2. Předskokani

443 15 0
                                    


Pondělí 3.7.23

,,Dobré ráno i tobě, Begi'' řekla jsem rozespale na mého dvouročního pudla.

Po deseti minutovém mazlení s Begi jsem konečně vstala z postele a mířila si to rovnou do koupelny, kde jsem si udělala svou ranní rutinu, kde patří hodinové čištění obličeje. Umyla jsem si obličej vodou a namazala si na obličej sérum a poté opláchla. A pokračovala s mými dalšími padesáti produkty.

Když jsem si umyla obličej po posledním produktu, otevřela jsem dveře od koupelny a opět jsem šla do mého pokoje.

Lehla jsem si ještě na chvíli s Begi na postel a projížděla instagram.

Dnes je den D, kdy oznámím fanouškům svou tour s mým novým albem, kterou začínáme tento týden v pátek v Brně.

Mám z toho velmi smíšené pocity. Bojím se, mám trému, ale zároveň se moc těším na koncerty a fanoušky. Ten pocit je neuvěřitelný!

Kolem 10 ráno jsem se konečně znovu probrala a vstala z postele, abych nakrmila jak sebe, tak i Begi.

Na snídani jsem si udělala palačinky, jelikož jsem na ně dostala chuť.

Po snídani jsem hodila talíř do myčky a sedla si na gauč, kde jsem si pustila seriál na Neflixu a vzala mobil do ruky.

Vrhla jsem se na instagram, kde jsem přidala svou tour na které jsme pracovali s mým týmem poslední 2 měsíce.

Nedokážete si představit, jak náročné to je. Najít správný klub ve městech a hledat si kostýmy jak pro mě, tak pro mé tanečnice...

@alexagarcia : KONEČNĚ!❤️
Nová tour, což znamená i novinky!
V Brně se také bude odehrávat křest alba a jako jediné město, zde budeme mít milé předskokany: @wolfenstein27 a @calinpan
JSTE KURVA READY?!🔥⚡️
Brno - 7.7.23
Ostrava - 9.7.23
Praha - 14.7.23
Karlovy Vary - 16.7.23
Pardubice - 21.7.23
Olomouc - 23.7.23

Přidala jsem příspěvek na můj Instagram. Doufám, že vše dopadne dobře.

Můj tým přizval do Brna předskokany, které ani neznám. Bude se to zdát srandovní, jelikož podle informací mého týmu je to jediný label v Brně zvaný Rychlí kluci a já je neznám.

Opravdu je neznám.

Přišlo mi hned spousta oznámení na instagramu.

Pročítala jsem si komentáře, kde mi spousta lidí psalo, jak jsou na mě hrdí a že mi to přejí. Je úžasné to číst.

Dokonce i předskokani mi příspěvek okomentovali.

@calinpan: 😁❤️❤️
@wolfenstein27: yeeees❤️‍🔥

Jen jsem jim to lajkla a zavřela jsem instagram.

Koukala jsem na seriál, který pořád běžel, když v tu chvíli mi přišlo další oznámení.

Byla to zpráva.

Tentokrát ztrátou získám více /Calin, Stein27/Kde žijí příběhy. Začni objevovat