Az angyalok vére gyógyító.
A démonok vére pusztít, és mérgez.
Az angyalok testnedvei, - mint vér, verejték, könnyek, nyál, stb. - édes ízűek, és csillámmal vannak bevonva.
A démonok testnedvei mások, - a vérük pusztít, mert pokoli lények akik csak ölni, öletni, kínozni tudnak. - A könnyük viszont a leggyógyítóbb hatással rendelkezik mindenek felett, csak, hogy egy démon pusztán akkor hullajtana könnyeket ha megbánt volna valamit, vagy valakit, szomorú lenne, kétsegbeesett, és nem utolsó sorban szeretne.
Ám egy démon sosem érez ilyesfajta emóciókat.
Fizikailag képtelenek a sírásra.Az angyalok bőre minden esetben hófehér színben tündököl. Elkápráztató szépséggel rendelkeznek, hajuk általában világos színű, szemeik tiszták, jégkékek, égszínkékek, vagy ezüstösek, aranyszínűek és csillogók.
Illatuk általában naturisztikus, éltető, akárcsak a szél, vagy a víz.
Színtelen, szagtalan, íztelen.
Mégis szomjunkat oltja, és éltet.A démonok bőre sötétebb, rezes, általában kreolabb. Hátborzongatóak, és veszélyesek, gyakran jellemzi őket tömör izom, rendíthetetlen külső, és vaserős alkat, ezen felül ellentmondást nem tűrőek, kemények, ridegek, és magabiztosak.
Hajuk, és szőrzetük általában fekete, vörös, vagy rézbarna. Szemük pokolian sötét.
Testhőmsékletük, és váladékaik, - mint vér, verejték, könnyek, nyál, stb. - magasabb, mint az angyaloké. Kifejezőbb illat nem jellemzi őket.Rendfokozatok, erőviszonyok szerint;
DÉMONOK:
Fekete páncélosok: a Pokol kapuin belül ők a legegyszerűbben kifejlett démonok.
Ennek következtében pedig ők is vannak a legtöbben; a Pokol háromnegyedét kiteszik.
Pusztán csak a fizikumukra támaszkodnak, közel két méteresek is lehetnek, szárnyaik nincsenek.
Értelmi és érzelmi intelligenciájuk rendkívül alacsony, csak a náluk magasabb rendfokozatú démonokra hallgatnak, de leginkább az ösztöneik vezérlik őket ölés közben.
Fekete sorkatonáknak is hívják őket.Hadvezér démonok: Minden egyes fekete páncélos hadnak az élén áll egy hadvezér.
Egy hadvezér démon körübelül ötezer páncélost irányít, és az ő erejükkel ér fel.
Jellemző rájuk a hosszú, fekete köröm, ami minél vastagabb, és hosszabb, az adott személy annál erősebb, és velejéig romlott, mert annyi lélek került már a markába; legyen az emberi, angyali, vagy teljesen más lény akikből táplálékot nyerhetnek.
Szárnyaik feketék, vagy vörösek, esetleg rézbarnák, inkább hegyesek, és hosszúak, nem túl nagyok.
Jellemző még rájuk a bíborvörös írisz aminek funkciója végett rendkívül jó látóképességgel rendelkeznek. Alakjuk általában vékonyabb, nyurgább, szikárább. Nagyjából 160-170 cm-re nőnek. Értelmi, és érzelmi intelligencia szintjük teljesen kifejlett, ám ehhez képest fizikumuk gyengébb.Lélekelszívó árnyak: Képesek megváltoztatni az alakjukat. Olyanok, mint az árnyék, innen kapták a nevüket is. Bármilyen alakot, és bármekkorát fel tudnak venni. Fekete, vagy vörös színűek.
A fekete árnyak nyugodtabb természetűek.
A vörös árnyak aggresszívabbak, és kíméletlenek.
Általában párokban vannak, így minden fekete árnyhoz tartozik egy vörös árny.
Feladatuk a lelkek végső kárhozatra emelése: felkötés, kínzás, kivéreztetés, ölés.
Jóval erősebbek a hadvezér démonoknál, és csak egy őrző démon adhat nekik parancsot.
Értelmi, és érzelmi intelligenciájuk alacsony, a fekete páncélosokhoz hasonlóan inkább ösztönből ölnek.Őrző démonok: Összesen négy őrző démont ismerhetünk; Ők a Pokol északi, déli, keleti, és nyugati szárnyának démonai.
A Nyugati szárny démona Jeongguk.
Ők az egész Pokol őrzői, fejesei, védelmezői, akiknek feladata az egész Pokol fenttartása.
Ők állnak minden, és mindenki felett.
Fizikumuk túlszárnyalhatatlanul masszív, és erőteljes, gyorsaságuk páratlan, érzékszerveik kifinomultak.
Magasságuk körübelül 180-190 cm.
Szárnyaik hatalmasak, tollaik tisztátalanok, mocskosak, és koromfeketék.
Szárnyfesztávolságuk a 6 métert is meghaladja.
A legmagasabb értelmi, és érzelmi intelligenciával rendelkeznek, emellett pedig különleges képességeik is vannak.
YOU ARE READING
Blood Sweat & Tears (VMinKook)
FantasyKét angyal, és egy démon története. Kim Taehyung, és Park Jimin mindketten Tisztavérű angyalok, és a legnemesebb dinasztiákból származnak; A Kim, és Park klánból. Jeon Jeongguk a Pokol Nyugati szárnyának Őrző démona, egyébként meg egy arrogáns, érz...