İyi geceler, uyumayanları hemen alayım buraya🤭 biraz sağlık problemlerim var şu sıralar. Kalpte sıkıntılıyız o yüzden yazma işim aksadı biraz. Neyse eski tempoma dönüyor ve haftada bir bölüm yapıyoruz 🥳Bolca yorum yaparsanız mutlu olurum. Keyifli okumalar 🥹
-
-
Günler geçiyordu. Günler geçiyordu fakat sarılmıyordu oluşan yaralar. İyileşmiyordu acıyan yerler ve gitmiyordu kırılan kalbin acısı.
Jeongguk hayatında ilk kez yaşamış olduğu bu anı unutamıyor, aşamıyordu bir türlü. Odasına kapanmıştı, yemek yemek istemiyor ve kimsenin yüzünü görmek istemiyordu. Yüzünde izi kalacak çizikler oluşmuştu, kendini öyle güçlü ve hırslı hırpalamıştı ki güzelim yüzü günlerdir yara bere içindeydi.
Ama en çok canını yakan babasının sarf ettiği cümlelerdi. Jeongguk babasının gerçek yüzünü görmüştü, zengin olma hevesiyle kendisini zengin bir ailenin oğluyla evlenmeye zorladığı yetmiyor gibi üstüne kendisini incitmişti.
Sanırım bütün yaraları iyileşebilirdi fakat kırılan kalbi... Kırılan kalbi bir daha asla iyileşmeyecekti.
Son bant patçasını da dikkatle yapıştırıp geriye çekildi ve dudaklarını büzüp şöyle bir baktı kağıda. En azından bir parça haline getirebilmişti. Taehyung'un elinin değdiği bu resmi atmaya asla kıyamazdı. Onu bir daha göremeyecekken en azından ondan bir parça saklamak istiyordu.
Bu düşünceyle gözleri doldu. Burnunu çekti ve kalbinin ağrıdığını hissetti. Taehyung'u görmek istiyordu. Onun yanında anlam veremediği bir güven hissediyordu. Öyle sıcaktı ki Jeongguk hiçbir şey demeden onun kolları arasına girmek istiyordu. Böylece ne babası onu incitebilirdi ne de Mingyu.
Oturduğu yerde dizlerini kendine çekti ve çenesini dizine dayayıp pencereden dışarıya baktı. Yağmur yağıyordu, şiddetli olmasa da penceresine vuran yağmur taneleri sessizliği bozuyordu. İçeriye giren soğuk havayla derin bir nefes aldı, gözlerini kapadı ve düşünceleri uzaklaştırmaya çalıştı kafasından. Zor bir dönemden geçtiğini hissediyordu. Bir ay öncesine kadar hayatı gayet sakin ve huzurluydu, anne ve babası ile arası iyiydi. Mingyu ve ailesi her şeyi berbat etmişti. Güzel olan tek şey Taehyung'u tanımış olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wicked Game / TaeKook
Fanfiction"Cesaretin olmadan ne yapabileceksin ki? "/Omegaverse