sᴜɢᴇsᴛãᴏ ᴅᴇ ᴛɪᴛᴜʟᴏ: ᴄɪʀᴄᴏ ᴅᴀs ᴇᴍᴏçõᴇs
ᴇᴍ ᴜᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴏɴᴅᴇ ғᴇsᴛɪᴠᴀɪs ᴅᴇ ᴄɪʀᴄᴏ ɪᴛɪɴᴇʀᴀɴᴛᴇs sãᴏ ᴏs ᴇᴠᴇɴᴛᴏs ᴍᴀɪs ᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏs ᴅᴏ ᴀɴᴏ, ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴍᴏs ᴋᴀʀɪɴᴀ ᴇ Wɪɴᴛᴇʀ, ᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇɴs ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀɪs ᴅᴇssᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ. ᴏ ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ ᴅᴇʟᴀs sᴇ ᴅᴇsᴇɴʀᴏʟᴀ sᴏʙ ᴀs ᴛᴇɴᴅᴀs ᴄᴏʟᴏʀɪᴅᴀs ᴇ ᴏs ʜᴏʟᴏғᴏᴛᴇs ᴅᴏ "ᴄɪʀᴄᴏ ᴅᴀs ᴇᴍᴏçõᴇs", ᴜᴍ ᴄɪʀᴄᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴅᴇsᴛᴀᴄᴀ ᴘᴏʀ sᴇᴜs ᴀʀᴛɪsᴛᴀs úɴɪᴄᴏs ᴇ ᴇsᴘᴇᴛᴀᴄᴜʟᴀʀᴇs. ᴏ "ᴄɪʀᴄᴏ ᴅᴀs ᴇᴍᴏçõᴇs" é ᴜᴍᴀ ᴇxᴘᴇʀɪêɴᴄɪᴀ ᴍáɢɪᴄᴀ, ᴄᴏᴍ ᴛᴇɴᴅᴀs ᴄᴏʟᴏʀɪᴅᴀs, ʟᴜᴢᴇs ᴄɪɴᴛɪʟᴀɴᴛᴇs ᴇ ᴜᴍᴀ ᴀᴛᴍᴏsғᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ. ᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇɴs ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀɪs ᴛêᴍ ᴘᴀᴘéɪs ᴇsᴘᴇᴄɪᴀɪs ɴᴏ ᴄɪʀᴄᴏ: ᴋᴀʀɪɴᴀ é ᴜᴍᴀ ᴛᴀʟᴇɴᴛᴏsᴀ ᴍᴀʟᴀʙᴀʀɪsᴛᴀ, ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀ ᴘᴏʀ sᴜᴀ ɢʀᴀçᴀ ᴇ ʜᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇ ɴᴏ ᴘᴀʟᴄᴏ. Wɪɴᴛᴇʀ é ᴜᴍᴀ ᴛʀᴀᴘᴇᴢɪsᴛᴀ ᴅᴇsᴛᴇᴍɪᴅᴀ, ʀᴇᴀʟɪᴢᴀɴᴅᴏ ᴀᴄʀᴏʙᴀᴄɪᴀs ǫᴜᴇ ᴅᴇɪxᴀᴍ ᴏ ᴘúʙʟɪᴄᴏ sᴇᴍ ғôʟᴇɢᴏ.
ᴋᴀʀɪɴᴀ ᴇ Wɪɴᴛᴇʀ sᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴍ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏ "ᴄɪʀᴄᴏ ᴅᴀs ᴇᴍᴏçõᴇs" ᴄʜᴇɢᴀ à ᴄɪᴅᴀᴅᴇ ᴅᴇʟᴀs. ᴀᴍʙᴀs ᴛêᴍ ᴜᴍᴀ ᴘᴀɪxãᴏ ᴀʀᴅᴇɴᴛᴇ ᴘᴇʟᴏ ᴄɪʀᴄᴏ ᴇ ᴘᴇʟᴀ ᴀʀᴛᴇ ᴅᴏ ᴇɴᴛʀᴇᴛᴇɴɪᴍᴇɴᴛᴏ. ᴀ ǫᴜíᴍɪᴄᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟᴀs é ɪɴsᴛᴀɴᴛâɴᴇᴀ, ᴇ ᴇʟᴀs ʟᴏɢᴏ sᴇ ᴛᴏʀɴᴀᴍ ᴀᴍɪɢᴀs ᴘʀóxɪᴍᴀs. ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴀ ᴛᴇᴍᴘᴏʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴄɪʀᴄᴏ ᴀᴠᴀɴçᴀ, ᴄᴏᴍᴇçᴀᴍ ᴋᴀʀɪɴᴀ ᴇ Wɪɴᴛᴇʀ ᴀ ᴘᴀssᴀʀ ᴍᴀɪs ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴊᴜɴᴛᴀs ғᴏʀᴀ ᴅᴏs ʜᴏʟᴏғᴏᴛᴇs.
ᴇʟᴀs ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀᴍ ʜɪsᴛóʀɪᴀs ᴅᴇ sᴜᴀs ᴠɪᴅᴀs, sᴏɴʜᴏs ᴇ ᴅᴇsᴀғɪᴏs, ᴄʀɪᴀɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɴᴇxãᴏ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀ. À ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴛᴏʀɴᴀᴍ ᴄᴏɴғɪᴅᴇɴᴛᴇs, ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇᴍ ǫᴜᴇ sᴇᴜs sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛᴏs ᴠãᴏ ᴀʟéᴍ ᴅᴀ ᴀᴍɪᴢᴀᴅᴇ ᴇ sᴇ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀᴍ sᴏʙ ᴀ ʟᴜᴀ ᴅᴏ ᴄɪʀᴄᴏ.
ᴏ ᴄɪʀᴄᴏ é ᴄᴏᴍᴘᴇᴛɪᴛɪᴠᴏ, ᴇ ᴏs ᴀʀᴛɪsᴛᴀs ᴇsᴛãᴏ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ sᴜᴘᴇʀᴀʀ ᴜɴs ᴀᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs. ᴋᴀʀɪɴᴀ ᴇ Wɪɴᴛᴇʀ ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍ ʟɪᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴘʀᴇssãᴏ ᴅᴇ sᴜᴀs ʀᴇsᴘᴇᴄᴛɪᴠᴀs ᴀᴛᴜᴀçõᴇs ᴇ ᴏ ᴄɪúᴍᴇs ǫᴜᴇ sᴜʀɢᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏᴜᴛʀᴏs ᴀʀᴛɪsᴛᴀs ᴍᴏsᴛʀᴀᴍ ɪɴᴛᴇʀᴇssᴇ ɴᴇʟᴀs.
ᴇʟᴀs ᴛᴀᴍʙéᴍ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀᴍ ᴅɪʟᴇᴍᴀs sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ɴᴏ ᴄɪʀᴄᴏ sɪɢɴɪғɪᴄᴀ ᴜᴍᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ᴀᴠᴇɴᴛᴜʀᴀ, ᴍᴀs ᴛᴀᴍʙéᴍ ɪᴍᴘʟɪᴄᴀ ʟᴏɴɢᴏs ᴘᴇʀíᴏᴅᴏs ᴅᴇ ᴠɪᴀɢᴇᴍ ᴇ ɪɴsᴛᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇ. ᴀᴍʙᴀs ᴛêᴍ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪᴅɪʀ ᴇɴᴛʀᴇ sᴇɢᴜɪʀ sᴇᴜs sᴏɴʜᴏs ɴᴏ ᴄɪʀᴄᴏ ᴏᴜ ʙᴜsᴄᴀʀ ᴜᴍᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴍᴀɪs ᴇsᴛáᴠᴇʟ ᴊᴜɴᴛᴀs.
ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴏ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ sᴇ ᴀᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀ, sᴇɢʀᴇᴅᴏs ᴅᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍᴀ ᴠêᴍ à ᴛᴏɴᴀ. ᴇʟᴀs ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍ ᴄᴏɴғʀᴏɴᴛᴀʀ ᴇᴠᴇɴᴛᴏs ǫᴜᴇ ᴍᴏʟᴅᴀʀᴀᴍ sᴜᴀs ᴠɪᴅᴀs ᴇ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇʀ ᴀ ᴀᴄᴇɪᴛᴀʀ ᴀs ɪᴍᴘᴇʀғᴇɪçõᴇs ᴜᴍᴀ ᴅᴀ ᴏᴜᴛʀᴀ.
ᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴅᴇ ᴋᴀʀɪɴᴀ ᴇ Wɪɴᴛᴇʀ é ᴜᴍᴀ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀçãᴏ ᴅᴀ ᴘᴀɪxãᴏ, ᴀʀᴛᴇ ᴇ ᴄᴏʀᴀɢᴇᴍ. ᴇʟᴀs ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ᴀᴍᴏʀ é ᴄᴏᴍᴏ ᴜᴍᴀ ᴘᴇʀғᴏʀᴍᴀɴᴄᴇ ᴅᴇ ᴄɪʀᴄᴏ, ᴄʜᴇɪᴏ ᴅᴇ ᴀʟᴛᴏs ᴇ ʙᴀɪxᴏs, ᴍᴀs sᴇᴍᴘʀᴇ ʀᴇᴄᴏᴍᴘᴇɴsᴀᴅᴏʀ ǫᴜᴀɴᴅᴏ sᴇ ᴛᴇᴍ ᴄᴏʀᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀ ᴏs ᴅᴇsᴀғɪᴏs. ᴀʟéᴍ ᴅɪssᴏ, ᴅᴇsᴄᴏʙʀᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇɪʀᴏ ᴇsᴘᴇᴛáᴄᴜʟᴏ ɴãᴏ ᴇsᴛá ᴀᴘᴇɴᴀs sᴏʙ ᴀ ʟᴏɴᴀ ᴅᴏ ᴄɪʀᴄᴏ, ᴍᴀs ɴᴏs ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ᴘʀᴇᴄɪᴏsᴏs ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀᴍ ᴊᴜɴᴛᴀs, sᴏʙ ᴀs ᴇsᴛʀᴇʟᴀs ᴅᴀ ɴᴏɪᴛᴇ.
ᴄɪʀᴄᴏ ᴅᴀs ᴇᴍᴏçõᴇs ᴛᴇᴍ ᴀ ɪᴅᴇɪᴀ ᴅᴇ sᴇʀ ᴜᴍᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏs ʟᴇᴍʙʀᴀ ǫᴜᴇ ᴏ ᴀᴍᴏʀ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴅᴏ ɴᴏs ʟᴜɢᴀʀᴇs ᴍᴀɪs ɪɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏs ᴇ ɴᴏs ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ᴍᴀɪs ᴍáɢɪᴄᴏs ᴅᴀ ᴠɪᴅᴀ. É ᴜᴍᴀ ᴊᴏʀɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴀᴜᴛᴏᴅᴇsᴄᴏʙᴇʀᴛᴀ, ᴀᴄᴇɪᴛᴀçãᴏ ᴇ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀçãᴏ ᴅᴏ ᴇxᴛʀᴀᴏʀᴅɪɴáʀɪᴏ ǫᴜᴇ ᴠɪᴠᴇ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ɴós.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴘᴇᴀʀsᴏɴ ᴘʟᴏᴛs
Fanfictionᴜᴍ ʟɪᴠʀᴏ ᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ ᴅɪsᴘᴏɴɪʙɪʟɪᴢᴏ ᴀʟɢᴜɴs ᴘʟᴏᴛs ᴘᴀʀᴀ sᴜᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ. ᴜsᴇ ᴇ ᴀʙᴜsᴇ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴄʀɪᴀᴛɪᴠɪᴅᴀᴅᴇ. sɪɴᴛᴀ-sᴇ ʟɪᴠʀᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴀʟᴛᴇʀᴀçâᴏ. ᴘᴇɢᴜᴇ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴘʟᴏᴛ ǫᴜᴇ ǫᴜɪsᴇʀ! ᗯᖇᎥ丅丅ᗴᑎ ᗷƳ ᗰՏᑭᗴᗩᖇՏᗝᑎ Capa por: @Desfresh 🥇 20/05/2024 Jeon Jiwoo 🥇 20/05/2024...