(Gambar hiasan semata-mata)
Sudah beberapa hari Medina mengambil cuti sakit sejak kejadian petang itu menyebabkan Murthi menjadi risau khuatir Medina melaporkan kejadian rogol itu pada pihak berkuasa. Tetapi beberapa hari selepas itu Medina kembali bekerja seperti biasa, seolah - olah tiada apa yang berlaku. Cuma semenjak itu, dia mula mengelakkan diri dari terserempak dengan Murthi & tidak lagi singgah ke stor sukan itu bersendirian. Setiap kali pasti ada seorang guru wanita lain menemaninya di stor tersebut. Ini menjadikan Murthi resah kerana tidak dapat bertindak. Dia masih lagi geram & berkeinginan untuk menjamah tubuh wanita muslimah itu lagi. Oleh itu Murthi mula memikirkan rancangan baru untuk memerangkap guru wanita melayu berkenaan.
Murthi mengambil cuti sakit untuk beberapa hari. Mengetahui yang India tua itu tiada di sekolah, Medina berasa lega kerana dia tidak perlu berjaga - jaga untuk mengelak dari bertembung dengan Murthi di sekolah & kembali berseorangan mengemas stor. Ini merupakan kesilapannya. Suatu petang ketika Murhi dikatakan masih dalam cuti sakit, Medina menyambung kerjanya mengemas stor sukan. Kerjanya sudah hampir selesai, cuma perlu mengemas sedikit sahaja lagi. Jadi dia masuk ke dalam stor, mengunci pintunya & mula mengemas. Alangkah terkejutnya Medina apabila mendengar bunyi sesuatu bergerak di belakangnya sebelum tubuhnya dipeluk seseorang & mulutnya ditekup kain. Seperti kejadian terdahulu, Medina cuba meronta melepaskan diri tetapi bauan dari kain itu mula menguasai dirinya & menjadikan tubuhnya longlai. Dia dapat merasai tubuhnya sekali lagi ditarik & dibaringkan ke atas tilam sukan yang tersedia di suatu sudut di stor tersebut. Dalam keadaan tubuhnya baring terlentang Medina dapat melihat wajah penyerangnya dengan jelas dibawah pencahayaan lampu di dalam stor sukan itu. Mutrhi tersengih - sengih melihat wajah Medina yang keliru dengan keberadaannya di situ.
"Ustazah musti ingat ini hari aku MC kan? Aku saje je MC pasal mau Ustazah datang sini sorang - sorang..." ujar Murthi panjang lebar menjawab persoalan di minda Medina sambil menanggalkan pakaiannya di hadapan guru wanita muslimah yang ketakutan itu. Sekali lagi Medina mendapati dirinya terperangkap dalam situasi yang sama. Dia pasti Murthi akan menodainya lagi. Batang zakar hitam Murthi tegak terpacak dihadapan Medina yang meliukkan tubuhnya cuba melarikan diri dari situ.
"Uncle...ja...ngan..." Medina cuba merayu tetapi dirinya terlalu lemah untuk berbicara & bergerak.
"Jangan risau Ustazah...ini hari pon Ustazah dapat syok juga hehehehe..." kata Murthi sambil membalikkan tubuh longlai Medina menjadi meniarap dengan wajahnya tersembam diatas tilam & pinggangnya ditonggengkan lelaki tua itu. Murthi meraba - raba daging punggung & mengosok - gosok pehanya sebelum melucutkan seluar sukan berserta seluar dalam yang dipakainya. Terpampanglah punggungnya yang gebu & pehanya yang putih di hadapan India tua itu sekali lagi. Murthi dapat melihat lubang dubur & alur faraj Medina terkemut - kemut akibat perasaan malu kerana anggota sulitnya dipertontonkan sedemikian. Wajahnya semakin mendekati alur faraj Medina hingga dia dapat menghidu haruman peluh yang terhasil dari tubuh wanita muslimah itu. Murthi mengeluarkan lidahnya lalu menjilat alur faraj Medina.
YOU ARE READING
Ku Kandungkan Zuriat India Tua Itu
General FictionKompilasi cerita2 karangan aku ikut minat aku hehehehe 😋 Kisah gadis / wanita melayu di tala India tua smpi bunting. DISCLAIMER: Gambar2 yg disertakan hanyalah hiasan semata-mata utk menyedapkan jln cerita & imaginasi. Takde kene mengena langsung d...