Érdekel

11 0 0
                                    

Minho pov:

Egyszerűen nem bírok a véremmel. Mondjuk vámpír ként kicsit ironikus, de sebaj. Valami megfogott ebben a lányban és, ha engem valami megfog, többé nem ereszt....Csak ne csináljak valami eszméletlen hülyeséget, mert az nem élném túl, ha bármi történne vele...Mondjuk már így is elég halott vagyok...Mindegy.
Sötétbarna szemeivel csak engem nézett...engem,akit nem is szabadna látnia, engem egy halottat, egy egyszerű halott fiút aki rosszkor volt rossz helyen és ezért vámpír lett így nem nyugodhat békésen.
Kezeim a vállán pihennek és úgy érzem, hogy most azonnal meg akarom tudni, hogy milyen ízű ajakápolót használ. De, most nem szabad! Nem akarom megijeszteni. Így is attól félek, hogy összetörik a kezeim közt. Olyan sok mindent,mindenkit vesztettem már el...és valószínűleg Ő lessz a következő. Beleremeg a szívem, ha arra gondolok, hogy elveszítem, pedig nem is ver bennem szív.
Gondolataim közül egy vágyva vágyott hang rángatott ki.
- Minho...- Nézett rám kérdően Lisa.
Bár mindíg az én nevemet mondaná...csak mondjuk hangosabban és...Lee Minho! Már megint elkalandozál...

Lisa pov:

Vajon min gondolkodik? Ki akarja szívni a vérem?
- Minho...- Mondtam halkan.
Erre Ő megrázta a fejét és rám nézett vissza.
- Igen?
- Min gondolkodtál?
Erre hamisan mosolygott és válaszolt.
- Nem érdekel véletlenül, hogy merre van a könyvtár mosdója?
Hogy tessék? Ne már! Mármint vele nagyon szívesen meg is tudnám, de félek marhára és nem most szeretnék meghalni. De....., most azon kívül, hogy ki szipkázza a vérem azon kívül  más rossz nagyon nem történhet. Kicsit lehetek én is felelőtlen...
- De, véletlenül nagyon is érdekel...- Mentem bele végül a játékba.
Láttam rajta, hogy tetszett neki a válaszom. Ördögien és perverzül mosolygott, mint mindig...imádom. Malyd fel kelt a székről és a kezét nyújtotta.
- Hölgyem.
Megfogtam a kezét és feláltam.
- Uram- Kuncogtam.
- Hova, hova?- Fordúlt hátra Han.
- Megmutatom Lisa nak, hogy merre találja a mosdót.- Válaszolta egyszerűen Minho.
Jisung válaszát meg sem várva indúlt meg engem a kezemnél fogva vezetve.
A polcok között kanyarogva megérkeztünk egy ajtó elé..
- Ez az.- Mutatta Minho majd kinyitotta a falapot.
Előre engedett és becsukta maga után.
Szépen berendezett, mosdó volt. Szekrényes mosdókagyló és további ajtók mögött gondolom WC fülkék vannak.
A csípőmmel a mosdókanylónak támaszkodtam és Minho előttem állva nézett a szemembe.
- Lisa...?- Súgta halkan.
- Minho...?- Válaszoltam.
Elmélyedten meredt a számra.
- Szabad?- Vizslatta továbbra is az ajkam.
- Uhm...- Bólintottam egyet és többet nem várt. Azonnal az ajkaimra tapadt.
Te jó ég! A nagyim házában egy vámpírral csókolózom egy random fürdőszobában. Ennél ez a nap már nem lehet furcsább...ugye?
Dehogyis nem! Lehet még furább is...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

A halálon is túl ( Stray Kids; Lee Know FF)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin