Reggel arra keltem hogy az ablakomon be süt a nap. 07:08 van. Nagyon fáj a karom. Alig várom már a keddet mert akkor leszek 17. Na öltözzünk fel. Választásomra egy fekete trikó és egy fekete baggy jeans. Fel is öltöztem. Neki indultam a lépcsőnek amikor láttam hogy anyám és "apám nincsenek itthon. Ki néztem az ablakon és fel láttam Tom szobájába. Mikor a lexivel smárol közben húzza be a függönyt.
- na már korán reggel kezdik... Mondom magamnak. Féltékenyitsük? Ezt igennek veszem! A hűtőből vettem ki egy joghurtot és el kezdtem el eszegetni. 09:02 meg is ettem. Na de akkor kivel féltékenyítsem? Egy 20 perc gondolkodás múlva. Megvan Bill! Na hívjuk fel Billt.
/ telefon beszélgetés\
-szia Bill!!!!
-szius drága! Mit szeretnél?
- hát tudnál nekem segíteni?
- neked bármikor! De még is mi lenne az?
- hát féltékenyítsük Tomot..
-hát... Nem is tudom.... Csak a báttyám.
- jajj Bill léci!!!!!!
-okés.....
-akkor mától?
-jó.
- na szia Bill!
- szius cicaa!!!
Gyorsan fel álltam majd a kistáskámat elő vettem. Tettem bele egy ház kulcsot, telefon, ruha, mert ott alszok.
És ennyi. Be zártam a házat a kaput és el indultam.
*Kopp *kopp
Bill nyitott ajtót. Ahogy láttam Tom figyelt ülve a széken.
-szia szépség! Bill kedves hangon mondta.
- szia Bill!
Majd meg csókoltam.
Lehetett rajta látni a meg lepődséget. Tomon lehetett látni hogy féltékeny. Tom rám nézett. És annyit felelt:
- gyere egy kicsit...
-ohm oké.
Fel mentünk majd a falnak nyomott.
Figyelem 18+as tartalom!
Csak saját felelősséggel.
-én szeretlek baby girl!
- Tom! Van barátnőd!
- nem volt az és nem is lesz!
Majd a pólómat kezdte le venni.
Én segítettem neki és le vettem. Majd az övét le vettem róla. Hogy kicsit feszegessem a határt az ujját végig húztam a mellem.
-kislány ennek rossz vége lesz!
-az a jo!
-én meg mondtam!
Szó szerint le tépte rólam a nadrágot. Én meg róla. Az ujját belém rakta és el kezdte mozgatni. Már kettő ujja volt bennem. Halk nyögdécselések hagyták el számat.
-most én jövök!
Boxer nadrága alá csúszott az újam és le vettem róla. El kezdtem *simogatni* "xddddd} egy kis idő múlva rajta ültem és hát ja, meg volt ami meg volt. 10:08 le mentünk és Tom úgy nézett rám mintha meg akarna ölni vagy tudom is én. Ugye én Billel "eggyütt vagyok,, és vele kell aludnom mert jön Lexi... Mentem fürdeni. Egy jó meleg fürdőt és jó habos is volt. 10:34 mentem Billhez aludni. Mikor le feküdtem mellé egy jó nyelves csókot kaptam. Az ajkaink össze olvadtak és a nyelvük táncolt. Amikor levegő hiány miatt szét váltunk egy nyál híd keletkezett.
-bill, nem lát minket senki. Ezt miért csináltad. Bár nem tagadom egész jó volt. Mondtam egy kicsit vörös fejjel.
-nem tudom. Nevetett mint egy őrült. De én sem hagyhattam ki én is nevettem mint egy bolond. Meg fordúltam. Két kezét éreztem derekamon. Tiszta liba bőr voltam. El is nyomott az álom 11:16- kor.
Na joooo sziasztok nagyon fájt már itt a végét meg írnom xdd. Fura volt mert még nem írtam ilyen részt. Gondoltam még turbózom egy kicsit. De nem volt nagyon sok. Nem értek hozzá.. xdd na sziasztok🥲❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
★Meg Láttalak És Beléd Szerettem★ /javítás Alatt/
AcakMedison a nevem. Jelenleg 15 éves vagyok. Anyukámmal élek és nagyimmal . mert apukám el hagyott minket...