37. Špína

175 9 0
                                    


One year later

S Calinem jsme spolu přes rok.

Měli jsme pár neshod, ale to jsme vyřešili.

Po tom jednom incidentu, kdy mě podvedl, mu ta holka pořád píše.

S Calinem se tomu už jen smějeme.

No, teď zpátky.

Petrovi se narodilo dítě, Sandro začal randit s Natálii a Calin vyprodal O2 arénu.

Dost se toho stalo.

Dnes mám ještě k tomu narozeniny.

Utíká to strašně rychle.

Je to 24 let, co jsem na světě.

Hned o půlnoci jsme s Calinem slavili a dnes budeme slavit se zbytkem.

Pozvala jsem Val, Danielu, Natálii, Sandra, Willyho, Petra a jeho holku Elu a nakonec Davida a Dominika.

Stará parta.

S Elou jsem párkrát byla, pozvala mě k nim do bytu, kde jsme se seznámily.

Je to hodná bytost. Rozumíme si a to jsem ráda.

Bylo 13:50 a my s Calinem dojedli oběd v restauraci.

Mířili jsme domů, kde jsem si odpočinula na hodinu.

V 18:00 je sraz u mě doma.

Uvidíme, kdo přijde na čas.

Kluci totiž nikdy nechodí na čas. A to je divné, protože obvykle to jsou ženy, že?

Calin mi hned o půlnoci ještě předal dárky.
Calin mě dost rozmazluje, ale co si budeme, já ho taky.

Od 16:00 se patláme s výzdobou. Carla nám dost pomáhá.

Já jsem mezitím vyzdobila nejvyšší patro, kde je bazén, vířivka a sauna, kde si myslím, že budeme nejvíc a Calin vyzdobil spodní patro.

Po dvou hodinách jsme byli hotoví.

Bylo to nádherné. Nechala bych si to vyzdobené klidně i další rok.

Vydala jsem se do koupelny, kde jsem se nalíčila a upravila své vlasy.

To mi dnes trvalo déle, a to hodinu, protože jsem chtěla, aby vše bylo dokonalé.

Pak jsem se vydala do šatny, kde jsem si vybrala pár outfitů. Nevěděla jsem, který z nich.

Nakonec jsem si vybrala po hodnocení Calina, černé dlouhé šaty z balenciaga, bílé podpatky z fendi, černé sluneční brýle z balenciaga a k tomu cartier doplňky.

,,Jo, to je moc krásné'' řekl Calin a přitáhl si mě blíže.

,,Miluji tě'' řekla jsem a dala mu pusu.

,,Já tebe'' řekl a prohloubil náš polibek.

Calin měl na sobě černou košili a černé kalhoty. Byl tak strašně hot.

Bylo 18:10, a už se nám začaly scházet lidi.

První přišel David a pak s ním ostatní.
Předali mi úžasné dárky a popřáli.

Připíjeli jsme a užívali si každou jednu sekundu.

Byla jsem strašně šťastná. Každý tancoval a já s nimi.

Podívala jsem se na čas, bylo 2:49, kdy jsme už seděli a snažili si povídat.

Všichni jsme byli trošku více opilí. I já.

Jelikož v opilosti řekneš dost upřímných věcí, mohla jsem tak poznat i další slabiny kluků, jelikož na sebe práskli cokoliv.

Petr a David byli jediní, co tu zůstali na spaní a ostatní šli domů. Je to jejich rozhodnutí.

Klukům jsem ukázala pokoje pro hosty a vydala se do koupelny, kde jsem se odlíčila a vlasy sepnula do drdolu.

Pak jsem šla do šatny a vytáhla jsem si svou modrou mikinu a tepláky na spaní.

Lehla jsem si ke Calinovi a popřála jsem mu dobrou noc.

Uvidíme, co nás zítra čeká.

Tentokrát ztrátou získám více /Calin, Stein27/Kde žijí příběhy. Začni objevovat