8.Bölüm

84 13 7
                                    

"Seni seviyorum" dedi Poyraz sevdiğinin dudaklarına küçük öpücükler kondururken.

"Seni seviyorum" diye karşılık verdi Tuana sevdiğinin kalbi elinin altında hızla çarparken.

Poyraz ani hareketiyle kızı kucağına aldı Tuana çığlık attı "ne yapıyorsun"

"Her gece hayalini kurduğum şeyi" diye karşılık verdi Poyraz.

Yatağa uzanıp sevdiğinin başını göğsüne yaslayıp sıkıca sarıldı.

Tuana doğrulmaya çalışırken Poyraz onu engelledi "biri gelecek şimdi"

"Kim gelirse gelsin bu anı bozma" diyerek daha çok bedenlerini birbirine yapıştırdı Poyraz.

Tuana olan biten herşeyi unuttu.
Sevdiği adama sarıldı onun kalp atışlarını hissetmek inanılmaz huzur veriyordu.

Poyraz kolları arasındaki kızın saçlarını öptü koklayarak "biraz daha ayrı kalmış olsaydık delirecektim"

"Bende kahrımdan ölecektim"dedi Tuana gözlerini kapatıp sevdiği adamın kokusunu içine çekti.

"Seni öyle görünce çok korktum hastasın ama dans etmekten geri kalmıyorsun"

Tuana yüzünü buruşturdu
"Bunları mı konuşacağız"

Poyraz güldü "daha mantıklı bir fikrim var"

"Neymiş o fikir"

"İşte bu"dedi Poyraz hızla kızı altına alırken.

Dudağının kenarından öptü sonra usulca. "Sen her gece bunuda mı düşünüyordun" dedi Tuana

"Biraz düşünmüş olabilirim" dedi Poyraz güldü ve tekrar öptü sevdiğini.

"Yapma lütfen yağmur dışarda bekliyor belki de kapıdadır rezil olduk kıza"

"Bu anı tekrar ne zaman yaşarız bilmiyorum o yüzden yağmura rezil olmuşuz olmamışız umrumda değil seninde olmasın"

Tuana ömrünü vereceği adamın yüzünü avuçları arasına aldı gözlerinin derinliklerinde kaybolurken dudaklarını öptü.

"Bana yeniden hayat verdiğin için teşekkür ederim" dedi Poyraz sonra sevgilisinin öpüşüne karşılık verdi.

"Babam aradı çay koyuyorum"

Kapının ardından gelen sesi duyunca Poyraz dudaklarını ayırmadan güldü.

"Kalk Poyraz kalk"

Poyraz gülerken Tuana göğsünden ittirdi "Poyraaaz"

"Demekki rezil olmamışız sevgilim"

"Bence tam tersi oldu" dedi Tuana Poyraz yan tarafına uzanırken.

Tuana hızla doğruldu "çıkacakmısın artık"

Poyraz kalkarken iç çekti "ikimizin baş koyduğu ilk yastık dedi yağmurun yatağındaki yastığı kucağına alırken.

İki eliyle yastığa sarıldı "artık bu yastıkta yatacağım"

Tuana gülümsedi sarılmak isteyince aralarındaki yastık buna engel oldu ikiside aynı anda güldü, Poyraz yastığı tek eliyle tutup sevgilisine sarıldı.

"Abi"

"Lan tamam"

Poyraz uzunca öptü sevgilisinin alnından "gidemiyorum arkadaş"

"Tuana kapıyı açıp Poyraz'ı ittirdi.

Poyraz iç çekti "böyle olmuyor biran önce evlenmemiz lazım bizim" dedi kapıdan çıkarken.

GEÇMİŞTEN GELEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin