(5)

195 22 5
                                    

Dudaklarına vuran sıcak nefesle, öne atılıp beyaz tenlinin dudaklarını parçalarcasına öpmek istemişti esmer beden. Dişlerini sıkıp seğiren penisini görmezden gelmeye çalıştı. İnlememek için zor duruyordu.

İkili birbirinden ayrılıp köşelerine çekildiklerinde, raundun başladığını duyuran çanın sesi yankılanmıştı.

Jungkook sabırsızca yerinde zıplarken, sinirli ses tonuyla konuştu.

"Bitirelim şu işi artık."

Taehyung kasıklarındaki sızıyla bu maçı nasıl oynayacağını bilmiyordu.

Karşısındaki beyaz tenli bu kadar kendisini etkilemişken nasıl konsantre olacağını düşünüyordu.

O kadar hassaslaşmıştı ki Jungkook'un hırslı bakışları bile onu yükseltiyordu.

Jungkook, karşısındaki atak yapamayacak kadar zor durumda olan adamı farkettiğinde sinsice sırıtmıştı.

Hızla esmer bedenin üzerine atılmış ve korkunç yumruklarını esmere geçirmeye başlamıştı.

Ardı arkası kesilmeyen güçlü yumruklara karşı Taehyung hiç bir atak yapamıyordu. Sadece kollarını kendine siper ederek korunmaya çalışıyordu.

Karşısındaki beyaz tenli adam asla yorulmadan sert yumruklarını savuruyordu. Bu kesinlikle normal değildi.

Jungkook bir adım geri çekilip Taehyung'a tekme atmaya çalışmıştı ancak Taehyung hızla geri çekilmiş ve Jungkook'un tekmesini boşa çıkarmıştı.

Taehyung hızla atak yapmış ve Jungkook'un bacağına bir tekme savurmuştu. Ancak canı acıyan kişi Jungkook değil Taehyung olmuştu. Tekme attığı an kasıklarına korkunç bir sızı saplanmıştı esmer bedenin.

Taehyung'un penisi gittikçe kendini belli etmeye başlamıştı.

Jungkook, Taehyung'un acıdan kıvrandığını gördüğü an güçlü bir yumruğu çenesine geçirmişti.

Taehyung çenesine yediği sert darbe yüzünden dengesini kaybedip yere düştüğü an Jungkook hızla esmerin üzerine oturmuştu. Yumruklarını delirmiş gibi esmerin suratına indirmeye başladı beyaz tenli.

Ancak Taehyung şuan yediği yumrukları düşünebilecek durumda değildi. Çünkü bu beyaz tenli afet, kasıklarının tam üzerine oturmuş durumdaydı.

Taehyung ihtiyaçla inlemiş ve kasıklarını üzerinde oturan beyaz tenliye ittirmişti hafifçe.

Jungkook altındaki sertliği hissettiği an gözleri fal taşı gibi açılmış, içinde bulundukları durumun farkına varabilmişti sonunda.

Jungkook hemen toparlanmış ve tekrar yumruklarını savurmaya başlamıştı.

Raundun bittiğini duyuran çanın sesi salonda yankılandığında, Taehyung hızla üzerinde oturan beyaz tenliyi ittirmiş ve ayağa kalkmıştı.

Jungkook kendini ittiren esmer bedene sırıtmış ve iki elini kaldırıp hareket çekerek geri adımlamıştı.

Jungkook kendini ittiren esmer bedene sırıtmış ve iki elini kaldırıp hareket çekerek geri adımlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
REVENGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin