(6)

202 19 1
                                    

"Ah- yardım et! Doktor falan çağır! Öleceğim!"

"Ne oldu amına koyayım?!"

"Şerefsizler, azdırıcı verdiler sanırım..   çok kötüyüm. Doktor çağır!"

Taehyung daha fazla dayanamazken, nefes nefese kabinin dışındaki antrenörüne bağırmıştı.

Jungkook'tan~

"Lan! Taehyung'u hastaneye kaldırmışlar!"

Antrenörümün bir anda bağırmasıyla boks torbasına attığım yumruklarımı şaşkınlıkla durdurdum.

"Ne?!"

Antrenörüm telefonundaki haberi bana gösterdiğinde gözlerim şokla açıldı.

"Dayadın adama azdırıcıyı, fenalaştı tabii."

Antrenörümün sözleriyle kıkırdamış ve tekrar konuşmuştum.

"Abartmayın ya, alt tarafı azdırıcı."

"Hah! Alt tarafı azdırıcıymış.. şişenin neredeyse yarısını boşaltırsan tabi fenalaşır adam."

Kafamı iki yana sallayıp yüzümdeki sırıtmayı sildim ve antrenmanıma devam ettim.

"Haftaya yeni biri transfer olacakmış salona. Oldukça başarılıymış. Patron söyledi."

Duyduklarım yüzünden tekrar durmak zorunda kaldım.

"Patron mu?"

Patronumuz Kim Namjoon'du.
Kendisi pek spor salonuyla ilgilenmezdi. Ancak önemli kişiler geleceği zaman uğrardı buralara.

Genel olarak Namjoon'a çalışıyorduk.

"Evet. Patron dediyse normal biri değildir. Çok yetenekli biri olmalı. Yerini koru Jungkook. Daha sıkı çalış. Bu salondaki kimse seni geçmemeli."

"Haklısın.. kimse yerimi alamaz. Yeni gelen adama yerini bildiririm, merak etme."

Antrenörüm kıkırdamış ve omuzlarıma sertçe vurarak beni boks torbasına çevirmişti.

"Hadi, hadi. Çalışmaya devam."

Daha sonrasında sert yumruklarımı boks torbasına savurmaya devam ettim.

Bir hafta sonra~

Çalan telefonum yüzünden sesli bir küfür savurup yattığım yataktan doğruldum.

Komodinin üzerindeki telefona uzanıp kimin aradığına bakmadan direkt açtım.

"Ne var ya?!"

"Kalk lan, ayı! Salona transfer olan adam aslında Taehyung'muş"

Uyku sersemi ne dediğini anlamadığım antrenörüme karşılık boş bakışlarımı telefona attım.

"Sana da günaydın."

Aptal bir gevşeklikle söylediğim sözlere karşılık telefonun karşısındaki antrenörümden korkunç bir kükreme geldi.

"Aptal! Sana Taehyung bizim salona transfer olmuş diyorum!?"

Yüzümü buruşturup telefonu birazcık kulağımdan uzaklaştırdım. Kulaklarımı acıtmıştı bağırışı.

"Taehyung kim amına koyayım?!"

REVENGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin