Lisa pov:
Nagyon, hülyén nézhetünk ki ahogy ülünk az ágyon és beszélgetünk.
Már mint...Istenem hajnali kettő van!!! Aludni akarok és ahelyett, hogy az irigyek álmát aludnám, egy random vámpírral beszélgetek egy random idegen házban!!! Jó kis program, nem?
- Minho. Aludni szeretnék!- Mondtam egy ásítás kíséretével.
- Hát, aludj.- Mondta nemes egyszerűséggel.
- Megtennéd, hogy kitakarodsz a szobából?- Mutattam az ajtóra.
Ő ördögi vigyor kíséretében közölte, hogy nem szándékozik.
Ekkor újabb ajtó nyitódás hangja ütötte meg a fülemet.
Felix volt az. Amint meglátta a mellettem ülő Minhot, azonnal odasiettett hozzá és elkezte le rángatni az ágyról malyd az ajtó felé tuszkolni.
- Minho hyung! Chan nagyon mérges lessz! - Rám nézett egy pillanatra, majd folytatta.- És különben is megbeszéltük, hogy nem ilyesztegetjük a hölgyet álmában!- Szídta az idősebbet.
Minho hátra fordúlt és perverz mosollyal monta- Én úgy láttam a kisasszonynak nem volt ellenére.- Mindjárt letörlöm én azt a vigyort! Tény, hogy Minho jól néz ki, de na, azért van egy határ.
Felix kituszkolta az ajtón és becsukta maga mögött.
Nyugtáztam magamban, hogy nem vagyok normális malyd vissza feküdtem.
Reggel 7 óra körül az öcsém ébresztett azzal, hogy gyakorlatilag betörte a szoba ajtaját.
- Noona! Könyörgöm kelj fel!- Kétségbeesetten rázogatott.
- Mit akarsz Kook?- Hámoztam le magamról és ültem fel az ágyban.
- Szerintem...láttam nálad egy szellemet...- Habogta zavarodottan.
Na, bazdmeg... OK. Semmi baj! Nem szabad megtudnia! Nagyon meg fog ilyedni és, ha anyámék megtudnák nem tudom mit tennének.
- Kookie, ne butáskodj! Nincsenek szellemek!- Próbáltam nyugtatni.
- De...de. Láttam...
- Hogyan láttad?
- Hajnali 2 körül..kimentem mosdóba...és láttam, hogy a szoba...- Itt nyelt egy nagyot félelmében. - A szoba ajtód kinyílt...aztán..aztán becsukódott... Magától!
Jól van! Sikerült....
- Kookie. Biztosan a huzat volt. A szobámban nyitva volt az ablak és szemben is.- Nyugtattam.
Úgy tűnt, hogy egy kicsit megnyugodott.
- Háát...én nem lennék benne biztos..- Húzta el a száját.
- Nyugalom! Nincsenek se szellemek se másmilyen lények, akik bántanának téged! És ha lennének is..- Itt egy kicsit összerezzent. Tudom, hogy hisz az ilyen dolgokban(sajnos nem alaptalanúl).- Én mindíg vigyázni fogok rád!
Kook hozzámbújt, én megöleltem és megsimogattam a fejét.
- Menj vissza a szobádba és próbálj meg még aludni egy kicsit.
- Rendeben.- Ásított egyet és felált malyd az ajtóhoz ment.- Köszi Noona!
Kiment és becsukta az ajtót maga után.
Ekkor egy hangot hallottam a hátam mögül.
- Ch, még hogy nincsenek szellemek.- Monda gúnyosan Hyunnjin akit eddig észre sem vettem.
Az egyik komódnak támaszkodva hallgatta a beszélgetésünket.
- A frászt hozod rám te idióta!- Förmedtem rá.
- Na na! Kisasszony! - Mosolygott ördögien.- Tegnap még összeszartad magad bármikor láttál minket.- Lassan leült az ágyra mellém és felém fordult. Ahogy ezt megtette, még egy embertől is félelmetes lett volna, de így még inkább furcsává és kényelmetlenné vált a szituáció.
- Igen, igaz. Félek tőletek. De, az emberektől is ilyesztő, ha megjelennek random a szobámban!- Fakadt ki belőlem egy kis indulat.
- Nyugodj meg!- Fogta meg a kezem és nyugtatólag simogatta a kézfejem.- Nem csinálok többet ilyet. Bocsánat..!- Nézett rám boci szemekkel.
- Figyelj, én nem haragszom, csak ne ilyesztegess.
- Köszönöm. Bocsánat.
- Nincs gond. Viszont most kimennél? Szeretnék felöltözni.
- Ok. - Állt fel és a falhoz ment.- Még találkozunk!- Mosolygott és elment. (Pontosabban át...a falon.)....10 perc múlva....
Már átöltözve slattyogtam át a fürdőbe, hogy arcot és fogat mossak.
Benyitok... és ki van ott?...
- Felix?- Igen, egy kicsit meglepődtem. De, Felix nem zavar annyira, mert nagyon barátságosnak találom és van valami közte és Hyunjin közt, szóval nem hiszem, hogy bármi rosszat tehetne.
- Igen! Hello little girl!- Vidám volt, mint eddig mindíg.
- Mit keresel itt?
- Jöttem dumcsizni.- Nevetett.
- Ja! Ok.- Mosolyogtam én is.
Megmostam az arcom és fogatmostam. Közben Felix arról mesélt, hogy mik történtek Hyunjinnal és vele éjszaka.
- ...És akkor megcsókolt!- Mesélte boldogan .
- Aaaz igen!- Tapsoltam is, mert örültem, hogy Lix boldog.
Megtöröltem a vizes arcomat és elkezdtem felvinni a bőrömre a zérumot meg a krémemet.
- Úúúh! Lisa kisminkelhetlek?- Nézett rám csillogó szemekkel.
- Hááát..én nem nagyon szoktam sminkelni.- Vakartam meg a tarkómat.
- Légyszíves! - Nézett rám kiskutya szemekkel.
- Jó. Legyen.- Eggyeztem bele végül.
Leültetett a kád szélére, kinyitotta a neszeszert és munkához látott.
Meglepődtem, hogy milyen rutinnal csinálja.
Amikor már a fixáló sprayt kereste:
- Hallod ez baromi jó lett, deee...- meglátott egy szájfényt ami tetszett neki.- Úuuh, mehet ez is?- Mutatta felém.
- Legyen.- Bólintottam.
- Úuuh. Nagyon jó! Amúgy is szép vagy, de Minho hyung ettől el fog ájulni akkora erekciója lessz.- Kuncogott Felix.
Ha, bármi lett volna a számban, biztos kiköpöm.
- Tessék?!?- Hüledeztem.
Hát...Ezt Felixtől hallani kissé furcsa volt. Minhot csak nyomulósnak találom, nem hinném, hogy akar bármi mást. És különben is, ő vámpír én meg egy kicseszett ember vagyok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A halálon is túl ( Stray Kids; Lee Know FF)
FanficLisa eddig egy nyugalmasnak mondható, normális életet élt. Egy napon családjával egy elhunyt rokon régi, nagy, romos házába költöznek. A család többi tagja ugyan nem, de Lisa furcsa dolgokat érzékel a házban. Nemsokára megismerheti, mitöbb meg is lá...