Annemin ağlama sesleri arkadaşlarımın sesleri geliyordu ama ne kımıldayabiliyordum ne gözlerimi açabiliyordum. Sanırım hastanedeyim ve annemden komada olduğumu öğrenmiştim. Ama aralarında alışkın olmadığım ama müptelası olduğum sesi duydum. Evet bu Jinsik ti. Evet beni merak edip gelmişti. Onun sesini duyduğumda gözlerimi açmak istedim. Sesler tekrarlardan bulanıklaşmaya başlamıştı kimsenin sesini ayırt edemiyordum.
15 saat sonra
"Gözlerini açıyor"
"Junkyu hemen doktoru çağır" Gözlerimi aralamaya başladığımda herkesin sesinde hüzün ve heyecan vardı.
"Sumin annecim iyi misin?"
"Sumin iyi misin"
"Evet bi açılın bir kontrol edeyim"
"Hastamızın durumu stabil endişeleneceğiniz bişey yok geçmiş olsun."
"O-ona noldu"
"Kime sumin kime bişey oldu mu oğlum"
"Ba-babama"
"Sen onu boşver şimdi daha yeni yoğun bakımdan çıktın konuşucam diye kendini zorlama"
"ANNE SANA ONA NOLDU DEDİM CEVAP VER" Bağırınca karın boşluğumda bi sızı hissettim üstümde hastane önlüğü vardı. Bana ne olmuştu?
"Öldü.."
"Ne demek öldü"
"Çok kan kaybettiği için öldü"
"Beni annemle yanlız bırakın"
"Yürüğün çıkalım birazdan geri geliriz"
Ne demek öldü. Ben birini öldürmüştüm. Evet ben birini öldürmüştüm kendi öz babamı öldürüp katil olmuştum.
"Nasıl öldü ambulans aramadın mı?"
"Ben senin için aramıştım onun için değil"
"Nasıl öldü? Sizin eve geldikten sonrasını hatırlamıyorum"
"Hatırlamaman normalmiş kafanı sert bi şekilde vurduğun için geçici hafıza kaybı yaşadın"
"Anne bana düzgünce anlat neler oldu"
"Tamam anlatıcam"
"Anlat hadi bekliyorum"
"Tamam anlatıyorum kendini sıkma dikişlerini patlatıcaksın"
"Anlatıyorum. Biz babanla yine kavga ediyorduk. Sen eve geldin beni korumak için babanın suyuna gittin o da sinirle elindeki bıçakla sana doğru yürüyüp sana soktu karın boşluğuna denk geldi iç kanama geçirmişsin ama ameliyat ile kanamayı durdurmuşlar. Babana gelicek olursak ambulans gelene kadar çok kan kaybettiği için ölmüş hepsi bu"
"Anne ne demek hepsi bu senin oğlun kendi öz babasını öldürerek katil olduğunu söylüyorsun ve hepsi bu mu"
"Oğlum bi sakin ol"
"Anne nasıl sakin olayım ben hastaneden çıktıktan sonra cezaevine düşme ihtimalim var bunlar benim siclime işleyecek ve ben hem bu ameliyat yarası hemde cinayet yüzünden polis olamayacağım anladın mı"
"Oğl-"
"Anne beni yanlız bırak"
Ben ne yapmıştım gerçekten hem kendi meslek hayatımı karartmıştım hem katil olmuştum. Ağlamak istiyordum ama bişey bana engel oluyordu. Bir şeye ihtiyacım vardı o çok yakındaydı ama neye olduğunu bilmiyordum.
"Gelebilir miyim"
"Gel"
"Sumin nasılsın"
"İyiy.. yim"
"Hiç iyi gibi durmuyorsun." Aslında bekliyordum ama beklemiyordum onu görünce kalp atış hızım artmaya başladı. Sanki yaralarım birden geçmeye başladı.
"Hayır nerden çıktı ben gayet iyiyim ama dikişlerim sızlıyor"
"Geçmiş olsun ben böyle bi olay oldupunu hyunwoo dan öğrendim"
"Hyunwoo dan nasıl öğrendin"
"Annen arkadaşlarına haber vermek için aradı bizde hunter ben minjae junkyu dördümüz kahve içmeye çıktık. Sonra bu hyunwoo kafe ye geldi ama ağladı ağlayacak öyle hemen hunter ve junkyu ya sana ne olduğunu söyledi bizde orda olunca bhnları duymuş bulunduk. Bizimkilere haber verdik"
"Şuan dışarı da tam olarak kaç kişi var acaba JİNSİK "
"20 tane biz bi 10 tane de polis vardır"
"Polis niye "
"Senin ifadeni almak için"
"Olm Özgür Suriye ordusu gibi niye geldiniz insanlar bişey oldu sanıcak"
"Bişey olmadı mı sence de"
"Oldu evet meslek hayatım, hayallerim herşey çöpe gitti yok oldu."
"Ben sana bişey söylemek için gelmiştim aslında"
"Tabii dinliyorum"
"Hani sen bugün bana açıldın ya"
"Evet"
"Ben sana cevap vermek için geldim yanına şimdi"
"Direkt cevabı vericek misin artık Acun Ilıcalı gibi uzattıkça uzattın"
"Gergin gibisin"
"Allah Allah bak sen Allah'ın işine neden gergin olabilirim acaba hem öz babamı öldürüp hem hastaneye düşüp hem hayallerim yok olduktan sonra nasıl gergin olmayabilirim"
"Ben daha sonra geleyim o zaman"
"Hayır gerek yok söyle"
"Bende senden hoşlanıyorum CHOİ SUMİN"
"Reddediceğini zaten biliy- efendim"
"Senden hoşlandığımı söyledim"