Pátek, 14.7.23S Calinem jsme spolu na pohovce ve studiu. Celou noc jsem nespala.
Přemýšlela jsem nad vším možným. Doufám, že mu už nic nehrozí. Mám o něj strach.
,,Dobré ráno'' řekl Calin a já se otočila na něj.
,,Dobré'' odpověděla jsem chladně.
,,Proč jsi to neřekl nikdy klukům?'' Zeptala jsem se ho narovinu.
,,Začínáš hned takhle po ránu?'' Řekl a otráveně se zvedl.
,,Ano, chci vědět, proč jsi to neřekl, proč jsi to vše tajil přede všemi.'' Řekla jsem.
,,Doprdele, nemusíš všechno vědět, mám svůj život a nechci tě tahat do sraček, které mám. Všechno jsem doteď řešil sám a jen si přišla ty a teď chceš všechno dělat ty. Dala si mi peníze, chceš jít semnou za nima. Proč?'' Začal po mě řvát.
,,Protože mi na tobě záleží! Vážně nikomu nedávám peníze jen tak. Na tobě mi záleží! Miluju tě a chci ti se vším pomoct.'' Mluvila jsem páté přes deváté.
Byla jsem z toho zmatená.
,,Tak mi kurva nepomáhej. Všechno zvládnu sám. Jako vždy. Jako celý zkurvený život. Ty peníze si vem, nechcu to. Nechci být nikomu dlužný. A hlavně ne tobě!"
,,Caline, nedává to smysl. Pokud si ty peníze teď nevezmeš, budeš dlužný jim. A myslím, že když si vybereš, jestli budeš dlužný jim nebo mně. Vyjde ti to lépe mně. Já na tebe nespěchám. Oni ano. Chtějí to teď hned. Já mám peněz dost, počkám až bys to splatil.'' Řekla jsem už méně naštvaně.
Nechápu o co mu jde. Proč mi nechce být dlužný. Mně o ty peníze nejde.
,,To máš sice pravdu, ale nejsem takový. Prostě ne. Odmala se starám o sebe. Nikdo mi nikdy nepomáhal. Neumím jednat s někým. Neumím jednat s tebou.'' Řekl a posadil se zpátky na pohovku.
,,Jsem tu s tebou, ale už prosím nic takového nedělej. Mám o tebe strach'' řekla jsem a obejmula ho.
,,Lituju toho, že jsem začal prodávat. Moc toho lituju. Ale minulost nezměním. Jdu dál. Jdu s tebou.'' Řekl v objetí.
Já už jsem na to nic neřekla.
Takového Calina jsem neznala.
Ukazuje mi postupně své stránky a mně se to přestává líbit.
,,Lásko, půjdu teda vybrat ty peníze, počkáš na mě tady ve studiu?''
,,Klidně, běž'' řekla jsem a políbila ho.
Tak snad se vrátí živý a zdravý.
Seděla jsem sama u kluků ve studiu. Napsala jsem
Petrovi jestli nechce dojít.
@alexagarcia : ahojky peto, dojdes do studia?
@wolfenstein27 : cauky, ano ale az kolem 13, proc?
@alexagarcia : jsem u vas prave, s calinem jsme tu zustali a sel si neco zaridit a poprosil me, abych zustala a nemam tu co delat sama😂
@wolfenstein27 : budu se snazit tam byt asap❤️
@alexagarcia : dekuji peto🫶🏽
@wolfenstein27 : 😁❤️
Co bych tu dělala sama?
Nevím, jestli se Calin vůbec vrátí. A pokud ano, tak kdy?
Petrovi nic říkat nebudu, nechám to na Calinovi. Ať jim to řekne sám. Já se do toho míchat nebudu.
Jelikož jsem byla zvědavá, koukla jsem se do Calinové složky s hudbou.
Byla tam skladba s včerejším datem.
Pustila jsem si ji. Zajímá mě, co v tom říkal.Skladba se nazývala ''Jizvy'' Začala znít melodie a za chvíli i Calinův hlas.
Poslouchala jsem každé jedno slovo.
Lásko, vím, proč se ptáš,
Co je to za jizvy,
Kdo je udělal.
A lásko, přestaň se ptát.
Radši je zahoj, ať zas můžu stát, za svýma.
Přestaň se ptát.
Co bude pak, co bude dál.
Až příště vyjdu a už se nevrátím.
Tak ty budeš ta doma, co propukne v pláč.Levý oko necítím, nevím, odkud mi přišla.
A věř že když si pro ni přišel, já držel místo.
Ať řve, že jsem beachboy.
Ať řve, že jsem nikdo.
Dokud mně jeho kámoš neskope bravissimo.
Nejsem agresivní, ale temná mysl je temná mysl.
A jizvy na těle dokážou ráno, že to nemá smysl.Střepy, rozbitý vitríny.
Krev a všude špína.
Slyším jen houkání sirén, domlácený klouby a noci na fízlech.Lásko, vím, proč se ptáš
Co je to za jizvy
Kdo je udělal
A lásko, přestaň se ptát
Radši je zahoj, ať zas můžu stát za svýma
Přestaň se ptát
Co bude pak, co bude dál
Až příště vyjdu a už se nevrátím
Tak ty budeš ta doma, co propukne v pláčCo uděláš pro svůj původ
Co uděláš pro svý bratry
Když už si chceš ničit život, riskovat vlastní kůži
Ať je to pro ty pravý
Kolik platíš za svý jizvy
Neptám se tebe, ptej se mámy
Tak až příště vyjdeš z dveří, zas do temnýho světa
Hlavně se zvládni vrátitLásko, vím, proč se ptáš
Co je to za jizvy
Kdo je udělal
A lásko, přestaň se ptát
Radši je zahoj, ať zas můžu stát za svýma
Přestaň se ptát
Co bude pak, co bude dál
Až příště vyjdu a už se nevrátím
Tak ty budeš ta doma, co
Propukne v pláčTen text je strašně silný. Měla jsem slzy v očích.
Proč se to děje zrovna nám? Nechci ať se Calin trápí.
Je to nejhodnější člověk, kterého jsem kdy poznala. Nedovolím to.
ČTEŠ
Tentokrát ztrátou získám více /Calin, Stein27/
FanficCo kdyby je můj tým nikdy nepřidal jako předskokany? Začátek: 20.9.23 Konec: 9.10.23 PS: Tento příběh je smyšlený! Nemá nikoho urazit, je to čistě moje fantazie.