☆20☆

147 9 10
                                    

"Günaydın sevgilim." dedi zar zor açtığı kısık gözleriyle. "Sevgilim miii??"

"Evet. Beğenmedin mi?"

"Çok beğendim sevgilim. Çok hoşuma gitti."

"Uykunu aldın mı? Dün gece çok güzeldin."

Gözlerimi kapatıp göğsüne uzandım. "Utanıp kaçıyor musun şu an?"

Başımı aşağı yukarı salladım. O da saçlarımı öptü. "Seni ilk gördüğüm gün Kun'a, seni tavsiye ettiği için teşekkür etmiştim."

Başımı ona çevirdim. "Gerçekten mi?"

"Evet, nedense seni ilk gördüğümden beri içimde güzel hisler geziniyordu. Büyülemiş gibiydin beni."

"İlk işe başladığımda beni arkadaştan öte göremeyeceğini düşünmüştüm. Net hayatında biri vardır diye kafayı yiyordum."

"Seni doyoung'la sevgili sanıyordum."

"NE?"

"Ne yapayım ama çok samimiydiniz. Sürekli sevgiliymişsiniz gibi şeyler paylaşıyordunuz. Hep match giyiniyordunuz. Kıskanmak en doğal hakkım."

"Doyoung benim çocukluk arkadaşım. Her şeyim onunla geçtiği için hep paylaşıyordum."

"Tamam ya. Tamam paylaşıyorsun. Kıskanıyorum."

"Sarhoş olduğun günün gecesi heyecandan uyuyamamıştım. İlk kez öpüşmüştük, hatırlıyor musun?"

"Hatırlamaz olur muyum? Sarhoşken unutmadığım sayılı anlardandı."

"Seni seviyorum."

Bir süre yüzüme baktı. "Bende seni çok seviyorum meleğim."

"Meleğim."

-🤍

my dear boss ★ jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin