Tanrısal bakış açısı:
"hyunu orda ne işin var aşağı in."
"Junghoon beni bırak lütfen söylemek istediğim bişey var."
"Saçmalama in şuradan düşüceksin."
"Bırak beni. ARKADAŞLAR BİR BURAYI DİNLERMİSİNİZ RİCA ETSEM SİZE ÖNEMLİ BİRŞEY SÖYLEMEM GEREK."
"LEE YECHAN VE CHOİ HYUNSUK'U BEN ÖLDÜRDÜM."
"Hyunwoo mu öldürmüş."
"Onlar yakın arkadaş değil miydi?"
"Choi hyunwoo'dan nefret ediyorum."
"Yakın arkadaşlarına nasıl ihanet edebilir?"
"Neden böyle bişey yapmış?"
"LEE YECHAN VE CHOİ HYUNSUK'U ÖLDÜRME SEBEBİM KISKANÇLIKTI ÇÜNKÜ BİZ ONLARLA AYNI YETİMHANEDE BÜYÜDÜK VE ONLAR SEVGİYLE BÜYÜRKEN BEN HEP ŞİDDETLE BÜYÜDÜM."
"Üçü yetimhanede mi büyümüş?"
"Kıskançlık yüzünden mi öldürmüş?"
"Hyunwoo'nun katil olacağı aklımın ucundan bile geçemezdi."
"SON OLARAK ARKADAŞLARIM JUNGHOON JUNGHWAN JUNKYU YUJUN JUNMİN SUMİN JİNSİK MİNJAE HUNTER SEEUN ASAHİ JAEHYUK JEONGWOO DOYOUNG YOSHİ JİHOON VE HARUTO SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM YAPTIĞIMDAN ASLA PİŞMAN DEĞİLİM YİNE OLSA YİNE YAPARIM."
"JİHOON VE JUNKYU KAVGALARINIZ ÇOK EĞLENCELİ BANA BUNCA YIL GÜZEL ANILAR BIRAKTIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM."
"VE SONUMUZUN LEYLA VE MECNUN, KEREM İLE ASLI GİBİ BİTECEK AŞKIM JUNGHOON."
Sonu koskacaman karanlık Choi Hyunwoo önce katil olduğunu itiraf etti sonra intihar etti. İmkansızlar aşkına yeni bir isim Junghoon ile Hyunwoo. Ve bir kıskançlık hikayesinin hazin sonu.