(3)

213 23 1
                                    

"Haklısın.. ihtiyar kedicik." Dedi ve kavradığı çenesini sertçe bıraktı iğrenerek.

Taehyung duyduğu sözlerle sinirlirlenmiş ve hırıltılı bir nefes vermişti.

Sinirli bir kahkaha saldı soyunma odasında ve omzundan ittirdi beyaz tenliyi.

"Dikkat et, bu kedicik yemesin seni."

Demiş ve soyunma odasından çıkmak için geri adımlamıştı. Yüzündeki sırıtış genişlerken, arkasında sinirli bir Jungkook bırakmıştı.

Soyunma odasında yalnız kalan Junkook, sinirle üzerindeki kıyafetleri çıkartmaya başladı.

Tişörtünü üstünden sıyırdığında hızla dolabına gelişigüzel fırlattı tişörtünü.

Eğilip eşorfmanınıda çıkardı ve onuda tişörtünün yanına fırlattı.
Babasından yadigar şortunu bacaklarından geçirirken sinirinin biraz olsun dindiğini hissediyordu. Babasını düşünmek onu sakinleştiriyordu.

Şortunu giydikten sonra soyunma odasındaki oturma yerlerine kendini atmış ve ellerine siyah boks bandajlarını sarmaya başlamıştı.
Bandajlarını büyük bir özenle sarıyordu Jungkook. Oldukça hırs yapmıştı.

Bandajları ellerine sarmayı bitirdiğinde ayaklanmış ve çıplak üst gövdesini kapatmak için uzun sabahlığı geçirmişti üzerine, ancak kuşaklarını bağlamamıştı.

Babasından yadigar olan boks eldivenlerinide sargılı ellerine geçirdiğinde tamamen hazırdı.

Heyecanla bir nefes vermiş ve soyunma odasından çıkmıştı.

Kalabalık salona doğru adımlamaya başladığında, yüksek bağırış sesleri kulaklarını doldurmaya başlamıştı. Bir çok insan onun adını haykırıyor, tezahürat yapıyordu.

Salona doğru yürürken antrenörü hızla yanına gelmiş ve onu motive edecek şeyler söylemeye başlamıştı.

"Yapabilirsin Jeon! Oraya git ve yen şu adamı! Şampiyonluğu kazanman gerekiyor. Bu önemli bir maç!"

Antrenörünün sözleriyle daha çok gaza geldi Jungkook. Gözlerini karanlık bir hırs bürümüştü. Sertçe yumruklarını birbirine çarptırdı.

Antrenörüyse onu daha fazla kıvama getirmek için sertçe omuzlarına vuruyordu.

Sonunda salonun geniş kapısından giriş yaptıklarında, gözleri seyircilerde dolaşmıştı bir süre, onlara selam vermişti beyaz tenli.

Sonunda ringteki Taehyung gözlerine ilişti.
Ringin bir köşesinde sandalyeye oturmuş sırıtarak bakıyordu Taehyung.

Ringe çıkan Jungkook, Taehyung'un aksine oldukça ciddi duruyordu.
Oturması için konulan sandalyeye yerleşmiş, tam karşısındaki sırıtarak bakan Taehyung'a öldürücü bakışlarını atıyordu.

Sonunda iki yarışmacıda ayaklanmıştı.

Jungkook vücudunu kapatan sabahlığı omuzlarından sıyırdığında, süt beyazı teni gözler önüne serilmişti.

Taehyung'un gözleri Jungkook'un vücuduna kayarken, derince yutkundu. Kaslı vücudu ağız sulandırıcıydı. Omuzlarına oranla incecik olan belini çıplak görmek Taehyung'u oldukça etkilemişti. İlk kez bir erkekte böylesine ince bir bel ile karşılaşıyordu ve bu onu çok zorluyordu. Karşısında böyle bir afet varken maçı kaybetme ihtimali vardı.
Bembeyaz karın kaslarında ellerini dolaştımak istemişti o an. Şortunun hemen altından belli olan adonis kaslarında gezindi gözleri.

REVENGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin