Poyraz önünde yürüyen Tuana ya seslendi ve adımlarını hızlandırdı.
Tuana arkasını döndüğünde çarpışmaktan son anda kurtuldular ve ikisi aynı anda gülmeye başladı.
"Neden beni beklemeden çıktın"diye sordu poyraz.
Tuana nın gülüşü anında yerini çatık kaşlara bıraktı, bir şey demeden yürümeye devam etti.
"Tuana"
Kız arkasına bakmadan yürüyüşünü hızlandırdı.
Poyraz her fırsatta büyüdükleri zaman onunla evlenmek istediğini söylüyordu ama son iki gündür okula yeni gelen kızla konuşup eğleniyor beraber ders yapıyordu buda yetmez gibi hoca kızla poyrazı aynı sıraya oturtmuştu.
Şimdi de hiç bir şey olmamış gibi eve onunla beraber mi gidecekti tabiki hayır, Tuana daha çok sinirlendi ve arkasından seslenip duran poyraz'a döndü.
"Gelme peşimden"
Poyraz şaşkınca sordu "Ne oldu neden kızdın şimdi"
"Bir daha seninle konuşmayacağım"dedi Tuana poyrazı göğsünden iterek.
Poyraz hızla kolundan tutup durdurdu Küçük kızı.
"Ne demek konuşmayacağım"
Tuana kolundaki eli itti ve bağırdı "Sen git sıra arkadaşınla konuş onunla ders çalış onunla gül eğlen"
Poyraz güldü küçük ama çok kıskanç kızın haline bu yaşta böyleyse büyüyünce ona hayatı zehir edecekti.
"Sen onumu kıskandın"dedi gülerek
"Kıskanmadım konuşma benimle" dedi Tuana kaşları daha çok çatılırken.
"Tuana ikimizin dersi farklı bu yüzden seninle çalışamıyorum Eylül ile aynı dersi görüyoruz okula ara vermiş ona biraz yardım ettim hepsi bu kadar"
Tuana 4. Sınıf Poyraz 5. Sınıf öğrencisiydi işledikleri dersler farklıydı okulun 1 sınıfı vardı ve 1. Sınıftan 5. Sınıf öğrencisine kadar hepsi aynı sınıfta bir öğretmenden ders alıyordu.
"Umrumda değil" dedi Tuana Poyraz'ı arkasında bırakıp eve giderken.
Ertesi gün Tuana sınıfa girdiği gibi 5. Sınıfların olduğu tarafa baktı Poyraz ve arkadaşı Ali yer değiştirmişlerdi.
Tuana gülümsedi ve yerine geçip oturdu Poyraz'da kafasını kaşıyarak gülümsedi.
2 ay sonra Karneler alındı Poyraz 6. Sınıfa geçti artık farklı okullarda devam edeceklerdi. Eskisi kadar görüşemiyorlardı. Poyraz her gün Tuana nın abisinin yanına gidiyordu böylece Tuana'yı görme fırsatı da oluyordu.
Ama bir süre sonra Tuana'nın ablası kızmıştı "gidip başka yerde oynayın bir daha sizi içerde görürsem bacaklarınızı kırarım" demişti,
Tuana'nın onlarla oynamasına'da abisi izin vermiyordu"eve git"diye kızıyordu sürekli, böylece birbirini görmeleri oldukça zordu.
Okullar açıldı Poyraz başka okula geçti Tuana 5. Sınıfa devam etti ama bir süre sonra Tuana'nın ailesi başka bir şehire taşınma kararı aldı ve bir kaç gün içinde toparlanıp taşındılar.
O günden sonra Tuana ve Poyraz birbirini hiç görmediler.
Başlangıç tarihi
18.08.2023
Okumaya Başladığınız tarihi bırakın💫
Yepyeni aşk dolu hikayemle sizlerleyim sevgili okurlarım❤️
Yeni bölümde görüşmek üzere🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEN GELEN AŞK
Narrativa generale"gönlüme cennetten düşen yağmur tanemsin sen benim... Bugün gidersen, ben sadece sevdiğimi değil, geçmişimi kaybederim, çocukluğumu kaybederim, arkadaşımı dostumu kaybederim, gidersen ben cennettimi kaybederim. Bana bu dünyada cehennemi yaşatma ço...