(Gambar hiasan semata-mata)
"So Ms. Manisah, how it would be?"
Manisah tersentak. Dia begitu mempertimbangkan cadangan yang diberi Aryan hingga tidak menyedari lelaki India tua warga asing itu memanggilnya.
"I...I'm sorry. You're saying?"
"I'm asking if you agree with our offer?"
Tawaran yang dimaksudkan Aryan adalah untuk menjadi model lucah. Manisah sebenarnya tidak menyangka iklan jawatan kosong sebagai model iklan yang dilihatnya berkaitan dengan aktiviti haram ini. Dia yang berumur 28 tahun mencari pekerjaan bagi membantu suaminya. Dengan rupa yang menawan & bentuk tubuh yang dijaga rapi selepas melahirkan anak sulung mereka 2 tahun lepas, dia sudah beberapakali gagal mendapatkan kembali pekerjaannya sebagai model iklan seperti ketika bujang dahulu. Didalam iklan yang dia jumpa di laman sesawang bagi mencari model bagi iklan & model pakaian digital, Manisah mencuba nasibnya disini. Setelah meyakinkan suaminya yang dia mampu membantunya dengan kerjaya ini, dia bersetuju untuk ditemuduga.
Tibanya dia di tempat temuduga, dia disambut oleh seorang lelaki tua bangsa India bernama Aryan, penemuduga bagi kerja itu. Dia berasal dari Kerala, India & baharu beberapa bulan sahaja berada di Malaysia untuk urusan perniagaan, jadi pertuturannya dalam Bahasa Inggeris lancar walaupun sedikit pelat dengan loghat India. Tempat temuduganya adalah disebuah pejabat SOHO di tengah bandaraya. Disebabkan itu, ruang pejabat itu hanyalah sebuah bilik sederhana besar. Terdapat sebuah lagi bilik mungkin sebagai stor, bersebelahannya adalah bilik air & pantry. Manisah dipelawa duduk di sofa besar bertentangan meja Aryan yang berlatarbelakangkan permandangan metropolitan ibukota. Aryan memulakan sesi temuduga itu. Manisah menjawab segala soalan dalam sesi itu & setelah selesai sesi temuduga tersebut....
"Ms. Manisah, after assessing your info, I don't think you are suitable for the modelling work we are offering here..." Aryan memberi keputusannya.
Manisah sugul mendengar keputusan temuduga itu. Harapannya untuk membantu menambahkan pendapatan keluarganya tidak kesampaian. Aryan yang melihat wajah Manisah itu memberi cadangan.
"If you don't mind, can you consider if we offer you other type of modelling. It is still a modelling work, but we do not advertise here to respect the local sensitivity. One of my clients is eager to get local models for this work."
"May I know the details please?" Manisah bertanya. Wajahnya bersinar kembali merasakan harapannya masih belum putus.
"Ermmm...it is a modelling work for lingerie's advertisement and acting in some adult movies requiring the model to reveal her full body & doing intercourse..." kata Aryan. Merah padam muka Manisah mendengarkannya. Dia tidak sangka itu merupakan jawatan yang cuba ditawarkan kepadanya.
"Let me give some explanation & then you can decide..." jelas Aryan.
Aryan memberitahu yang mereka mencari model tempatan untuk memperagakan pakaian dalam wanita bagi syarikat seperti Victoria Secret, Journelle, Aerie & sepertinya bagi pasaran negara luar. Selain dari sesi fotografi, mereka juga membuat rakaman video bagi laman sesawang pelanggan - pelanggan mereka. Dalam sebulan, akan ada sesi bergambar & rakaman selang beberapa hari setiap minggu. Model itu juga perlu melakukan adegan seks seperti yang diarahkan pelanggan syarikat Aryan. Bayarannya agak lumayan bagi setiap sesi bergambar & rakaman yang diselesaikan & akan dideposit kedalam akaun model selepas 3 hari. Malah jika model sudi mengikut kriteria – kriteria diminta pelanggan, akan ada imbuhan yang lebih lumayan. Aryan juga menunjukan beberapa foto model-model tempatan yang menerima tawaran tersebut. Manisah terkejut melihat foto-foto itu. Terdapat beberapa wajah model yang dikenalinya didalam foto-foto pakaian dalam & lucah tersebut. Model-model yang biasanya dikenali berpakaian sopan & bertudung itu kesemuanya memperagakan pakaian dalam wanita yang seksi & mendedahkan tubuh bogel masing-masing dengan wajah ceria. Aryan ingin menunjukkan video seks mereka bagi meyakinkan lagi Manisah tetapi Manisah menolak dengan segera. Dia segan untuk melihat rakaman tersebut bersama lelaki asing yang tidak dikenalinya.
Manisah mula berminat dengan tawaran tersebut meminta penerangan yang lebih jelas lagi. Selepas penerangan itu, Manisah terkesima mendengarnya. Aryan mengatakan yang bayaran bagi sesi fotografi bogel adalah dalam lingkungan RM2,500 bagi setiap sesi. Bagi sesi rakaman adegan seks pula, bayarannya lingkungan RM3,500 setiap sesi. Malah jika dia melakukan kriteria pelanggannya seperti 'deeptroat', 'anal', 'gangbang', 'creampie' & sebagainya, bayaran imbuhan dalam sesi rakaman video itu adalah RM1,000 bagi setiap perlakuan. Terbeliak mata Manisah mendengarnya. Jika benar seperti yang dikatakan, jika dia melakukan setiap kriteria tersebut dalam adegan seksnya, dia boleh meraih sekurang - kurangnya RM5,000 lebih dalam 1 sesi. Malah dalam seminggu akan diaturkan supaya ada sekurang - kurangnya 3 sesi. Jika dia melakukan rakaman video sahaja dalam minggu itu, dia akan memperoleh hampir RM15,000 dalam minggu itu sahaja. Itu tidak termasuk sesi fotografi pakaian dalam, juga tidak termasuk sesi fotografi bogel. Barulah Manisah sedar bagaimana model - model popular itu boleh menjadi begitu kaya dengan cepat.
"So Ms. Manisah, how it would be?"
"I'm asking if you agree with our offer?"
Fikiran Manisah mula dikaburi dengan sifat tamak. Bayarannya terlalu lumayan untuk dilepaskan. Niatnya pada mula ingin membantu suaminya mendapatkan pendapatan lebih kini menjadi peluang untuk menjadi kaya dengan segera. Manisah mula menimbang untuk menerima tawaran kerja itu. Kesemuanya adalah untuk pasaran negara luar, jadi suaminya tidak akan mengetahui apa yang dilakukannya. Malah beberapa model yang dikenalinya juga melakukan perkara yang sama, jadi tidak salah untuk dia turut menyertai mereka. Aryan menyakinkan Manisah yang segala foto & rakaman itu adalah bagi pasaran negara luar & tidak akan disebarkan didalam negara ini, jadi dia tidak perlu risau wajahnya dikenali sesiapa. Akhrinya Manisah tewas kepada ketamakannya. Dia bersetuju menerima tawaran tersebut. Aryan menyatakan Manisah perlu melalui pemeriksaan fizikal bagi melayakkannya mendapatkan tawaran kerja itu & Manisah bersetuju melakukannya.
Aryan mempelawa Manisah untuk masuk kedalam bilik yang disangkakan stor itu. Setelah masuk, Manisah melihat didalam bilik itu terdapat sebuah katil bersaiz 'king' & terdapat beberapa kamera disusun diserata ruang bilik & sebuah kamkoder diatas meja solek. Aryan menyatakan kamera-kamera itu perlu merakam segala gerak tubuh & perlakuan Manisah bagi penelitian & pengesahan pelanggannya untuk Manisah berjaya didalam temuduga itu. Langsir di dinding kaca dalam bilik itu dibiarkan terbuka luas memberi pencahayaan yang cukup & menampakan permandangan bangunan pejabat disekitarnya. Aryan menyatakan yang dinding kaca ini telah dilapisi lapisan 'tinted', oleh itu tiada siapa dari bangunan luar dapat melihat keadaan didalam bilik itu. Disini, Aryan menerangkan langkah selanjutnya iaitu Manisah perlu berbogel & melakukan seks bersamanya. Dan segala perbuatan itu perlu dirakam dengan jelas.
Manisah terkejut dengan arahan itu. Aryan menekankan yang ini merupakan prosedur standard mereka bagi pelanggan mereka melihat & meneliti kesesuaian pemohon dengan jawatan tersebut. Mereka perlu memastikan tubuh pemohon seperti yang mereka inginkan & pemohon dapat beraksi dengan baik ketika dirakam. Mereka tidak mahukan model yang kaku atau tubuh yang tidak menepati kriteria mereka. Aryan juga menegaskan yang Manisah boleh menolak tawaran ini sekarang jika dia tidak selesa dengan permintaan mereka. Aryan juga menerangkan dalam sesi adegan seks itu Manisah perlu melakukan 'deepthroat' & 'creampie'. Dia juga perlu berlakon seperti wanita yang kegersangan & begitu menginginkan persetubuhan mereka. Manisah mulanya ingin menolak tawaran tersebut, tetapi diberitahu Aryan yang dia akan diberikan pil pencegah kehamilan sebelum rakaman bermula & juga akan mendapat bayaran RM2,000 sebagai saguhati. Separuh bayaran akan diberi terlebih dahulu & bakinya akan diserahkan selepas rakaman selesai. Sekali lagi Manisah terperangkap. Memikirkan bayaran yang bakal diterimanya selepas ini, dia bersetuju meneruskan aktiviti ini. Padanya jika telah mengambil pil pencegah kehamilan sebelum rakaman, dia tidak risau dirinya mengandung walaupun Aryan melepaskan air maninya kedalam rahimnya yang subur.
***BERSAMBUNG***
YOU ARE READING
Ku Kandungkan Zuriat India Tua Itu
General FictionKompilasi cerita2 karangan aku ikut minat aku hehehehe 😋 Kisah gadis / wanita melayu di tala India tua smpi bunting. DISCLAIMER: Gambar2 yg disertakan hanyalah hiasan semata-mata utk menyedapkan jln cerita & imaginasi. Takde kene mengena langsung d...