo neko vrijeme ćaskale za šankom Mia je ugledala Sama.
-Clare eno Sama. Idemo da plešemo.- pozvala me.
-Ma ne. Znaš da ja ne plešem. Idi ti, ja ću biti ovdje- mahnula sam joj rukom i ona je otrčala Samu u ruke. Zapravo ja volim da plešem ali ne volim biti treći kotač. Iz razmišljanja me prenuo glas
-Šta ti radiš ovdje?-

Ordinary girl (or not)Where stories live. Discover now