"O kim"
"Kim ölmüş?"
"Birisi mi yaptı yoksa kendi mi?"
"İntihar değil mi?"
"Hayır bence değil"
"Ambulans nerde kaldı"
...
"Sumin orada ne oluyor sence?"
"Bilmem ki koş bakalım herkes telaşlı görünüyor"
"Tamam tamam dikkat et yaran acımasın"
"Hadi yujun koşş"
"Yechan??"
"Yechan iyi misin kalk yechannn"
"Biri burda ne olduğunu anlatabilir mi?!?"
"Sumin hyung şöyle oldu biz yujin ile sınıfa giderken yechan hyung u yerde kanlar içerisinde bulduk"
"Nefes alıyor mu baksana Sumin"
"K-kalbi atmıyor!!"
"Ne demek kalbi atmıyor ambulans falan çağırdınız mı polis i"
"Junmin sakin ol lütfen"
"Ne-ne demek sakin ol ya siz ne dediğinizi farkında mısınız benim erkek arkadaşım burda kanlar içinde yatıyor ve sumin kalbinin atmadığını söylüyor siz bana sakin olmamı mı söylüyorsunuz?"
"Tamam açılın açılın."
"Durumu ne?"
"Nefes alamıyor."
Bunları duydukça junmin in ağlayışları daha da şiddetlendi. Bunu kim yaptı yaptıysa niye yaptı? Veya intihar ettiyse niye etti? Kalbimde bir durgunluk vardı çok yakından bildiğim bir his ama adını hala koyamadığım bir his.
Nefes alıyorum ama almıyor gibiyim. Yakın olmasakta yechan ı seviyordum sohbetimiz vardı en azından. Ve şuanki durumda en rahatsız olduğum şey kıpkırmızı gözlü Jinsik i görmekti. Zaten duygusal birisiydi yakın arkadaşını kaybetmek ona hiç yaramamıştı.
"Yujun ben jinsik in yanına gidiyorum"
"Tamam git ben burda junmin i sakinleştirmeye çalışayım"
"Jinsik iyi misin?"
"Sumin-ahh çok kötüyüm."
Yanına gittiğimde bana sarıldı ve ağlamaları daha da şiddetlendi.
"Tamam jinsik sakin ol evet şuan seni hiç bişey avutmaz ama lütfen sakin ol eğer bunu birisi yaptıysa elbet bulunur."
"Yechan ın kimseye zararı dokunmaz ki tertemiz bir çocuk o kimse ondan nefret etmez ki birisi yaptıysa bunu neden yaptı?"
"Bilmiyorum gerçekten bilmiyorum ama yapanın bir sebebi vardır illaki lütfen hemen kötü düşünme."
"Ne demek kötü düşünme hani benim yakın arkadaşım gizemli bir şekilde az evvel öldü ya"
"Özür dilerim ya ben avutma konusunda pek iyi değilim gel lavaboya gidelim"
"Gidelim tamam"
...
"Junmin-ah daha iyi misin?"
"İşte biraz."
"Sende onlarla hastaneye gitsene"
"Bende mi onlar ile hastaneye gideyim?"
"Evet aranızda YECHAN 'a en yakın sen değilmisin?"
"Evet ama götürürler mi ki?"