3.Bölüm

121 17 1
                                    

Tuana ve Poyraz'ı anlatan şarkımız💫

Tarkan, Beni çok sev❤️

Hiç bir şey kalıcı değildir,
Herşey başlar ve bir gün biter!

Herşey okadar hızlı gelişmişti'ki Tuana bu yaşananlara inanamıyordu
Gerçekten Poyraz onu hiç unutmamış hâlâ çocukken olduğu gibi seviyordu

Ona "seni çok seviyorum"demişti

Ah Tuana'nın kalbi heran duracak gibiydi heyecanı en zirvede yaşıyor aklından bir an olsun öpüştüklerini çıkaramıyordu.

O an her gözünde canlandığında kalbi ritim değiştiriyor dudakları yanmaya başlıyordu. Parmaklarını dudaklarında gezdirdi o anı düşünürken.

Daha önce hiç bir erkeğe böyle bir duygu beslememişti, Poyraz onun aklını başından almıştı. Heyecan ve mutluluktan yerinde duramıyor bir sağa bir sola gidip geliyordu odada.

Eve yetişene kadar elini hiç bırakmamıştı Poyraz çocukken onu nasıl sevdiğini onlar taşındıktan sonra onu hiç unutmadığını anlatmıştı yol boyunca.

Hiç kimseyi istemeyen Tuana nasıl olmuştu da bir anda Poyraz'a bırakmıştı kendini. Sanki yıllardır bu günü beklemiş gibi.

Üstünü giyindi ve çıktı odadan "anne ben dışarı çıkıyorum"

"Hayırdır nereye?"

"Bir iş vardı ona bakacağım"

"Tamam haber ver geç gelirsen baban kızmasın"

"Tamam hadi görüşürüz"

Annesine yalan söylemek zorunda kalan Tuana kendini kötü hissetmişti ama bu his çok kısa sürmüştü çünkü Poyraz'la buluşacağını hatırlayınca tekrar kalbi ritim değiştirdi.

Rüzgar babasını arayınca Poyraz ve Ertuğrul gitmek zorunda kalmışlardı.
Usta birliği için birşeyler almak istemişti Rüzgar, 3 günlük izni vardı ve iki gününü harcamıştı yarın yola çıkması gerekiyordu arkadaşları ile gezip tozdu eğlendi artık ihtiyaçlarını alıp hazırlanmak istiyordu. İzin 3 gün olduğu için eve gidip annesini kardeşlerini bile görmemişti usta birliğine gittikten sonra izin alıp ailesini görmeye gidecekti.

Rüzgar birazda keyfine düşkündü bu fırsatı değerlendirmeyi ihmal etmedi tabi, Arkadaşları ile yemin töreninden sonra ne yapacaklarını nereye gideceklerini çoktan planlamışlardı. Günü geldiğinde ise planladıklarının fazlasını yapmışlardı.

İstediği herşeyi alan Rüzgarın keyfi yerindeydi arkadaşları ile buluşup onlarla yazlıkta kalacağını söylediği zaman Poyraz daha fazla dayanamadı.

Kardeşini kenara çekip "dün arkadaşlarınla kalmadın mı? bugün niye gidiyorsun?"

"Bir arkadaşın ablasının yazlığı varmış burda orada kalacağız zaten yarın ayrılıyorum onlardan"dedi Rüzgar

"Bak kendin söylüyorsun yarın usta birliğine gideceksin ama babamla oturup sohbet bile etmedin. Tamam eve gelmek istemedin yol uzun dedin 3 gün için değmez dedin, ama Babam ordan buraya kadar senin için geldi nasıl o yokmuş gibi davranıyorsun asker oldun ama şu huyunu düzeltemedin" dedi Poyraz kızarak.

Rüzgâr'ın sesi aniden yükseldi.
"Senden bize fırsat'mı kalıyor sen hepimizin yerine babama saygı gösteriyorsun seviyorsun ya yetmezmi"

Poyraz da sinirlendi, kardeşi hiç bir zaman onun sözlerine kulak vermemişti bu gün bile ona laf sokmanın derdindeydi "Boş boş konuşup insanın canını sıkma ben nasıl saygı gösteriyorsam sende sizde aynı şekilde davranacaksınız, babama arkadaşınmış gibi davranmana izin vermem"

GEÇMİŞTEN GELEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin