sᴜɢᴇsᴛãᴏ ᴅᴇ ᴛɪᴛᴜʟᴏ: ᴏ ᴄʟᴜʙᴇ ᴅᴏs sᴇɢʀᴇᴅᴏs
ᴇᴍ ᴜᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴏɴᴅᴇ ᴀs ᴄᴀᴛᴇɢᴏʀɪᴀs ᴀʙᴏ ᴅɪᴛᴀᴍ ᴀs ʀᴇʟᴀçõᴇs sᴏᴄɪᴀɪs ᴅᴇsᴅᴇ ᴏ ɴᴀsᴄɪᴍᴇɴᴛᴏ, ᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ sᴇᴄᴜɴᴅáʀɪᴀ ɴᴏʀᴛʜʀɪᴅɢᴇ é ᴜᴍ ᴇxᴇᴍᴘʟᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ ᴅᴇssᴀ sᴇɢʀᴇɢᴀçãᴏ. ᴀʟғᴀs, ʙᴇᴛᴀs ᴇ Ôᴍᴇɢᴀs ᴛêᴍ sᴜᴀs ᴘʀóᴘʀɪᴀs ᴀʟᴀs, ʜᴏʀáʀɪᴏs ᴇ ᴀᴛé ᴍᴇsᴍᴏ ʀᴇɢʀᴀs ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ. ᴍᴀs ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ɢʀᴜᴘᴏ ᴅᴇ ᴊᴏᴠᴇɴs, ᴅᴇsᴀғɪᴀɴᴅᴏ ᴀs ɴᴏʀᴍᴀs sᴏᴄɪᴀɪs, ᴅᴇᴄɪᴅᴇ ᴄʀɪᴀʀ ᴜᴍ ᴄʟᴜʙᴇ sᴇᴄʀᴇᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴇʀᴍɪᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴀʟғᴀs, Ôᴍᴇɢᴀs ᴇ ʙᴇᴛᴀs sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇᴍ ᴇᴍ sᴇɢʀᴇᴅᴏ, ᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ɴᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴇsᴛá ᴘʀᴇsᴛᴇs ᴀ ᴍᴜᴅᴀʀ.
ᴜᴍᴀ ᴀʟᴘʜᴀ ᴄᴏʀᴀᴊᴏsᴀ ᴇ ɪᴅᴇᴀʟɪsᴛᴀ, sᴇᴜʟɢɪ é ᴀ ʟíᴅᴇʀ ᴅᴏ ɢʀᴜᴘᴏ ǫᴜᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴏ ᴄʟᴜʙᴇ ᴅᴏs sᴇɢʀᴇᴅᴏs. ᴇʟᴀ ᴇsᴛá ᴅᴇᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴀ ᴀ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ ǫᴜᴇ ᴀs ᴄᴀᴛᴇɢᴏʀɪᴀs ᴀʙᴏ ɴãᴏ ᴅᴇᴠᴇᴍ ᴅᴇᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ǫᴜᴇᴍ ᴘᴏᴅᴇ ᴏᴜ ɴãᴏ sᴇʀ ᴀᴍɪɢᴏ ᴏᴜ sᴇ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀʀ.
ᴜᴍᴀ Ôᴍᴇɢᴀ ɪɴᴛᴇʟɪɢᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴀsᴛᴜᴛᴀ, ɪʀᴇɴᴇ é ᴏ ᴄéʀᴇʙʀᴏ ᴘᴏʀ ᴛʀás ᴅᴀ ᴄʀɪᴀçãᴏ ᴅᴏ ᴄʟᴜʙᴇ sᴇᴄʀᴇᴛᴏ. ᴇʟᴀ ᴇsᴛá ᴅᴇᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴀ ᴀ ǫᴜᴇʙʀᴀʀ ᴀs ʙᴀʀʀᴇɪʀᴀs sᴏᴄɪᴀɪs ᴇ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ ǫᴜᴇ ᴀ ᴇsᴄᴏʟʜᴀ ᴅᴏ ᴄᴏʀᴀçãᴏ é ᴍᴀɪs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴏ sᴛᴀᴛᴜs ᴅᴇ ᴀʙᴏ.
ᴜᴍᴀ ʙᴇᴛᴀ ᴀʀᴛísᴛɪᴄᴀ ᴇ ᴛíᴍɪᴅᴀ, ʏᴇʀɪ é ᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ᴀ sᴇ ᴊᴜɴᴛᴀʀ ᴀᴏ ᴄʟᴜʙᴇ ᴅᴏs sᴇɢʀᴇᴅᴏs. ᴇʟᴀ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴜᴍ sᴇɢʀᴇᴅᴏ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ à sᴜᴀ ɪᴅᴇɴᴛɪᴅᴀᴅᴇ ʙᴇᴛᴀ, ǫᴜᴇ ɢʀᴀᴅᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴅᴇsᴇɴʀᴏʟᴀ ᴀᴏ ʟᴏɴɢᴏ ᴅᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ.
ᴜᴍᴀ ᴀʟᴘʜᴀ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ ᴇ ᴀᴛʟéᴛɪᴄᴀ, ᴊᴏʏ é ɪɴɪᴄɪᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴄéᴛɪᴄᴀ ᴇᴍ ʀᴇʟᴀçãᴏ ᴀᴏ ᴄʟᴜʙᴇ, ᴍᴀs sᴜᴀ ᴄᴜʀɪᴏsɪᴅᴀᴅᴇ ᴀ ʟᴇᴠᴀ ᴀ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴀʀ ᴅᴀs ʀᴇᴜɴɪõᴇs sᴇᴄʀᴇᴛᴀs. ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴇʟᴀ sᴇ ᴇɴᴠᴏʟᴠᴇ ᴍᴀɪs, sᴜᴀ ᴘᴇʀsᴘᴇᴄᴛɪᴠᴀ ᴄᴏᴍᴇçᴀ ᴀ ᴍᴜᴅᴀʀ.
ᴜᴍᴀ Ôᴍᴇɢᴀ sɪᴍᴘáᴛɪᴄᴀ ᴇ ᴄᴏᴍᴘᴀssɪᴠᴀ, Wᴇɴᴅʏ é ᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀᴍɪɢᴀ ᴅᴇ ɪʀᴇɴᴇ ᴇ ᴀᴘᴏɪᴀ ᴘʟᴇɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ɪᴅᴇɪᴀ ᴅᴏ ᴄʟᴜʙᴇ. ᴇʟᴀ é ᴜᴍᴀ ɪɴᴛᴇʀᴍᴇᴅɪáʀɪᴀ ʜᴀʙɪʟɪᴅᴏsᴀ ᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀ ᴀ ᴍᴀɴᴛᴇʀ ᴏ sᴇɢʀᴇᴅᴏ ᴅᴏ ᴄʟᴜʙᴇ.
ᴏ ᴄʟᴜʙᴇ ᴅᴏs sᴇɢʀᴇᴅᴏs ᴄᴏᴍᴇçᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴜᴍᴀ ɪᴅᴇɪᴀ ᴏᴜsᴀᴅᴀ ᴅᴇ sᴇᴜʟɢɪ, ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀ sᴇᴜ ᴘʟᴀɴᴏ ᴄᴏᴍ sᴜᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀᴍɪɢᴀ ʙᴇᴛᴀ, ʏᴇʀɪ. ᴇʟᴀs ʀᴇᴄʀᴜᴛᴀᴍ ᴊᴏʏ ᴇ Wᴇɴᴅʏ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴊᴜᴅá-ʟᴏs ᴀ ᴄʀɪᴀʀ ᴏ ᴄʟᴜʙᴇ ᴇ ᴍᴀɴᴛê-ʟᴏ ᴇᴍ sᴇɢʀᴇᴅᴏ. ᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ʀᴇᴜɴɪãᴏ é ᴛᴇɴsᴀ, ᴍᴀs ɢʀᴀᴅᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, ᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴄᴏᴍᴇçᴀᴍ ᴀ ʀᴇʟᴀxᴀʀ ᴇ ᴀ sᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇʀ ᴜɴs ᴀᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs.
ɴᴏ ɪɴíᴄɪᴏ, ᴏ ᴄʟᴜʙᴇ é ᴍᴀɪs sᴏʙʀᴇ ᴀᴍɪᴢᴀᴅᴇ ᴇ ᴀᴘᴏɪᴏ ᴍúᴛᴜᴏ ᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴏʙʀᴇ ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ. ᴀʟғᴀs, Ôᴍᴇɢᴀs ᴇ ʙᴇᴛᴀs ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀᴍ ʜɪsᴛóʀɪᴀs sᴏʙʀᴇ sᴜᴀs ᴠɪᴅᴀs, sᴜᴀs ʟᴜᴛᴀs ᴇ sᴜᴀs ᴀsᴘɪʀᴀçõᴇs. À ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀssᴀ, ɴᴏ ᴇɴᴛᴀɴᴛᴏ, sᴜʀɢᴇᴍ sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛᴏs ᴍᴀɪs ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏs. ᴊᴏʏ, ɪɴɪᴄɪᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴄéᴛɪᴄᴀ, ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀ-sᴇ ᴀᴛʀᴀíᴅᴀ ᴘᴏʀ ʏᴇʀɪ, ᴇ ʏᴇʀɪ ᴄᴏᴍᴇçᴀ ᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀʀ ᴍᴀɪs sᴏʙʀᴇ sᴇᴜ sᴇɢʀᴇᴅᴏ ᴄᴏᴍ Wᴇɴᴅʏ. ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴏs ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏs sᴇ ᴅᴇsᴇɴᴠᴏʟᴠᴇᴍ, ᴀ ɴᴏᴛíᴄɪᴀ ᴅᴏ ᴄʟᴜʙᴇ sᴇ ᴇsᴘᴀʟʜᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ. ᴀʟғᴀs, ʙᴇᴛᴀs ᴇ Ôᴍᴇɢᴀs ᴄᴜʀɪᴏsᴏs ᴄᴏᴍᴇçᴀᴍ ᴀ sᴇ ɪɴғɪʟᴛʀᴀʀ ɴᴀs ʀᴇᴜɴɪõᴇs sᴇᴄʀᴇᴛᴀs. ɪssᴏ ɢᴇʀᴀ ᴄᴏɴғʟɪᴛᴏ, ᴊá ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜɴs ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀᴍ ǫᴜᴇ ᴀ sᴇɢʀᴇɢᴀçãᴏ ᴅᴇᴠᴇ sᴇʀ ᴍᴀɴᴛɪᴅᴀ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴏᴜᴛʀᴏs ᴀᴘᴏɪᴀᴍ ᴀ ɪᴅᴇɪᴀ ᴅᴏ ᴄʟᴜʙᴇ.ɴᴏ ᴄʟíᴍᴀx ᴅᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ, ᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴅᴇsᴄᴏʙʀᴇ ᴀ ᴇxɪsᴛêɴᴄɪᴀ ᴅᴏ ᴄʟᴜʙᴇ ᴅᴏs sᴇɢʀᴇᴅᴏs, ᴇ ᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀᴍ ᴀ ᴀᴍᴇᴀçᴀ ᴅᴇ ᴘᴜɴɪçõᴇs sᴇᴠᴇʀᴀs. ɴᴏ ᴇɴᴛᴀɴᴛᴏ, ᴀ ʀᴇᴠᴇʟᴀçãᴏ ᴅᴏ ᴄʟᴜʙᴇ ɢᴇʀᴀ ᴜᴍᴀ ᴏɴᴅᴀ ᴅᴇ ᴀᴘᴏɪᴏ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴇ ғᴏʀᴀ ᴅᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ, ғᴏʀçᴀɴᴅᴏ ᴀs ᴀᴜᴛᴏʀɪᴅᴀᴅᴇs ᴀ ʀᴇᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴀʀ sᴜᴀs ᴘᴏʟíᴛɪᴄᴀs ᴅᴇ sᴇɢʀᴇɢᴀçãᴏ ᴀʙᴏ.ᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴄᴜʟᴍɪɴᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ʀᴇᴠɪʀᴀᴠᴏʟᴛᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀɴᴛᴇ, ᴏɴᴅᴇ ᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇɴs ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀɪs ʟᴜᴛᴀᴍ ᴘᴏʀ ᴜᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴏɴᴅᴇ ᴀʟғᴀs, ʙᴇᴛᴀs ᴇ Ôᴍᴇɢᴀs ᴘᴏssᴀᴍ ᴇsᴄᴏʟʜᴇʀ sᴇᴜs ᴘʀóᴘʀɪᴏs ᴄᴀᴍɪɴʜᴏs ᴇ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏs ᴄᴏᴍ ʙᴀsᴇ ɴᴏ ᴀᴍᴏʀ ᴇ ɴᴀ ᴀғɪɴɪᴅᴀᴅᴇ, ɴãᴏ ɴᴀs ᴄᴀᴛᴇɢᴏʀɪᴀs ᴀʙᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴘᴇᴀʀsᴏɴ ᴘʟᴏᴛs
Fanfictionᴜᴍ ʟɪᴠʀᴏ ᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ ᴅɪsᴘᴏɴɪʙɪʟɪᴢᴏ ᴀʟɢᴜɴs ᴘʟᴏᴛs ᴘᴀʀᴀ sᴜᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ. ᴜsᴇ ᴇ ᴀʙᴜsᴇ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴄʀɪᴀᴛɪᴠɪᴅᴀᴅᴇ. sɪɴᴛᴀ-sᴇ ʟɪᴠʀᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴀʟᴛᴇʀᴀçâᴏ. ᴘᴇɢᴜᴇ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴘʟᴏᴛ ǫᴜᴇ ǫᴜɪsᴇʀ! ᗯᖇᎥ丅丅ᗴᑎ ᗷƳ ᗰՏᑭᗴᗩᖇՏᗝᑎ Capa por: @Desfresh 🥇 20/05/2024 Jeon Jiwoo 🥇 20/05/2024...