Manisah & Aryan - Part 2

9K 92 20
                                    

(Gambar hiasan semata-mata)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Gambar hiasan semata-mata)

Setelah Aryan selesai melaraskan kameranya & Manisah mengambil pil pencegah kehamilan, Manisah mula melucutkan baju kebayanya termasuklah pakaian dalam & tudungnya walaupun segan menunjukkan tubuhnya tanpa seurat benang dihadapan lelaki selain suaminya. Aryan yang sedang merakam menggunakan kamkoder mendekati Manisah & merakam bentuk tubuhnya. Muka Manisah semakin kemerahan melihat Aryan merakam bahagian wajahnya, buah dada, perut, kelangkang & punggungnya secara dekat. Aryan pula memberikan ulasan pada setiap rakamannya. Aryan meminta Manisah untuk duduk di bucu katil & mendepakan kakinya bagi merakam bentuk alur farajnya. Walaupun malu, Manisah tetap melakukannya. Manisah membiarkan dirinya dirakam dalam keadaan mengaibkan. Aryan kemudiannya meminta kebenaran Manisah untuk menyentuh tubuhnya, & seperti dijangka Manisah membenarkannya. Dia terasa sedikit terangsang merasai sentuhan tangan kasar Aryan meramas buah dadanya & menguli putingnya. Apatah lagi ketika jari Aryan mengesel-gesel & menguak alur farajnya bagi merakam bentuknya, perasaan berahinya semakin meningkat. Cara sentuhan Aryan berbeza dari yang dirasai dari suaminya. Alur farajnya kebasahan akibat dirangsang Aryan.

Manisah perasan bonjolan besar yang timbul di seluar Aryan sebalik wajahnya yang bersahaja. Setelah berpuashati, Aryan mengarahkan Manisah untuk menghisap batang zakarnya. Manisah menurut arahan yang diberikan & melepaskan tali pinggang & membuka zip seluar Aryan. Terkejut Manisah apabila melihat batang zakar Aryan tersembul keluar. Bentuknya jauh berbeza dari zakar suaminya. Batang zakar Aryan yang hitam legam itu panjang & jauh lebih tebal dengan urat berselirat mengelilingnya walaupun separa tegang. Kepala zakarnya tersembunyi disebalik lapisan kulit kulup. Bau tengik peluh tersebar menerpa deria hidunya. Manisah mula mengurut - urut lalu menjilat batang zakar India tua itu. Dengan kamkoder meneruskan rakaman, boleh dilihat dengan jelas batang zakar hitam legam itu bersinar diselaputi air liur wanita Melayu ini. Manisah tidak menyangka dia berpeluang melihat & melayani batang zakar yang tidak bersunat sebesar ini secara langsung. Batang zakar Aryan menegang keras & tersentak-sentak setiap kali lidah Manisah membasahi permukaan kulitnya. Aryan yang kesedapan itu mengarahkan Manisah untuk mengulum batang zakarnya. Manisah menolak kulit kulup zakar itu mendedahkan kepala zakar itu & mula menghisapnya. Rasa masin peluh bercampur air kencing meresapi deria rasa Manisah, menjadikannya mual. Bagaimanapun, wanita muda itu meneruskan kulumannya bagi menyelesaikan tugasannya demi bayaran yang bakal diterimanya.

"Manisah, suck my dick deeper..." arah Aryan.

Disebabkan fizikal tubuhnya yang kecil berbanding lelaki tua warga India itu, Manisah tidak dapat mengulum keseluruhan batang zakar Aryan. Masih ada beberapa inci lagi batang zakar itu dari pangkalnya tidak dapat ditelan Manisah. Aryan meletakkan kamkoder yang dipegangnya di atas meja solek menghala kearah mereka. Dengan kedua tangannya bebas bergerak, Aryan memegang kepala Manisah & menekan batang zakarnya berulang kali kedalam mulut wanita itu untuk masuk dengan lebih dalam. Manisah dapat merasai kerongkongnya mengembang menerima bentuk batang zakar yang tebal itu. Dia menahan diri dari tersedak apabila merasai kepala zakar itu perlahan - lahan melalui ruangan tekaknya hingga meleleh airmatanya. Aryan meneruskan tekanannya pada kepala Manisah hingga wanita itu menyedari hidungnya telah mengeseli rimbunan bulu kemaluan & kulit di pangkal zakar itu. Terbeliak mata Manisah mengetahui yang dia telah menelan keseluruhan batang zakar besar yang panjang itu. Dia mengosok-gosok peha Aryan memberi isyarat yang dia mula kehilangan nafas kerana saluran pernafasannya terhimpit akibat tekaknya mengembang disumbat batang zakar itu. Aryan pula menghentak pinggulnya beberapa kali ke wajah jelita Manisah memastikan batangnya masuk sedalam mungkin sebelum menarik keluar dengan pantas. Manisah segera mengambil nafas dengan dalam sepuas-puasnya. Dia melihat batang zakar Aryan dihadapannya dipenuhi lendir & air liurnya. Aryan yang tersenyum sekali lagi memegang kepala Manisah & merodok kembali kerongkong wanita melayu itu sebelum memberi peluang kepadanya untuk bernafas kembali. Perbuatan ini dilakukan berulangkali hingga Manisah terasa kerongkongnya perit akibat disumbat batang zakar yang tebal itu. Air liur & lendir tekak melelehi dari mulutnya membasahi dadanya memberi pandangan erotis didalam rakaman itu.

Ku Kandungkan Zuriat India Tua ItuWhere stories live. Discover now