(Gambar hiasan semata-mata)
Medina memahami kehendak pasangannya. Dia sendiri juga hanyut didalam gelora nafsu syahwatnya & mendambakan kepuasan seksual. Dia melucutkan seluar dalamnya & berbaring terlentang di atas tilam sukan yang tersedia di bilik itu. Medina mendepakan kedua pehanya dengan luas mendedahkan farajnya yang becak kebasahan terpampang untuk santapan india tua itu. Murthi yang sememangnya kerakusan itu tidak menunggu lama. Dia segera melulut dicelah kelangkang Medina & menjilat-jilat alur faraj & biji kelentit guru wanita itu. Medina mengeliat & mendesah kesedapan menikmati gelesan kasar lidah pasangannya di anggota sulitnya. Begitu asyik serangan batin yang diterimanya hingga sesekali pehanya mengepit kepala Murthi di kelangkangnya.
"Un-Uncle...se-sedap...sedapnya Uncle jilat...." rintih Medina.
Murthi meningkatkan lagi asakannya hingga Medina mengerang keghairahan. Dia dapat merasakan deruan gelora klimaksnya semakin memuncak. Dengan satu desahan kuat Medina melentikkan tubuhnya hingga terangkat punggung pertama kali mencapai orgasmenya. Mencurah - curah air mazinya menderu keluar dari farajnya membasahi tubuh Murthi di hadapannya hingga dia terkulai layu terkangkang sambil mengigil. Dia tidak sangka walaupun tanpa rodokan batang zakar, India tua itu mampu membuatnya mencapai klimaksnya. Melihat keadaan mengaibkan wanita muslimah itu menaikkan nafsu serakah Murthi. Dia mendekatkan tubuhnya ke tubuh Medina lalu mengacu batang zakarnya bertentangan faraj wanita itu. Medina merelakan India tua itu menguak pehanya dengan luas & mengosok-gosok kepala zakarnya di alur faraj & biji kelentitnya. Dengan dirinya yang baharu sahaja klimaks, tubuhnya sangat sensitif dengan rangsangan diterima & mulutnya mengeluarkan rintihan manja.
"Ustazah, aku masuk aaa...." kata Murthi. Dia benar - benar ingin menutuh wanita muslimah ini. Dengan kain niqab yang sedikit terselak, Murthi melihat Medina memberi senyuman manis & tangannya menguak kedua pehanya dengan luas tanda kerelaannya memberi segala ruang di kelangkangnya kepada Murthi.
"Masuklah uncle...."
Ucapan manja yang penuh kerelaan itu disambut dengan hentakan padu batang zakar India tua itu. Medina menjerit keriangan merasai keseluruhan batang zakar gemuk itu meluru masuk ke dalam liang farajnya hingga tundunnya bertemu pangkal zakar Murthi yang berbulu lebat itu. Tanpa berlengah Murthi menghenyak Medina dengan kasar. Dia melepaskan segala kegeramannya ke atas tubuh wanita muslimah ini. Dahulunya perbuatannya merogol Medina dilakukan dengan tergesa - gesa menjadikannya tidak dapat menikmati dengan puas, kali ini dia dapat menjamah keenakan persetubuhan bersama wanita muslimah ini dengan sepuasnya. Mulut Medina mendesah & merintih tanpa henti merasai rodokan penuh nafsu serakah India tua ini. Sekali lagi dia tidak menyangka dengan umur Murthi yang hampir 60-an itu dapat memberi nikmat persetubuhan kepada wanita berumur 24 tahun ini. Betapa manisnya nikmat yang dialaminya, sangat berbeza ketika dirinya dirogol Murthi dahulu. Terdetik dihatinya jika dia tahu sensasi kenikmatan persetubuhan ini, dia mungkn menyerahkan dirinya lebih awal lagi. Murthi menggila menghentak faraj wanita muda ini. Buah dada Medina beralun kencang mengikut rentak tusukan zakar Murthi di dalam farajnya.
YOU ARE READING
Ku Kandungkan Zuriat India Tua Itu
General FictionKompilasi cerita2 karangan aku ikut minat aku hehehehe 😋 Kisah gadis / wanita melayu di tala India tua smpi bunting. DISCLAIMER: Gambar2 yg disertakan hanyalah hiasan semata-mata utk menyedapkan jln cerita & imaginasi. Takde kene mengena langsung d...