A jó hír

144 4 0
                                    

Egy reggelre ébredek amikor is Anyu pakol a bőröndbe meg *apám*.
-mi történik?
-jajj kislányom... Hol is kezdjem. Terhes vagyok.. és a sok dolog miatt nem tudjuk vállalni ez a munkát ezért ki doptak a munka helyről... Ezért költözni kéne valamerre.. de mivel nincs sok pénz vissza költözünk Berlinbe nagyihoz, és ezért nem kell fizetni új házat.
-anya erre nem is tudom mit mondjak...örülök meg nem is... Dee jó nagyon is a munkám mindenhol el érhető..
-na ennek örülök!pakolj és öltözz! És indulunk!
-jó!
Mentem pakolni egy jó 2 óra múlva kész is lettem. Már fel voltam öltözve.
-indulhatunk!
-okés drágam! *Mondja *apa*
Bianca már rég kész volt..
Nem volt kocsink... Ezért sétálni kellett. Úgy egy fél óra múlva oda is értünk. A reptéren a gépünk késett.. de ide ért.
Amikor meg érkeztünk Német országba én aludtam de felkeltett *apa* fel is keltem csak elég fáradt voltam... Anyuék hívtak taxit. Taxi 7 perc múlva meg is jött. Be száltunk a taxiba, el indultunk Berlinbe. Nézelődtem mivel hajnali 3 volt. Ahogy tudom most van Billék koncertje... Tom vajon tényleg utál??
Rosszul esett mikor azt mondta amúgy se szerettelek... Ja és el felejtettem az nap este mondani... Tom még annyit mondott hogy: " jó volt veled játszani!" Na ez kurvára rosszul esett. Vagyis akkor... De még mindig, csaaak.... Próbálom el felejteni. Fotók még mindig van.. amin én vagyok még Tom
De a kedvem amin a Tom és Bill van rajta. mutatom!:

Még mindig nézek ki a fejemből

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Még mindig nézek ki a fejemből.. és egy könny csepp folyik le az arcomon.. nagyon várom hogy találkozzak Billékkel, kivétel Tom... Vele is csak hát még bántott akkor már most gyógyul de még mindig néha nagyon fáj. Billel egyszer beszéltem Dee az is mikor 15voltam. Ja mondtam már hogy Bianca ismerkedett Gustávval?
Csak pont el költözünk. Még egy kicsit beszélek mert már csak kettő város van hátra. Tomról állandóan interneten azt látom hogy "Tom Kaulitz le feküdt Dia Rey-zel"
Meg hasonló. "Talán Tom Kaulitznak  új barátnője van?" chh ez ciki... Én is ennyire kellettem neki. De mostmár nem fogom elkövetni azt a hibát amit akkor. Már csak egy város és oda értünk. Látom már a koncert fényeket.. de nagyon nem érdekelt. Már voltam vagy 30-can. Hát úgy hogy jaa. Mivel Modell vagyok ezért az interneten és is fent vagyok több millióan látták. Hát most nagyon híres  lettem úgy azzal hogy Modell lettem meg vagyok. Volt már sok embert sőt rengeteg akik meg  álítottak  hogy kaphatnak -e fotót? Persze hogy igent mondtam.. meg érkeztünk Berlinbe!!!
*7 perc múlva*
Naa meg érkeztünk a régi házunkba.
-Nagyii!!! Ölelem szorosan.
-szia kincsem!!
-nagyi annyira hiányoztál!
-te is bogaram! Annyit nöttél!
-köszi nagyi! De te meg, nem is öregszel!
-jajj dehogynem!
-nagyi képzeld! Modell vagyok!!
-jajj de ügyes vagy bogaram!! Tudtam hogy belőled az lesz!
Szorosan meg öleltem.
Mentünk be majd holnap ki pakolunk.
A szomszédba még mindig Kaulitzék laknak. Ahogyan régen. Tom a teraszon cigizett és nézte mi történik. Majd rá jött és meg forgatta szemét.
Majd rám nézett én meg szó szerint el borúltam.. csak hogy ne nézzen.. késő volt ezért le feküdtem aludni.

    Sziasztok srácok remélem tetszett ma csak 1rész jött... Nem úgy mint tegnap 3 vagy 2 .. de holnap még próbálok még eggyet.❤️🥰

★Meg Láttalak És Beléd Szerettem★ /javítás Alatt/ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin