"Sumin biz bu ödeve nerden başlayacağız?"
"Bilmiyorum ödevden önce şu olayla ilgili mi konuşsak?"
"Hangi konu?"
"Yechan konusu."
"Konuşalım."
"Şimdi ben tüm ihtimalleri göz önünde bulundurmak istiyorum ama bunu bizimkilere söyleyemem."
"Bana söyleyebilirsin."
"Aslında bunu hemen söylemek istemiyordum ama bence bizim gruptakilerinde davranışlarını kontrol etmeliyiz."
"Neden?"
"Bilmem içimde bir his var sanki aramızdan biri hain."
"Bunu sana düşündüren ne?"
Aslında bu da planımın bir parçasıydı hepsiyle sıra sıra konuşup bu konu hakkında tepkilerine bakıcaktım ve jinsik birazcık şüpheli davranıyor. Sürekli neden böyle yapacağımı sorup duruyor evet sevgilimden şüphelenmek hem onun hemde benim gururumu birazcık incitiyordu. Ama şuan ki davranışları çok şüphe çekici.
"Bilmem dediğim gibi bi his."
"Neyse bu konu hakkında sonra konuşalım. Şimdi proje ödevini yapmalıyız."
Ve en önemlisi konuyu değiştirmeye başlıyor.
"İyi peki."
"Ondan önce sen bana şey demiştin senden hoşlanan birine karşı çok kırıcı konuşuyorsun orda ne demek istemiştin?"
"Senden hoşlandığımı söylemiştim orda senden hoşlanıyordum ama beni reddettiğin için bir sürü bahane üretttim"
"Madem benden hoşlanıyordun niye iki ders sonra seni o kızla öpüşürken yakalandım söylesene"
"Çünkü seni kıskandırmak istedim ayrıca bana bir daha sesini yükseltme."
"Zaten sizin sınıfınızdakiler sana benim senden hoşlandığımı söylemiş böyle bişey yapman gereklimiydi?"
"Sumin konuyu çok uzattığının farkına varabilir misin acaba?"
"Ne yapmam gerek bu konuda dikkatini çekerim o olayın üstünden sadece iki gün geçti ve biz sevgili olduk farkında mısın?"
"Yani bunda kötü olan ne sonuç olarak sevgili olduk."
"Ama benimle sevgili olmadan önce seni onu öperken gördüm. Ben aynı şeyi yapsam sen ne düşünürdün?"
"Sen sevgililerin ile hiç fiziksel temas yapmadın mı ben onlara bişey diyor muyum?"
"Ama ben senin gözünün önünde yapmadım."
"Bu yaptığın gerçeğini değiştirmiyor yanlız."
Şuan çok boş bi sohbetin içindeydik ama artık erkek arkadaşım olduğuna göre içimde olanları ona söylebilirdim. Şuan gözümde çok tatlı ponçik gözüküyordu ama bu kavga içinde gidipte ona bunu söyleyemezdim. Aslında ortamı yumuşatmak için öpsem mi ne??!??
"Jinsik yeter tamam konuyu kapatalım benim bu konuyu açmam hataydı zaten."
"Hayır neden kapatıyormuşuz hiç de kapatmıyoruz bir kere senin yapt-"
Evetttt sonunda içimden geleni yaptım. Onun dudakları benim dudaklarımla temas ediyordu. Ve bu küçük temas kalbimin hızlanmasına yetmişti. Ben daha yaptığımın şokundayken Jinsik in de benim kadar şok olduğunu anlamam çok kolay olmuştu.
Yaptığımızın farkına varınca hemen kendini geri çekmişti dudağımın üstünde boşluk hissedince yüzümü buruşturdum."Ne yaptığını sanıyorsun sen"
"Ne yapıyormuşum ben?"
"Beni az önce öptün!"
"Yani? Bunda garip olan ne?"
"Sence ne garip olabilir?"
"Ortada garip olan bişey yok her iki sevgilinin yaptığını yaptım. Ayrıca bu daha başlangıç"
"Başlangıç derken?"
"Başlangıç başlangıç demek jinsik seni o kızın izlerinden kurtarmam gerek yoksa intikam için bende başka bir kızla yaparım."
"Tamam sen kimseyle yapma. Ayrıca nasıl temizleyeceksin üzerimdeki izleri?"
"Uslu dur az önce öptüğümdeki tepkinden sonra onları ikinci yılımıza bırakmayı düşünüyorum."
"İki yıl süreceği ne malum"
"Ben dersem olur merak etme."
"Biz az önce kavga etmiyormuyduk?"
"Evet ediyorduk."
"Nasıl bu hale geldik?"
"Nasıl biliyor musun?"
Bunu dediğimde aramızda olan küçücük mesafe daha da azaldı burunlarımız brbirine değiyordu nefeslerimiz birbirine çarpıyordu. Az önceki gibi minik bir öpücük bırakıp geri çekildim.
"Böyle."
"Hımm hala anlamadım."
Bu sefer daha uzun bir şekilde öpüp geri çekildim.
"Hala mı anlamadın?"
"Maalesef bebeğim hala anlamadım."
"İllaki seni yatırıp malum bişey yapmamı mı istiyorsun?"
"Neden olmasın?"
"Arkadaşlarının dediği doğru sanırım senden hızlısı türk hava yollarında bile yok."
"Hım öyle mi."
"Evet öyle."
"Anladım."
"Gülüm bak altta olan sensin rolleri karıştırma."
"Biliyorum. Bende seni öpmek istedim ne var seni öpersem sen mi altta olursun."
"Hayır öpebilirsin."
"Emin misin?"
"Lütfen o kız kadar sıkıcı öpme de tadını çıkaralım."
"Sen bilirsin"
Geri kalan saatler ilk önce öpüşmemiz sonra ders çalışmamız en son uyumamızla geçmişti...