Olimpiu Vasile Moruțan

450 13 4
                                    

Yağmurun hızlanması ile bende hızlanmaya başladım. Bugün benim için çok önemliydi. O yüzden kendime dikkat etmeliydim. Dört senedir hayalini kurduğum Galatasaray Kadın Futbol Seçmelerine katılmıştım ve günü gelip çatmıştı. Çok heyecanlıydım belli etmesemde sonunda Florya Metin Oktay tesislerine gelmiştim.

Şuan kapının önünde durup bekliyordum. Hayalimi gerçekleştirmek için bugün çok önemliydi. İyi bir performansla seçilmeliydim.

Arkamdan araba kornası çalması ile irkilmiştim. Kafamı çevirdiğimde bunu Morutan olduğunu görmüştüm.  Kendisine çok hayrandım, gerçek bir yetenek olduğunu ve ilerde çok başarılı olacağını düşünüyordum. Ne yapıyor bu salak gibi bakıyordu. Hemen kenara çekildim oda beklemeden hızlıca geçti. İçimden bir an bağırarak ÖKÜZ demek gelse de o çenemi kapattım ve ardından bende hızlıca girdim.

Bizim kızları görmemle yanlarına doğru yürüdüm. Her zaman en erken gelen canım kankamın boynuna sarıldım. Biz ufak çaplı bir boğuşma yaşasak da hemen ayrıldık. Kendisi tam bir Kerem hayranıydı. Resmen seçmelere Keremi görmek için katılmıştı.  O kaybedeceğini düşündüğü için çokta heyecanlı değildi. Keremi görmek için erken gelse de Kerem ortalıkta görünmüyordu. 

Kafamı giriş tarafına çevirdiğimde Morutan'ın bana baktığını gördüm. Kafasını eğerek selam verdi. Ben bana mı selam verdi diye çevreme bakarken bunu komik görmüş gibi sırıtmaya başladı. Bende refleks olarak başta gülsem de o dilimi tutamadım ve dil çıkartarak arkama döndüm. O ara Okan hoca ve biricik kaptanlarımız Muslera ve Kerem yanımıza geldi.

Canım arkadaşım Lal tabi Keremi görünce kendine çeki düzen vermeye başladı. Onun bu hallerine tebessüm ettim. Benim aksime herkese hemen aşık olabiliyordu. Kerem farklıydı daha hala bırakamamıştı. Kendisi  Erzincanlı olduğu için Keremi Erzincan'dan takip ediyordu. Beş senedir bırakamamıştı. Bu onun canını acıtsa da maalesef bir şey yapamıyordu. 

Neyse olayımıza dönecek olursak önce Okan hoca güzel bir konuşma yaptı. Sonra ise Kadın Futbol takımı teknik direktörü Metin Ülgen bir konuşma yapmıştı. 

Canım kaptanım Muslera konuşmaya bir sözle başladı. 

- Öncelikle hepiniz hoş geldiniz hanımlar. Beni hepinizin tanıdığını varsayarak kendimi tanıtmayı es geçiyorum. Hepiniz bugün kendi içinizdeki yeteneği göstermeye geldiniz. Kiminiz yeni sayfalar yazmaya başlayacak kiminiz ise daha iyi olmak için çabalayacaksınız.

Unutmayın ' İmkansıza ulaşmanın tek yolu; onun mümkün olduğuna inanmaktır.' Bugün hepiniz buraya kendinize inanmak için geldiniz. Belki hayallere ulaşmanız için daha çok engel vardır ama çoğu engeli kendinize inanarak aştınız. Her ne olursa olsun arkanızda daima Muslera kaptanınız vardır. Hepinize başarılar diliyorum. Her şey dileğinizce olsun.

Gerçekten kaptan kaptan olarak güzel bir konuşma yapmıştı.

Sıra Kerem'e geçince Lalin kalp atışları buraya kadar geliyordu. Utandığı için önüne suç işlemişte ceza bekliyormuş gibi bakıyordu. Çok komikti böyle gerçekten Keremi sevdiğini belli ediyordu. O sıra Kerem konuşmaya başladı. Lal ise derin derin nefes alıyordu. 

- Muslera çok güzel bir konuşma yaparak bana söz hakkı bırakmadı aslında. Kısaca söylemek gerekirse hepimiz buraya çeşitli zorluklarla geldik ve sonunda başardık diyebildik neden sizde başardık diyemeyesiniz ki. Hepinize başarılar diyorum. Allah yardımcınız olsun.

Tam o sıra asla olmaması gereken bir şey oldu Lal salağı bayıldı. Evet evet şaka yapmıyorum bayıldı. Herkes başına toplandı ben ismini sayıklarken omzuma biri elini koydu. Tahmininiz doğru Morutandı. İngilizce bir şeyler diyordu ama anlamıyordum. İngilizce bilmediğimden değil ortamda çok ses vardı.  Kafamı sallayarak seni anlamıyorum dedim ve önüme döndüm.

Futbolcular İle Hayal Et / One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin