34🍂

1K 63 137
                                    

Dudaklarımı kemirmeye ve yok etmeye devam ederken elleri durmadan vücudumda dolaştı.Kasıklarımda hissettiğim acıyla dudaklarımı ondan ayırmadan çılgın parmaklarımla ceketini çıkardım.Kalbim o kadar hızlı atıyor, kan akışım o kadar çılgındı ki kendimi tanıyamayarak bu sefer gömleğinin düğmelerini açmaya çalıştım.

Beyaz iş gömleğinin ilk üç düğmesini açarken, o beni geri itip bol gömleğimi çıkarmak için eteğinden yukarı çektiğinde ona yardım etmek için hızla ellerimi havaya kaldırmıştım.Hızlı nefes alış verişi benim nefes alış verişime karışınca gömleğimi sert bir şekilde yere fırlattı.Çevrenin soğukluğu bedenimi ele geçirerek üşümeme neden olmuş ama sonra üzerimde gezinen bakışlar içimi ısıtmıştı.

"Bu kadar güzel olmak zorunda mısın?" dedi o boğuk ses, daha ilk adımda bile utanç belirtileri gösteren beni bileğimden tutarak silahlarla dolu masaya doğru sürükleyip.Taehyung silahları eliyle itip büyük bir gürültüyle yere düşmelerine neden olurken sırtımı masaya dayadığında nefesim boğazımda kaldı.Artık masayla onun arasında sıkışıp kalmıştım.

"Beni delirteceksin!"

Sesinin tonu bedenimin zevkten titremesine neden oldu ve başını göğsüme doğru eğip dudaklarını göğüs uçlarıma doğru hareket ettirdi.Gözlerim geriye kayarken inlemelerim dişlerinin dokunuşuyla art arda sıralandı.Sanırım beni burada öldürmeyi düşünüyordu.Tabii bu eylemlerle hayatta kalma şansım yoktu.

"Ta-tae.."

Isırdığı yere gelen dil darbeleri o kadar yüksek dozdaydı ki nefesimi kesiyordu. İlk kez hissettiğim haz sınır tanımıyordu, her saniye daha fazlasını istiyordum.Bu adamın tüm vücudumun sahibi olması en büyük dileğimmiş ve ben bunu daha şimdi biliyordum.Keşke en başından beri onun olsaydım.

"Deli gibi dar deliğinin sıcaklığında olmak istiyorum bebeğim. İzin ver bana."

Vücudumun alevleri söylediği her kelimede küle dönerken dudakları karın bölgemde gezinirken karnımı içeri çektim.Artık çılgına dönmüştüm, sanki eylemler yetmezmiş gibi, artık sözler de beni yiyip bitiriyordu.Tanrım!
Onu o kadar çok istiyordum ki nerede olduğumu, kim olduğumu unutuyordum.

"Lütf-Ah!"

Dil göbek deliğime dokunduğunda ve ıslaklık derinden inlememe neden olduğunda başımı tamamen masaya yasladım.Nefes alamıyordum..Gözleri önünde eriyordum.

"Seni dinliyorum güzelim." dedi başını yattığı tenden ayırmadan bakışları bana dönmüş, dudakları tenime dokunmuştu.Eşimle tek vücut olmamızı ve gerçek bir evli isme sahip olmamızı gerçekten istiyordum.İmzalarımızı sonsuza kadar birbirimizin vücuduna bırakacaktık böylece.

"Tadını bilmek istiyorum, Taehyung." Gözlerinin derinliklerine bakarken nefesim kesildiğinde zorla sırıttım."Siktir!" kelimeler dudaklarından tıslama şeklinde döküldü.Gözleri saniye saniye kararken bana yaslanan bedenini kenara çekmiş, gömleğinin düğmelerini çözüp yere fırlatmıştı.

Elleri pantolon kemerinin metal kısmına gittiğinde heyecanım kanıma karıştı, sanki hayatta kalmak istermiş gibi masanın kenarlarını ellerimle tutup sıktım.Bu manzara karşısında bile boşalmaya hazırdım.

Vücudum zonklarken Taehyung büyük bir hızla pantolonunu çıkardıktan sonra boxerını çıkarmadan tekrar yanıma geldi.Gözlerim kaslı bacaklarında gezindi, muhteşemdi.Elleri giydiğim pantolonun elastik kısmına gittiğinde gözlerim sadece tepkilerini takip ediyordu.İfadesinde o kadar çok arzu vardı ki, aklımı başımdan alıyordu.

Pantolonumu dizlerime kadar indirirken gözlerinin önünde beliren kar beyazı tenimle dudaklarını ısırdı.Dudaklarında şeytani bir gülümseme belirmiş, göğsümün hızla kalkıp inmesine neden olmuştu.Bacaklarıma soğuk öpücükler kondurarak ürpermemi sağladı.Elleri hala yarıya kadar indirdiği pantolonumun lastik kısmındayken dudakları bu sefer bacaklarımın arasına girdi.Ona iri gözlerle baktım ve o ise benim durumumu umursamadan aletimi boxerımın üzerinden öptü.

FOR DEBT || ~TAEKOOK~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin