-hány óra van.. nagyon fáj a hasam..
-jó reggelt drágám. Szólalt meg Tom.
- hány óra?! Kérdeztem ingerülten
-11:05 lassan szülni fogsz.
-aaauuu a hasam nagyon fájjj.. auuu
-kérek egy orvos! Szülni fog!
5 nő be jött rám rakta a száj tudjátok mit lélegeztetőt meg a karomra az ujjamra ilyen csiptetőt...
-nagyon fáááj.... Oda lent is......
-hölgyem gyugodjon le! -nem lesz baj higgyje el! Tudjuk hogy fáj mert szülni fog.
-okééé
Már a szüléshez minden elő volt készítve. Volt mellettem egy kád abba bele ültem majd el lazultam. De nem tudtam..... Nagyon fáj és tágult. Nem hittem el hogy tényleg lesz egy lányom és egy fiam...
-auuh jön vagyis jönnek!
-jó szájjon ki... Segített ki Veronica az eggyik orvos. Fel feküdtem az ágyra majd az parancsolták: -medison nyomd nyomd!! -jó erősen!
Nyomtam és nyomtam amennyire csak tudtam éreztem hogy már valamilyen ki jött és egyre de nehezen jön ki. {Lehet csak a szar XDD}
Egyre több mindene jött ki. És egyszer csak. 12:04 kor világra jött Raylee Kaulitz. Hu még egy hátra van.
* 8 perc múlva.*
-jön!
Nyomtam és nyomtam nagyon nyomtam de fáradt voltam nagyon.
Már kint volt valamie. Jött és jött jött és jött. Már majdnem sikerült. És.... 12: 37 kor világra jött Diego Kaulitz.
Nagyon boldog voltam. Örültem hogy lehet egy gyönyörű vőlegényem, és kettő egészséges gyermekem. Tom és én sírtunk. Mert boldogak voltunk.*Time skip*
Vettünk egy házat gyönyörű ház...
Kivűl ilyen rózsaszínes bőr színű. Emeletes. Van medence virágos kert. Be megyünk van egy folyosó jobbra pedig egy lépcső. Gyönyörű korlát.... Van egy óriási háló szoba ami az enyém és Tomé és a piciéké. Kettő babaágy egy fiúsabb és egy lányosabb. Vannak benne plüssök és stb stb...
Van a szobánka egy erkéj nagy szép szőnyeg. Bútor, szoba növények.
Van az emeleten mosdó, háló szoba, meg még egy, van egy jatszó szoba a kicsiknek pld: sok plüss, játék, sok párna földön. Van egy óriási konyha az első emeleten, meg mosdó, erkély az udvarra és ennyi. Már itt lakunk 6 hónapja.
Tom el vett feleségül és boldogan élünk.
Sziasztok jó estét🌹💋
377 words
19: 28
Love <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
★Meg Láttalak És Beléd Szerettem★ /javítás Alatt/
DiversosMedison a nevem. Jelenleg 15 éves vagyok. Anyukámmal élek és nagyimmal . mert apukám el hagyott minket...