Tanıtım 2

226 30 2
                                    

Aile'ler💫

Tuana'nın ailesi

Babası Mehmet bey
Annesi Gökçe hanım
Ablası Öykü
Abisi Gökhan

💫💫💫💫💫💫

Poyraz'ın Ailesi

Babası Ertuğrul bey
Annesi Münevver hanım
Kardeş Fırat
Kardeşi Rüzgar
Kız kardeşi Yağmur

💫💫💫💫💫💫

Mehmet 19 yaşında iken eşi Gökçe hanım'a aşık oldu, Gökçe ile evlenmek istediğini söylediği zaman başta Babası olmak üzere Annesi abileri hepsi karşı çıkmıştı.

Gökçe'nin Ailesi de aynı şekilde karşı çıkmış Gökçe'yi eve hapsetmişlerdi

Gökçe Türk Mehmet ise Kürt asıllı idi.

İki ailede bu evliliğe onay vermedi Mehmet ve Gökçe çareyi kaçmakta buldu ve kaçarak evlendiler.

Mehmet'in ailesi Gökçe'yi hiç bir zaman kabul etmedi, Mehmet dayanamadı ve sonunda hamile eşini alıp Adana'ya taşındı.

Adana'nın küçük bir köyünde ev buldular ve böylece herkesten uzak huzurlu bir yuva kurmuşlardı.

İlk çocukları öykü doğduğu zaman Mehmet asker kaçağı olarak geziyordu eşini ve kızını emanet edecek ailesi yoktu.

Köyde biriyle ağız dalaşına girdi bir gün ve ihbar edildi mecburen askere gitmek zorunda kaldı.

Mehmet askere giderken Gökçe'ye ailesinin yanına gitmesini söyledi.

Gökçe Diyarbakır'a gittiği zaman Mehmet'in ailesi daha çok nefret ediyordu ondan, çünkü oğulları onu almasaydı asker kaçağı gezmeyecekti bugün bu duruma düşmeyekti diye düşünüyorlardı.

Bir ay dolmadan Gökçe dayanamadı ve kendi ailesinin yanına gitti Mehmet askerden gelene kadar orada kaldı.

Mehmet ve Ertuğrul askerde tanıştılar kardeşten öte birbirine can oldular. tesadüf şu ki Mehmet ve Ertuğrul aynı köyde yaşıyorlardı ama ikisi birbirini hiç görmemişti daha önce, bunu öğrenince iki arkadaş'ın keyfine diyecek yoktu.

18 ay süren askerlikten sonra Ertuğrul Mehmet'ten önce teskere alıp köye döndü, döner dönmez'de sevdiği kızı istetti Nişanlandılar bir kaç ay sonra Mehmet te askerliğini bitirip dönmüştü.

Ertuğrul düğün hazırlıkları yaparken Mehmet'te zaman kaybetmeden yeni bir ev buldu Ertuğrul'dan borç alıp bir kaç parça eşya aldı ve Gökçe'nin ailesine gidip eşini ve kızını alıp eve döndü.

Ertuğrul'un düğününde Mehmet ve eşi sağdıç olmuşlardı.

Aylar sonra Münevver ve Gökçe hamile olduklarını öğrendiler ikisinin de oğlu oldu. Önce poyraz doğdu aradan bir hafta sonra Gökhan dünyaya geldi.

İki aile çok yakın dost ve komşu oldular yıllar böyle akıp gitti, başka çocukları da oldu iki ailenin beraber okula gittiler beraber ders çalıştılar, Mücevher oğlu Poyraz'dan dert yanarken Gökçe de Gökhan'dan şikayet ediyordu ikisi de sınıfta kalmıştı ve bunu hiç umursamıyordu iki arkadaş akılları fikirleri top oynamak köydeki çocukları toplayıp uzun eşek saklambaç oynamaktı. Ne yapsalar da çocuklara ders çalışma konusunda ikna edemiyordu iki Anne.

Yıllar sonra Mehmet Ankara'da iyi bir iş buldu ve ani bir karar ile Ankara'ya taşındılar.

Taşındıktan sonra'da irtibatı kesmediler ev telefonundan konuşup birbirinin hatrını sordular hep.

Sevgili okurlarıııııım

Geldik tanıtımın sonuna:))))

İki ailenin nasıl tanıştığını ilerdeki bölümlerde sıkılmamanız için tanıtım'da yazmak istedim.

Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur:)

İlk bölüm en kısa zamanda gelecek.

Teşekkürler🌹




GEÇMİŞTEN GELEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin