Reggel négy óra van pontosítom : 4:02 Nem tudom minek kelltem fel ilyenkor. Meg próbálok ki kelni Bill karjai közül. 4:12 sikerült. Lépcső felé veszem az irányt. Úgy siettem majdnem le estem az utolsó 3 lépcsőn. Amikor a konyhába értem nem itt senki. Oké.... Érzem mintha valaki követne. De lehet csak paranoiás vagyok..már a pultnál járok de érzem valaki mögöttem áll... Meg fordulok és Tom áll mögöttem.
- bazd meg, úgy meg ijedtem.
-bocsánat hercegnő.
-lexi? Hol van?
-el zavartam este mert nekem te kellesz.
-toooom.
-de tényleg.
-de miért?
-tested mint egy isten nőnek, szád mint egy véget nem érő szerelem, szemed mint egy labirintus.
-.....
Tom a pultra tett majd csókolgatni kezdett. Nyelvünk már táncolt, szánk össze fórrósodott. Pólóm alá nyúlt.
Fel kapott az ölébe majd az emeletre vitt. A szobájába értünk. Az ágyra dobott majd kulcsra zárta az ajtót.
-szeretlek Medison Gray!
-énis Tom Kaulitz!
Majd pólómat le vette nadrágomat le húzta. Most én jövök nadrágát le szedtem róla, pólóját le vettem róla.
Melltartómat birizgálta. Sikerült neki le venni rólam. Fehérneműm alá nyúlt majd le húzta. Én az ágyon anyaszülten ott feküdtem. Az ujjam boxeréhez vándorolt majd le húztam. Már ő is anya szült volt {xd} a férfiasságát a bejáratomhoz tette majd egyenesen bele tette.
-tomhh
-igen?
-lasshabban hh
-tessék, nem hallottam jól?
-lassabbanh
- miért?
-fájhh
-meg kell szokni, ha majd velem leszel eggyütt!
- deh nagyon fájhh
- jajj majd meg szokod!
Majd csókolni kezdtem a nyakát. Csókólásból szívás lett meg harabdálás.
-Úristenhhh
- nem az úristen csak Tom.. nevetett perverzen.
El mentünk fürdeni a többiek el mentek és csak miénk á ház.
Meg engedtem a kád vizet majd hívtam Tomot hogy jöjjön.
-Toom! Kész a víz gyereee!!
-oké.
Már mögöttem is volt be száltunk a kádba 20:03
20:47 ki szálltunk.
Mentem a szobájába majd el nyomott az álom.
VOUS LISEZ
★Meg Láttalak És Beléd Szerettem★ /javítás Alatt/
AléatoireMedison a nevem. Jelenleg 15 éves vagyok. Anyukámmal élek és nagyimmal . mert apukám el hagyott minket...