13.Bölüm

103 10 1
                                    

Belki'de iki Dünya arasında sıkışıp kalmak gibidir karşılıksız aşk,

Hiç bir duyguyu yaşamadan tam anlamı ile anlamış olamaz insan!

İki aile vedalaşırken Fırat sokağın köşesinde onları izliyordu.

Birbine aşkla bakan Poyraz ve Tuana'ya bakarken yumruklarını sıktı

"İstediğin herşeyi alabildin ama Tuana'yı almana izin vermeyeceğim"

Fırat hemen birşeyler düşünmeye başladı ne yaparsa abisi Tuana'dan vazgeçerdi.

6 saat süren yolculuğun ardından Ankara'ya varmışlardı Tuana eve girer girmez duşa attı kendini.

"Kızım bir çay yapsaydın bize önce"

"Ben yaparım"dedi Yağmur sonra güldü "mutfak ne tarafta"

Gökhan Yağmur'a mutfağı gösterdi ve odasına gidip üstünü değiştirdi

Herkes yorulmuştu Mehmet gelir gelmez uzandı Gökçe ayaklarını uzatıp ovalamaya başladı. "Her yerim ağrıyor"

"Oturmadınız ki Münevverle o komşu senin bu komşu benim gezip durdunuz" dedi Mehmet gözleri kapalı iken.

"Ne alakası var Mehmet"

Çaylar gelince Mehmet doğruldu "eline sağlık kızım sende yol yorgunusun gel otur"

"Afiyet olsun" dedi Yağmur Mehmet amcasının yanında otururken.

Tuana saçlarını havlu yardımı ile kuruturken salona geldi "oh oh banada yardımcı geldi ne güzel"

Annesi hemen kaşlarını çattı "bütün işi kıza yaptırmayı düşünüyorsan boşuna sevinme"

"Aman anne şaka yapıyorum zaten iki üç gün kalacak kız ona kıyarmıyım ben"

Yağmur "hiç" diyince Tuana ona baktı"aşk olsun"

Bir hafta Yağmur ile gezip tozup eğlendiler Tuana Ankara'nın heryerini gezdirmişti arkadaşına.

Bir haftanın sonunda Poyraz Ankara'da ev bulmuştu zaman kaybetmeden gidip evi tuttu akşamına da Gökhan ile buluştular "iki saat sonra uçağım var bir ay yokum" dedi Gökhan.

"Bir ay sensiz çekilmez buralar başka iş mi yoktu oğlum arkeolog oldun"

"Tarihi seviyorum Mısır'a gitmek için nasıl sabırsızlanıyorum bilsen böyle konuşmazdın" dedi Gökhan.

"Piramitlerle selfieni atarsın artık"

"Seve seve"

"Bir ayın sonunda araştırmanız bitince başka yere geçmezsiniz değil mi?" Dedi Poyraz

"Hemen bitecek bir araştırma değil ki bir ay belki de iki ay sürer sonra değişim olur ben eve gelirim biraz kalırım sonra tekrar Mısır'a dönerim, sekiz aydır bizim ekip orda ben başka yerdeydim şimdi onların yanına gideceğim"

"Evlenince ne olacak hep böyle devam etmez"dedi Poyraz.

"Evlenmek için önce aşık olmak gerekir öyle değil mi"

"Olacaksın bir gün"

"Olursam evlenirim müzede falan devam ederim ozamanda, hele beni aşık edecek o varlık bir çıksın da karşıma gerisi kolay"

Yokuş çıkarken arabadan çıkan ses Poyraz'ın yüzünü buruşturmasına sebep oldu "büklüm büklüm yolları dedikleri bu olsa gerek araba iki büklüm olacak"

Gökhan güldü "alışırsın"

"Hiç sanmıyorum"

"Ee kardeş seni ne zaman evlendiriyoruz" dedi Gökhan

GEÇMİŞTEN GELEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin