☆8☆

169 9 3
                                    

Bay Jeong
Günaydın.
[08:52]

taeyong (me)
Size de günaydın.
Nasılsınız?
[08:53]

Bay Jeong
Senden özür dilemek için yazıyorum.
Bugün sana kahve de eşlik edemeyeceğim.
[08:56]

taeyong (me)
Sorun değik, korkulacak bir durum yoktur umarım?
[08:57]

Bay Jeong
Hastanede yatıyorum, akşamı bekleyeceğim, serum yedim.
[09:10]

taeyong (me)
Ne
Ne diyorsunuz siz?
Sorun ne?
[09:11]

Bay Jeong
Kan değerlerim çok kötüymüş, boşver, geçer.
[09:12]

taeyong (me)
Kimlesiniz?
Yanınızda biri var mı?
[09:13]

Bay Jeong
Beni düşünme, tek başımayım Kun şehir dışında. Ama sorun değil. Hallederim kafanı yorma.
[09:20]

taeyong (me)
Olmaz
Hayır hayır olmaz
Yanınıza geleyim?
Ne olur.
[09:21]

Bay Jeong
Stajyerimsin diye her şeyimle ilgilenip kendini yorma. Halledebilirim. Akşam eve dönerim biter.
[09:30]

taeyong (me)
Özür dilerim ama burda size karşı çıkmak zorundayım. Sadece yanınıza geleyim. Lütfen burada yardımımı kabul edin bari. Hangi hastanedesiniz?
[09:34]

Bay Jeong
Şirketin çaprazında ki hastane.
Ama gelmek zorunda değilsin. Senin de kendi hayatın var.
[09:35]

taeyong (me)
Sizi tek başınıza bırakırsam kendi hayatımı düşünemem ki? Size her koşulda destek olmak için varım.
Bir yere ayrılmayın, geleceğim.
[09:36]
✔️✔️

Şu an koca şirketin sahibi tek başına hastane odalarında sürünürken ben ona yardım etmeye mi gidiyorum?

Cidden bu kadar mı yalnız? Bu kadar mı kimsesi yok? Dışardan herkesle arası harika görünen, herkese istediği an ulaşabilen biri gibi gözükürken tek başına eve dönerim diyor.

Kan değerlerinin alkol yüzünden olduğuna yemin edebilirdim. Neden olduğunu sorduğumda geçiştireceğini de biliyordum.

Ona gideceğim, onu yalnız bırakamam. Aramızda ki sınıf farklılığı gözümü korkutuyor evet ama onun yanında olmam gereken en önemli zaman bu zaman.

Ona daha da yakınlaşacağım. İçmemesi için.

my dear boss ★ jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin