4. Popstar

410 10 2
                                    

Úterý, 4.7.23

Cesta trvala z mého domu kolem 15 minut, stihla jsem to tak tak.

Přesně v 16:00 jsem byla před velkou budovou.

Napsala jsem tedy Calinovi, jestli jsem zde správně.

@alexagarcía : ted jsem prijela, snad jsem spravne🤣

Modlila jsem se, aby mi hned odepsal, abych nemusela čekat v autě.

A správně, napsal hned.

@calinpan : jdu pred studio

Na to jsem mu už neodepsala a vyšla jsem z auta.

Vzala jsem si s sebou kabelku a zamkla auto.

Čekala jsem netrpělivě u auta a koukala jsem se na vchodové dveře.

Najednou někdo otevřel dveře.

Byl to Calin. Nikdy jsem ho neviděla osobně a musím říct, že není až tak špatný.

Jediné co o něm vím je to, že je cizinec a že dělá hudbu. Snad se dneska dozvím více.

Hned jak mě uviděl, rozešel se ke mně. Já udělala totéž.

Nevěděla jsem, jestli ho mám obejmout, nebo potřást si ruce.

Z mého přemýšlení, jak se s ním pozdravím, to udělal za mě. Obejmul mě a u toho mě pozdravil.

Voněl krásně.

Obejmutí jsem mu oplatila a taktéž jsem ho pozdravila.

Po chvíli jsme se odtrhli a šli jsme krok co krok ke zmiňovaným vchodovým dveřím.

Cestou ke dveřím jsme si povídali o nezajímavých věcech.

Otevřel dveře a jako gentleman mě poslal projít první.

Když jsme vyšli schody, otevřel další dveře, kde se nacházelo již zmiňované studio.

Měli to tady krásné.

,,Tak jak se ti tady líbí?'' řekl Calin a tím mě vyrušil z mého přemýšlení.

,,Je to tu krásné'' odpověděla jsem a šla si sednout na gauč.

,,Petr přijde později, šalina má zpoždění'' řekl a zasmál se u toho. Já se zasmála taktéž.

,,Tak proč sis vybrala zrovna nás?'' řekl Calin a usadil se vedle mě.

,,No, teď tě zklamu, ale já si nikoho nevybrala. Svému týmu jsem řekla, že bych chtěla na křest předskokany, a oni mi vás pomohli vybrat'' řekla jsem a přitom jsem se koukala Calinovi do jeho hnědých tmavých očí.

Calin se zasmál a řekl: ,,Aha, a já už si myslel'' zasmál se znovu a já s ním.

Bral to ze srandy, což jsem ráda. Aspoň se neuráží.

,,Víš, já tě znám už celkem dlouho, a když mi David řekl, že máme nabídku na tvůj koncert, byl jsem rád a Petr taky'' řekl a já se usmála.

,,To je strašně hezké'' řekla jsem.

,,Pustil bys mi něco od tebe nebo od Petra?'' řekla jsem a podívala se na něj.

Calinovi se rozzářily oči a odpověděl mi: ,,Jasně, co bys chtěla slyšet? Mám tu od každého žánru aspoň jednu píseň.''

Vím jaké to je, když někdo vážně chce slyšet hudbu, kterou tvoříte a Calin to má taktéž.

Oba jsme se zvedli a šli k počítači.

Ukázal mi složky Stein27 a Calin. Prvně jsem chtěla slyšet Calinovy písně.

,,Tak dej svou složku'' řekla jsem a usmála se.

,,Vyber si něco'' řekl a podal mi myš.

Já vybrala píseň ''Popstar''.
Poslouchala jsem a začalo mě to strašně chytat.

Začala jsem si pobrukovat a Calin se na mě koukal.

Když píseň skončila, podívala jsem se na něj.

,,Líbí?'' Zeptal se mě a já zakývala hlavou.

,,Tak jdeme pustit něco od Petra?'' Zeptal se a já se nadechovala pro odpověď, když v tu chvíli někdo otevřel dveře.

Oba jsme se podívali.

Tentokrát ztrátou získám více /Calin, Stein27/Kde žijí příběhy. Začni objevovat