sᴜɢᴇsᴛãᴏ ᴅᴇ ᴛɪᴛᴜʟᴏ: ᴇᴄᴏs ᴅᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ
ᴇᴍ ᴜᴍ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ sᴜʙúʀʙɪᴏ, ᴏ ᴊᴏᴠᴇᴍ ᴄᴀsᴀʟ, ᴍɪɴᴀ ᴇ ɴᴀʏᴇᴏɴ, ᴅᴇᴄɪᴅᴇ ᴄᴏᴍᴘʀᴀʀ ᴜᴍᴀ ᴄᴀsᴀ ᴀɴᴛɪɢᴀ ᴇ ᴄʜᴀʀᴍᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛá à ᴠᴇɴᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴜᴍ ᴘʀᴇçᴏ sᴜʀᴘʀᴇᴇɴᴅᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʙᴀɪxᴏ. ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴇʟᴀs sᴀʙᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴀ ᴄᴀsᴀ é ᴀssᴏᴍʙʀᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴇsᴘíʀɪᴛᴏs ǫᴜᴇ ᴛêᴍ ᴜᴍᴀ ʟɪɢᴀçãᴏ ᴅɪʀᴇᴛᴀ ᴄᴏᴍ sᴇᴜs ᴘʀóᴘʀɪᴏs ᴘᴀssᴀᴅᴏs. ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴇʟᴀs ᴛᴇɴᴛᴀᴍ ғᴀᴢᴇʀ ᴅᴀ ᴄᴀsᴀ ᴜᴍ ʟᴀʀ, ᴄᴏᴍᴇçᴀᴍ ᴀ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴏs ᴍɪsᴛéʀɪᴏs sᴏʙʀᴇɴᴀᴛᴜʀᴀɪs ᴇ ᴇɴᴛʀᴇʟᴀçᴀᴅᴏs ᴅᴇ sᴜᴀs ᴠɪᴅᴀs.ʟᴏɢᴏ ᴀᴘós ᴀ ᴍᴜᴅᴀɴçᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴀsᴀ, ᴍɪɴᴀ ᴄᴏᴍᴇçᴀ ᴀ ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇʀ ғᴇɴôᴍᴇɴᴏs ɪɴᴇxᴘʟɪᴄáᴠᴇɪs, ᴄᴏᴍᴏ ᴏʙᴊᴇᴛᴏs ǫᴜᴇ sᴇ ᴍᴏᴠᴇᴍ sᴏᴢɪɴʜᴏs ᴇ ᴠᴏᴢᴇs sᴜssᴜʀʀᴀɴᴛᴇs ɴᴀs ᴘᴀʀᴇᴅᴇs. ᴇʟᴀ sᴇ ᴄᴏɴᴠᴇɴᴄᴇ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀ ᴄᴀsᴀ é ᴀssᴏᴍʙʀᴀᴅᴀ ᴇ ᴛᴇɴᴛᴀ ᴄᴏɴᴠᴇɴᴄᴇʀ ɴᴀʏᴇᴏɴ ᴅɪssᴏ.
À ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴍɪɴᴀ ᴇ ɴᴀʏᴇᴏɴ ɪɴᴠᴇsᴛɪɢᴀᴍ ᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴅᴀ ᴄᴀsᴀ, ᴅᴇsᴄᴏʙʀᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴜᴍ ᴄᴀsᴀʟ ᴅᴇ ᴀᴍᴀɴᴛᴇs ᴅᴏ séᴄᴜʟᴏ xɪx, sᴀɴᴀ ᴇ ᴛᴢᴜʏᴜ, ᴍᴏʀᴏᴜ ᴀʟɪ. sᴜᴀs ᴠɪᴅᴀs ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀᴀᴍ ᴛʀᴀɢɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇ ᴇʟᴀs ᴀɢᴏʀᴀ ᴇsᴛãᴏ ᴘʀᴇsᴀs ᴄᴏᴍᴏ ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs, ɪɴᴄᴀᴘᴀᴢᴇs ᴅᴇ sᴇɢᴜɪʀ ᴇᴍ ғʀᴇɴᴛᴇ.
ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴍɪɴᴀ ᴇ ɴᴀʏᴇᴏɴ ᴀᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀᴍ sᴜᴀ ᴘᴇsǫᴜɪsᴀ, ᴅᴇsᴄᴏʙʀᴇᴍ ǫᴜᴇ ʜá ᴜᴍᴀ ᴄᴏɴᴇxãᴏ sᴜʀᴘʀᴇᴇɴᴅᴇɴᴛᴇ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟᴀs ᴇ ᴏs ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs. ᴍɪɴᴀ é ᴅᴇsᴄᴇɴᴅᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ sᴀɴᴀ, ᴇ ɴᴀʏᴇᴏɴ é ᴅᴇsᴄᴇɴᴅᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴛᴢᴜʏᴜ. ᴏs ᴇsᴘíʀɪᴛᴏs ᴅᴀs ᴀᴍᴀɴᴛᴇs ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀᴍ ǫᴜᴇ ᴍɪɴᴀ ᴇ ɴᴀʏᴇᴏɴ ᴘᴏᴅᴇᴍ ᴀᴊᴜᴅá-ʟᴀs ᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴀ ᴘᴀᴢ.
À ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴀs ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs sᴇ ᴛᴏʀɴᴀᴍ ᴍᴀɪs ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇs ᴇᴍ sᴜᴀs ᴠɪᴅᴀs, ᴍɪɴᴀ ᴇ ɴᴀʏᴇᴏɴ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀᴍ sᴜᴀs ᴘʀóᴘʀɪᴀs ǫᴜᴇsᴛõᴇs ᴇ ᴛʀᴀᴜᴍᴀs ᴘᴇssᴏᴀɪs. ᴀ ᴘʀᴇsᴇɴçᴀ ᴅᴏs ᴇsᴘíʀɪᴛᴏs ᴏs ғᴏʀçᴀ ᴀ ᴄᴏɴғʀᴏɴᴛᴀʀ sᴇᴜs ᴘʀóᴘʀɪᴏs ᴘᴀssᴀᴅᴏs ᴇ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇʀ ᴀ ʟɪᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ sᴇᴜs ᴍᴇᴅᴏs ᴇ ᴀʀʀᴇᴘᴇɴᴅɪᴍᴇɴᴛᴏs.
À ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴍɪɴᴀ ᴇ ɴᴀʏᴇᴏɴ ᴀᴊᴜᴅᴀᴍ ᴏs ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs ᴀ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴏs sᴇɢʀᴇᴅᴏs ᴅᴇ sᴜᴀs ᴍᴏʀᴛᴇs ᴇ ᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴀ ᴘᴀᴢ, ᴇʟᴀs ᴛᴀᴍʙéᴍ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇᴍ ʟɪçõᴇs sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴀᴍᴏʀ, ᴏ ᴘᴇʀᴅãᴏ ᴇ ᴀ ɪᴍᴘᴏʀᴛâɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀ ᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ. ᴏ ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ ᴇɴᴛʀᴇ ᴍɪɴᴀ ᴇ ɴᴀʏᴇᴏɴ sᴇ ᴀᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀ à ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀᴍ ᴊᴜɴᴛᴀs ᴏs ᴅᴇsᴀғɪᴏs sᴏʙʀᴇɴᴀᴛᴜʀᴀɪs ᴇ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀɪs.
ᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴄᴜʟᴍɪɴᴀ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴛᴇɴᴛᴀᴛɪᴠᴀ ᴅᴇ ʟɪʙᴇʀᴛᴀʀ ᴏs ᴇsᴘíʀɪᴛᴏs ᴅᴀs ᴀᴍᴀɴᴛᴇs ᴅᴏ ᴄɪᴄʟᴏ ɪɴᴛᴇʀᴍɪɴáᴠᴇʟ ᴅᴇ ᴀssᴏᴍʙʀᴀçãᴏ. ᴇʟᴀs ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀ ᴘᴇʀɪɢᴏs sᴏʙʀᴇɴᴀᴛᴜʀᴀɪs ᴇ ᴅᴇsᴀғɪᴏs ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀɪs ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴜᴍᴀ ᴍᴀɴᴇɪʀᴀ ᴅᴇ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪʀ ǫᴜᴇ ᴀs ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴇᴍ ᴇᴍ ᴘᴀᴢ.
*ᴇᴄᴏs ᴅᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ* é ᴜᴍᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴅᴇ ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ ᴇ sᴏʙʀᴇɴᴀᴛᴜʀᴀʟ ǫᴜᴇ ᴇxᴘʟᴏʀᴀ ᴛᴇᴍᴀs ᴅᴇ ᴄᴏɴᴇxãᴏ, ᴘᴇʀᴅãᴏ ᴇ ᴀ ɪɴғʟᴜêɴᴄɪᴀ ᴅᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ ᴇᴍ ɴᴏssᴀs ᴠɪᴅᴀs. ᴍɪɴᴀ ᴇ ɴᴀʏᴇᴏɴ ᴅᴇᴠᴇᴍ ᴜɴɪʀ ғᴏʀçᴀs ɴãᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴘᴀʀᴀ ʟɪᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴏs ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴀssᴏᴍʙʀᴀᴍ sᴜᴀ ᴄᴀsᴀ, ᴍᴀs ᴛᴀᴍʙéᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀ ᴏs ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs ᴅᴇ sᴇᴜs ᴘʀóᴘʀɪᴏs ᴘᴀssᴀᴅᴏs. É ᴜᴍᴀ ᴊᴏʀɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴀᴜᴛᴏᴅᴇsᴄᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴇ ᴀᴍᴏʀ ǫᴜᴇ ᴛʀᴀɴsᴄᴇɴᴅᴇ ᴀs ʙᴀʀʀᴇɪʀᴀs ᴅᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴇ ᴅᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴘᴇᴀʀsᴏɴ ᴘʟᴏᴛs
Fanfictionᴜᴍ ʟɪᴠʀᴏ ᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ ᴅɪsᴘᴏɴɪʙɪʟɪᴢᴏ ᴀʟɢᴜɴs ᴘʟᴏᴛs ᴘᴀʀᴀ sᴜᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ. ᴜsᴇ ᴇ ᴀʙᴜsᴇ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴄʀɪᴀᴛɪᴠɪᴅᴀᴅᴇ. sɪɴᴛᴀ-sᴇ ʟɪᴠʀᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴀʟᴛᴇʀᴀçâᴏ. ᴘᴇɢᴜᴇ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴘʟᴏᴛ ǫᴜᴇ ǫᴜɪsᴇʀ! ᗯᖇᎥ丅丅ᗴᑎ ᗷƳ ᗰՏᑭᗴᗩᖇՏᗝᑎ Capa por: @Desfresh 🥇 20/05/2024 Jeon Jiwoo 🥇 20/05/2024...