(Gambar hiasan semata-mata)
Fikiran Qistina kusut, tidak keruan memikirkan nasibnya. Haluan hidupnya telah berubah 180 darjah. Langsung hilang tempat untuknya bergantung harap. Rakan-rakan, keluarga & juga tunangnya telah menyisihkannya. Ini semua akibat terlalu asyik bergelumang dalam nikmat kehidupan anak muda di kota metropolitan, akhirnya tinggallah dia keseorangan mengharungi kehidupannya.
Semuanya terjadi pada suatu malam 7 bulan lepas. Qistina berumur 24 tahun & Amran berumur 28 tahun sedang bergembira di dalam sebuah kelab malam di ibukota. Menjadi lumrah anak muda di kota besar metropolitan seperti mereka untuk mencari hiburan di kelab - kelab malam bagi menghilangkan rasa beban pekerjaan mereka. Walaupun dibesarkan dengan adat & budaya masyarakat Melayu, Qistina telah pun menyimpang jauh darinya sejak dia berpindah ke ibukota untuk bekerja beberapa tahun dahulu. Disebabkan kejutan budaya kehidupan, pengaruh rakan-rakan & teman lelaki yang kini menjadi tunangnya Amran, dia berjinak - jinak dengan sisi gelap ibukota. Bagi Qistina & tunangnya, arak & kelab malam adalah seumpama teh tarik & kedai makan di kampung, sesuatu yang sudah menjadi kelaziman bagi mereka. Hampir setiap malam minggu, Qistina & rakan - rakannya akan mengunjungi kelab-kelab malam ini bersama pasangan masing-masing. Di sini, segala jenis arak & minuman keras telah diminumnya, berjam - jam lamanya mereka akan berhibur & menari dalam keadaan mabuk & khayal. Sudah beberapa kali Qistina & tunangnya meninggalkan kelab malam pada waktu dinihari dalam keadaan terlalu mabuk. Mujurlah tiada apa - apa perkara mudarat yang berlaku keatasnya... hinggalah kini.
Malam itu, seperti kebiasaanya Qistina, Amran & rakan-rakan mereka mengunjungi kelab malam popular di ibukota. Disana mereka menikmati & menghabiskan beberapa botol arak, berhibur & menari - nari hingga kekhayalan. Pada ketika itu, Qistina ingin ke tandas bagi membuang air kecil. Dalam keadaan yang sangat mabuk, entah macam mana Qistina boleh tersasar dari laluan di dalam bangunan kelab malam itu hinggalah dia tiba di lorong belakang bangunan kelab malam tersebut. Lorongnya gelap dengan timbunan bungkusan plastik sampah berlonggokan di kiri & kanan lorong. Dengan keadaan terhuyung hayang & khayal akibat terlalu banyak meminum arak, Qistina menuju ke sebuah timbunan longgokan plastik sampah di suatu sudut, menanggalkan seluar jeans & seluar dalamnya lalu mencangkung & kencing disitu tanpa sebarang perasaan malu. Apa yg tidak disedari Qistina, bersebelahan dengan longgokan plastik sampah yang dipilihnya, seorang India tua gelandangan bernama Gopal sedang nyeyak tidur di situ. Dia terjaga setelah mendengar bunyi sesuatu bergerak & terkejut apabila melihat seorang wanita melayu muda sedang melepaskan hajat di situ tanpa selindung & malu. Melihat wanita itu berbogel separuh badannya, Gopal mula terangsang. Dia yang sudah lama tidak merasai kenikmatan tubuh wanita mula teringin untuk mencapai peluang yang hadir secara tiba - tiba ini. Dia melihat wanita melayu ini terlalu mabuk & khayal kerana tanpa segan silu membogelkan separuh tubuhnya di tempat terbuka walaupun dalam kegelapan.
Dengan berhati - hati Gopal bergerak menuju Qistina. Qistina yang masih mencangkung tidak menyedari kehadiran lelaki tua itu disebelahnya. Gopal menanggalkan seluarnya, membiarkan batang zakarnya terpacak berdekatan Qistina. Ketika ini barulah Qistina menyedari kehadiran seseorang sedang berdiri disebelahnya.
YOU ARE READING
Ku Kandungkan Zuriat India Tua Itu
General FictionKompilasi cerita2 karangan aku ikut minat aku hehehehe 😋 Kisah gadis / wanita melayu di tala India tua smpi bunting. DISCLAIMER: Gambar2 yg disertakan hanyalah hiasan semata-mata utk menyedapkan jln cerita & imaginasi. Takde kene mengena langsung d...