Ahoj, jmenuji se Alexa García Doležalová a mám čerstvých 23 let.Možná se ptáte, proč tak divné příjmení a ještě k tomu dvě.
Můj taťka, André Rivera, je Mexičan a dal mi v Mexiku moje dětství. Je právník, takže peněz jsme měli i v mém dětství dost, ale nebyla jsem rozmazlené dítě.
Vždy, když jsem něco chtěla, musela jsem si to zasloužit.
Moje mamka je Češka, která mi dala zase mou pubertu v Brně. Moje maminka se jmenuje Lucie Doležalová García a pracuje v cestovní kanceláři.
Žili jsme společně v Mexiku, ale když se rodiče se rozvedli v mých 15-ti letech, bydlím už jen s maminkou v Brně, a s taťkou se vídám jen o prázdninách
No a teď zpátky ke mně.
Od malička mě rodiče vedli k hudbě. Respektive k mexické či španělské hudbě. Milovala jsem písně a zpěv.
Zpívala jsem si vždycky v duchu, když to nikdo neslyšel, jelikož jsem se styděla.
V mých 12-ti letech se vše změnilo.
A to tak, když jsem si myslela, že jsem sama doma a zpívala jsem si písničku El triste od José José v obýváku.
Dopadlo to tak, jak všichni očekáváme. Rodiče se najednou ocitli k kuchyni, kde mě slyšeli. Když jsem je uviděla, zrudla jsem jako rajče.
A tak den za dnem se vlekl, odstěhovaly jsme se do Česka a já začala skládat písně v češtině.
A dnes v mých 23 letech jsem, dalo by se říct, úspěšná zpěvačka.
Bydlím v moderním zrekonstruovaném domě sama u konce Brna a užívám si každý jeden den.
Mám svůj vlastní tým a tanečnice se kterými vystupujeme po celém Česku a Slovensku a vydělává mi to slušné peníze.
Ohledně mého osobního života, mám dvě dlouholeté kamarádky, Valerii a Danielu, kterým věřím a jsou zde semnou od mého začátku kariéry. Vždy je s sebou beru na každý koncert jako mé psychické podpory.
A kluci?
Ještě před mým švihem nahoru s kariérou jsem měla jeden vztah. Teď už dá se říct, že na muže není čas.
Snažím se věnovat na sto procent hudbě a nechci, aby mě stresoval nějaký muž v mém životě.
Jo, to kdybys věděla, co tě vše ještě čeká Alexo.
ČTEŠ
Tentokrát ztrátou získám více /Calin, Stein27/
FanfictionCo kdyby je můj tým nikdy nepřidal jako předskokany? Začátek: 20.9.23 Konec: 9.10.23 PS: Tento příběh je smyšlený! Nemá nikoho urazit, je to čistě moje fantazie.