Pondělí, 10.7.23Dneska jsem vůbec nespala.
Přemýšlela jsem nad tím úryvkem textu a o naší první společné noci.
Calin mi nic nepsal a z toho jsem měla celkem větší obavy.
Chci to s ním vyřešit.
Napsala jsem mu tedy na instagram.
@alexagarcia : ahoj, deje se neco?
Poslala jsem zprávu a ani jsem nemusela dlouho čekat.
Calin odepsal hned.
@calinpan : cauky, ne, nic se nedeje. Melo by?
Oka, zní pěkně divně.
@alexagarcia : od te nasi spolecne noci ses neozval sam a jen si dal na stories uryvek textu. Ma to neco semnou? Chci to s tebou vyresit normalne.
@calinpan : ano, ma. Neumim projevovat city. A kdyz pisu, jde to samo. Chtel jsem ti to dat najevo, ze ano, je to o tobe. Nechci to dal resit po zpravach, muzu dojet?
@alexagarcia : budu rada:)
@calinpan : jedu
Oka, co?
Proč ted? Hned?
Však je 10:02.
No, nic jdu se převléknout, protože pyžamo na náš rozhovor u kterého nevím, co čekat, nechci mít.
Nechtěla jsem to hrotit, tak jsem si oblékla jen bílý top se šňůrkami z bershky a modré proužkované kalhoty z alexanderwang.
Své dlouhé hnědé vlasy jsem si v rychlosti učesala a v rychlosti mířila do kuchyně.
Vzala jsem si snídani, kterou mi Carla přichystala a sedla si ke stolu.
Po 5 minutách jsem ji snědla a projížděla tiktok.
Přišlo mi upozornění:
@calinpan : otevri prosim
Neodpověděla jsem a místo toho šla otevřít.
Otevřela jsem a spatřila Calina.
Měl na sobě mikinu od supreme a delší riflové modré kraťasy.
,,Ahoj'' řekla jsem.
,,Ahoj'' řekl a obejmul mě.
Pustila jsem ho dále a sedli jsme si společně na gauč.
Tak kdo začne? Proč je tu ticho?
Mám úzkost.
,,Hele, mrzí mě to. Ta noc mě nemrzí, ale mrzí mě to, že jsem ti nenapsal. Chtěl jsem být tvá podpora na koncertě, ale nechtěl jsem se k tobě srát. Fakt mě to mrzí, Lex.''
,,Mě to taky mrzí Caline, fakt moc. Tu onu noc nelituju, ale nechci o tebe přijít''
,,Já o tebe taky ne. Přirostla jsi mi k srdci a to se nestává často. Mám tě fakt moc rád'' řekl Calin a chytl mi ruku.
,,Budu rád, když zůstaneme kamarádi a uvidíme, co bude v budoucnosti'' řekl a hladil mě po ruce.
,,Ano, cítím to stejně. Děkuji'' řekla jsem a chytla jsem ho za ruku.
,,A teď mi ještě můžeš říct o tom úryvků'' řekla jsem a zasmála se.
,,Hmmmmmm, prostě jsem měl náladu a neměl jsem, co dělat. Své pocity dávám do hudby a to, jak jsem to cítil včera, tak jsem to řekl.'' Řekl a usmál se.
,,Chceš tady zůstat chvíli?'' Zeptala jsem se a Calin přikývl.
Tak tohle bude ještě zajímavé.
Jsem ráda, že jsme si to vyříkali, ale stejně se bojím, že teď to naše kamarádství bude jiné.
ČTEŠ
Tentokrát ztrátou získám více /Calin, Stein27/
FanficCo kdyby je můj tým nikdy nepřidal jako předskokany? Začátek: 20.9.23 Konec: 9.10.23 PS: Tento příběh je smyšlený! Nemá nikoho urazit, je to čistě moje fantazie.