João Félix

800 16 15
                                    

Kuzenin Durunun ısrarı ile onun yanında Real madrid ve Barcelona maçına gelmiştim. Bir GS ve FB maçı kadar olmasa da herkes heyecanlıydı. Ben ise ortamdan sıkılmış bir şekilde instegramdan eski sevgilimin yeni sevgilisini stalklıyordum. Sarı yelloz nasıl da çirkin. Allahım hergün aynaya bakıyorum acaba çirkin miyim? diye ama her seferinde aynada afet-i devran ile karşılaşıyorum. Iyiki ben Rabbim. Ben kendi kendime ellerimi açmış dua ederken Duru sevgilisinin şans dilemesi için yanına çağırdığını söyledi. Ben yalnız o gider diye düşünürken koluma girip çekiştirmesi ile arkasindan sürünmeye başladım. Kısa bir süre sonra soyunma odasının önüne geldiğimizde Duru birinden Arda Güleri çağırmasıni rica etti.

Arda yanımıza gelip önce bana merhaba dedi sonra Duru ile konuşurken ileride Pedri'yi gördüm neden foto çekinmeyeyim ki diye düşünüp yanına gittim. Sağolsun güzel bir foto çekinip imza aldım. Yetmedi çocukluk aşkım Ilkay Gündoğan ile de foto çekindim. Kendisi Galatasaraylı olduğu için Galatasaray'dan bahsetmeye başladık. Galatasaray'a gelmesi için onu ikna etmeye çalışıyordum. O ise ileride mutlaka Galatasaray'da oynayacağını söylüyordu. Tam o sıra İlkay abinin yanında Felix belirdi. Yazık bu çocuğa da çok üzülüyorum ya onunda benimde sevgilim aynı anda bizi terk etti. Tabi ben mükemmel bir insan olduğum için kendimi Kısa sürede topladım ama o fena dağılmıştı. Hergün magazinlerde görüyorduk.
Bana baktı ve gülümsedi. Bende firsat bu firsat değip ondan imza ve foto istedim. Tam foto çekileceğiz onu hocası beni de Duru çağırdı. Acele ile bir foto çekindik ama malesef foto kayık çıkmış. Moralim bozuk bir şekilde yerimize oturduk. Duru ise rakip takım oyuncuları ile konuştuğum için bana söyleniyordu. Aslında Ronaldo sayesinde Madrid'i tutuyordum ama ünlülerle foto çekinip instegramda paylaşıp beni kıskananları çatlamak istiyordum.

Fotoları paylaşırken bir anda bir şeyler oldu. Bercelona gol yedi. Tam o anda Felix'e bakmak istedi canım. Kafamı ona doğru çevirdiğimde o da bana doğru baktı. Ağzımi okumasını ümit ederek kendini toparlamasını istedim. Kafa sallayıp topun peşinde koşmaya başladı. İnaniyorum Bercelona bunu karşılık verecekti. Hoş GS maçı olmadığı için kimin kazandığı önemli değildi ama Felix'in üstüne çok gidiyorlardı taraftar. O yüzden Bercolana kazanmasını istiyorumdum. Bana diyeceksiniz senin bu Felix aşkın nerden geliyor diye. Aslında ayrılık acısı çekerken kendimi onun ile bütünleştirmistim o yüzden Felix benim için ayrıydı. Birde GS'yi instegramdan takibe alınca daha da ayrı hale gelmişti. Derken Madrid 2.golu attı. Ve Felix yine bana bakıyordu. Aynı kelimeyi tekrar ettim. Ve yine oyununa döndü. Sonunda barça gol atmıştı ama sevinç 6 dk sürdü. Madrid tekrar attı. 2.yarida bir gol daha atan madrid son umutları da tükenmişti. Duru yanımda çok mutluydu. Sevgilisi kupa kazandı sonuçta. Ben ise Felixi merak ediyordum. Ona küfür edenleri duymuştum. Sonunda Felixi hoca oyundan aldı. Çıkarken baya ıslıklamısti. Üzgün olduğu her halinden belliydi. Maçın bitmesini beklemeden soyunma odasına gitmişti. İçimden bir ses benimde gitmem gerektiğini söylüyordu. Kahretsin ki o içimdeki sesi her zaman dinlerim. Kalkıp soyunma odasını bulmaya başladım.

Nasıl stadyum yapmışlar anasını satayım bir bulamadım şu odayı. Ben bulasıya maç bitecek. Biraz daha ilerleyince bir oda da bir şeyleri devirme sesi geliyordu. Sesin geldiği yere gittiğimde sonunda aradığım yeri bulmuştum. Kapıyı hafif araladığımda yere çökmüş bir Felix görmeyi beklemiyordum.
Yanına gidip elimi omzuna koyduğumda biraz irkildi ama sonra beklemediğim bir şey yaptı. Beni bir anda kendine çekip sımsıkı sarıldı. Şuan rüyada olmalıyım galiba Allahım coķkkkk güzel eğer bu bir rüya ise uyandırma.
Şaşkınlığımı atıp ona karşılık verdim.
-Ben neden bu kadar beceriksizim. Bu gidişle beni hiç kimse beni sevmeyecek.

Bu sözleri sarf ederken omzumda ıslaklık hissettim. Gerçekten çok üzgündü. Bunu herkes kolayca hissedebilirdi.

-Böyle düşünme lütfen. Sen çok yetenekli ve becerikli birisin. İnsanlar senin gibi olmak için nelerini vermez ki.

-Bilmiyorum. Sevgilim terk etti, kulübüm ve taraftarlar bana sırtını döndü. Depresyon sürecinden çevremdekileri de kaybettim elimde küçük bir şans kaldı. Burada da başarılı olamazsam sıradan bir futbolcu olarak kalacağım.

-Eğer böyle dersen böyle olur kendini değiştirmelisin ve insanlar seni sevecek diye düsunmemelisin. Yoksa her zaman başarısız olursun.

-Seni rüyamda görmüştüm güzel kız.
O yüzden çok şaşkın davrandım. Maçta bana destek oldun ve şu anda bu koca bebeği sakinleştiriyorsun. Kimsin sen?

-Beni rüyanda görmene mi şaşırayım şuan João Felix'e sarılıyorum ona mı şaşırayım, senin beni merak etmene mi şaşırayım yoksa bunun bir rüya olmasına mı?

Rüya kelimesini duyunca çok tatlı bir şekilde güldü. İstemsizce gözlerim dudağına gitti. Onunda gözleri benim dudağıma kaymıştı. Bir anda çekime kapıldık ve dudaklarımız birbirini buldu.
Uzun bir süre böyle kaldıktan sonra nefes alamak için ayrıldığımızda bana

- Rüyada olamayacak kadar güzelsin
demiş ve tekrar dudağıma yapışmıştı işte tam o sırada kapı açıldı. Önde barça teknik direktörü arkada bize değişik bakışlar atan Ilkay abi ve futbolcular gayet rahat olan Felix ve bir adet kızarmış ben.
Çocuğu öperken kızamıyordun da şimdi mi kızardın Yağmur:(

İyi okumalar:)
Bir daha ki bölümler hangi futbolcu hakkında olsun?
Birde kitap hakkında görüşleriniz neler?
Her türlü fikre açığım ve yardımlarınız bekliyorum;)


Futbolcular İle Hayal Et / One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin