SENA'NIN ANLATIMI:
Birinin dudağımdan öpmesi ile gözlerimi açmıştım. Mauro karşımda güzel gülümsemesi ile uyanmamı bekliyordu. Onun yakışıklığı karşısında dayanamadım bende onu öpmüştüm. Biz birbirimiz ile uğraşırken hostes uçaktan inmemiz gerektiğini bizi söylemişti. Tabi bunu söylerken sevgilimi bakın burada altını çiziyorum benim sevgilimi gözleri ile yemişti. Bende daha da Mauro'ya sokuldum adeta benim dermiş gibi. Kadın ile bakışma savaşları verirken Mauro gülümseyerek kadına teşekkür etti. Kadın ise bana meydan oku gibi ağzını yaya yaya rica etti. Sen kim köpek benim sevgilime cilve yapıyorsun tam üstüne atlayacakken İcardi koluma girerek beni oradan uzaklaştırdı. Derin soluk ala ala sakinleşmeye çalıştım. Zaten Trabzon'a girerek laz damarı mı kabarttım şeytan diyor çıkar dedenin doğum gününde hediye ettiği beylik tabancasını çıkart sık topuğuna dua etsin tabancamı yanıma almadım. İyice uzaklaşmıştı ki Mauro beni duvara yaslamıştı.
- Daha anlayamadın mı senden başkası benim hayatımda olamaz. İzin vermem, kabul senden öncesi felaketti ama sana söz veriyorum bu kalp attıkça asla senden başka kızın ismini diline almayacak. Bu dil sadece senin ve eğer doğarsa kızımızın adını zikredecek.
- Hele başka kızın adını ağzına al işte o zaman öldün sen Mauro bey.
- Ölüm senin elinden olsun be gülüm.
- Iyy Mauro böyle keko konuşmayı kim öğretti.
- Dayı öğretmişti. Ne oldu beğenmedin mi?
-Beğenmek mi bunu beğenen kız var mı? diye sormalısın.
-Dayı beğeneceğini söylemişti ama bu sözü duyup'da etkilenmeyen kız yok dedi.
- Aşkım benim seni beğenmem için böyle sözlere ihtiyacım yok ki sen sen ol yeter benim için.
Bunun üzerine Mauro bir kez daha beni öpmüştü. Tam ben onu öpecekken bizi havalimanından alacak kuzenim beni arayınca apar topar kuzenimin yanına gitmiştik.
Uzun süren bir yolculuktan sonra güzel memleketimin güzel yaylalarına çıkmıştık. Yaz ayı olduğu için tüm sülale yaylaya çıkmışlardı.
Mauro yaylaya çıktıkça etrafa olan hayranlığı artıyordu.
-Beğendin mi benim şehrimi
-Beğenmek mi bayıldım bebeğim. Senin böyle güzel olmanın nedenini de anladım burada büyüyen nasıl çirkin olabilir ki.
-Teşekkür ederim aşkım ama beni utandırıyorsun.
-Utanınca çok güzel oluyorsun daha önce söylemiş miydim?
-Defalarca kez...
Onun gözlerine her baktığımda ölecek gibi hissediyordum. İlk tanıştığımızda bile aynı his hakimdi yeri gelmişken size nasıl tanıştığımızı anlatayım.
Bunda 9 ay önceydi. Daha önce Falcao gibi isimle ile de çalışmıştım. Gomis'in kişisel asistanıydım. Pulgar, Pena gibi isimlerin medya sorumlusuydum. Yeni yönetim başarılarım sayesinde beni kovmamışlardı. Bir gün bir toplantıda Erden bey benden Mauro ile ilgilenmemi rica etmişti. Onunla ilk kez yüz yüze geldiğimizde çok etkilenmiştim. Kısa süre sonra aramızda farklı bir etkileşim meydana geldi. Asla buralara geleceğimizi düşünmemiştim. Şimdi ise onun kollarının arasında olmak son derece mükemmeldi.
Kuzenimin geldik demesiye arabadan inmiştim. Karşımda bir kalabalık vardı ve babam kollarını açmış beni bekliyordu. Hızlıca koşup babamın üstüne atladım.
- Uyy ha benim güzel prensesim gelmiş da
-Babacuğum seni çok özledim
- Bende güzel kızum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futbolcular İle Hayal Et / One Shot
Nouvelles"Ne yani onlara ulaşamıyoruz diye hayal de mi kurmayalım?" ~İstek alınır~