"Beni yenmek için daha çok çalışman lazım çömez."
Kendisiyle dalga geçen esmer bedeni şuracıkta öldürmemek için kendini zor tutuyordu Jungkook. Sinirleri bu adamı gördüğü her dakika daha çok geriliyordu.
"Bir daha karşıma çıkma ihtiyar. Şayet seni öldürmekten çekinmem. Bilirsin, sokaklarda kural yoktur."
Tehditkar cümleleri esmer bedeni pek etkilemiş gibi görünmüyordu ancak bunu umursamadı Jungkook.
Daha fazla burada durmak istemediği için hızla eşyalarını almış ve soyunma odasından çıkmıştı beyaz tenli.
♧
♧
♧
Yumruklarının ardı arkası kesilmiyor, tüm öfkesini karşısındaki boks torbasından çıkarıyordu beyaz tenli.
Kaybettiği maçın ertesi günü erkenden spor salonuna gelmiş ve sinirini atmaya çalışıyordu.
Bir anda bulunduğu salonun kapısı sertçe açılmış ve içeriye antrenörü dalmıştı.
Jungkook şaşkınlıkla içeriye dalan antrenörüne bakakalmıştıEnsesinden kavramış olduğu adamı salonun ortasına fırlatırcasına attı antrenör. Adamın yüzü gözü kan içindeydi.
Jungkook yere düşen adama doğru ilerlerken kaşları çatılmış ve sorgulayan sesiyle konuşmuştu.
"Ne oluyor? Bu kim?"
Yüzü gözü kan içinde olan adam tanınmayacak hale getirilmişti. Yerde acı içinde inliyordu.
"Dünki maçın hakemi." Dedi antrenör yüzündeki pişkin sırıtmayla.
Jungkook'un gözleri şokla açılmış ve bakışları yerdeki adam ile antrenörü arasında mekik dokuyordu.
"Siktir! Adamı kaçırdın mı?!" Diye yükseldi Jungkook şaşkın bakışları eşliğinde.
Antrenörü ise soğuk kanlı bir şekilde kafasını aşağı yukarı oynattı.
"Tehdit edeceğiz. Maçı tekrar yaptırtacağız. Ve bu sefer kazanacaksın Jeon.. başka şansın yok. O kadar kaçırdım adamı."
"Bir planın vardır umarım? Adamın ne kadar iyi dövüştüğünü dün yeterince anladım. Beni tekrar yenme ihtimali oldukça yüksek." Dedi Jungkook elindeki boks eldivenlerini çıkarırken.
"Var.. suyuna azdırıcı katabiliriz?" Dedi antrenör yüzündeki sırıtışı büyürken.
Jungkook tek kaşını kaldırmış ve gülümsemişti.
"O karşında kıvranırken sen bir güzel ağzına sıçacaksın."
Jungkook antrenörünün söylediği şeyler üzerine sinirinin geçtiğini ve yerine hırsın dolduğunu hissediyordu. Bu planı sevmişti.
"Adamı nasıl ikna edeceğiz?" Dedi çenesiyle yerdeki yarı baygın adamı işaret ederken beyaz tenli.
"O iş kolay. Tehdit edip para verirsek yapacaktır."
Jungkook antrenörünü başıyla onaylamış ve yerdeki adama doğru yürümüştü.
Yakasından tutup kaldırdı hakemi. Salondaki oturma yerlerine doğru sürüklemeye başladı adamı.
Hakem yerden kaldırılmasıyla birlikte biraz olsun kendine gelebilmeyi başarmış ve korkuyla konuşmuştu.
"B-bırakın beni! Ne istiyorsunuz!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REVENGE
Fanfiction"Beni yenmek için daha çok çalışman lazım çömez." Kendisiyle dalga geçen esmer bedeni şuracıkta öldürmemek için kendini zor tutuyordu Jungkook. Sinirleri bu adamı gördüğü her dakika daha çok geriliyordu. "Bir daha karşıma çıkma ihtiyar. Şayet seni...