sᴜɢᴇsᴛãᴏ ᴅᴇ ᴛɪᴛᴜʟᴏ: ᴇᴠɪᴅêɴᴄɪᴀs ᴅᴏ ᴄᴏʀᴀçãᴏ
ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴄɪᴅᴀᴅᴇ ᴜʀʙᴀɴᴀ ᴍᴏᴅᴇʀɴᴀ, ᴏ ᴅᴇᴛᴇᴛɪᴠᴇ ᴋɪᴍ sᴇᴏᴋᴊɪɴ é ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ɪɴᴠᴇsᴛɪɢᴀʀ ᴜᴍ ᴄʀɪᴍᴇ ᴄʜᴏᴄᴀɴᴛᴇ, ᴏ ᴀssᴀssɪɴᴀᴛᴏ ᴅᴇ ᴜᴍ ᴇᴍᴘʀᴇsáʀɪᴏ ᴘʀᴏᴇᴍɪɴᴇɴᴛᴇ. ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ʙᴜsᴄᴀ ᴘᴏʀ ᴘɪsᴛᴀs, ᴇʟᴇ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴛᴇsᴛᴇᴍᴜɴʜᴀ ᴀᴘᴀʀᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏᴍᴜᴍ, ᴋɪᴍ ᴊɪsᴏᴏ, ᴜᴍᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴅᴇ ʙᴇʟᴇᴢᴀ ɪɴᴛʀɪɢᴀɴᴛᴇ ᴇ ᴏʟʜᴀʀ ᴍɪsᴛᴇʀɪᴏsᴏ. ᴀ ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴀᴍ ᴊᴜɴᴛᴏs ᴘᴀʀᴀ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ ᴏ ᴄᴀsᴏ, sᴇɢʀᴇᴅᴏs ᴘᴇʀɪɢᴏsᴏs ᴇ ᴜᴍᴀ ᴀᴛʀᴀçãᴏ ɪɴᴇɢáᴠᴇʟ ᴀᴍᴇᴀçᴀᴍ ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴀʀ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀɪs ᴀs ᴄᴏɪsᴀs.
ᴊɪɴ ᴇ ᴊɪsᴏᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴍ ɴᴀ ᴄᴇɴᴀ ᴅᴏ ᴄʀɪᴍᴇ. ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴀssᴀssɪɴᴀᴛᴏ ᴏᴄᴏʀʀᴇᴜ, ᴍᴀs ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀ ɪɴғᴏʀᴍᴀçõᴇs ᴄʀᴜᴄɪᴀɪs. ᴊɪɴ ғɪᴄᴀ ɪɴᴛʀɪɢᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴊɪsᴏᴏ, ᴄᴜᴊᴀ ᴇxᴘʀᴇssãᴏ ʀᴇᴠᴇʟᴀ ᴜᴍ ᴍɪsᴛéʀɪᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ɴãᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜᴇ ɪɢɴᴏʀᴀʀ.
ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴊɪɴ ᴇ ᴊɪsᴏᴏ ᴍᴇʀɢᴜʟʜᴀᴍ ɴᴀ ɪɴᴠᴇsᴛɪɢᴀçãᴏ, ᴇʟᴇs sᴇ ᴛᴏʀɴᴀᴍ ᴘᴀʀᴄᴇɪʀᴏs ʀᴇʟᴜᴛᴀɴᴛᴇs. ᴊɪsᴏᴏ ᴅᴇᴍᴏɴsᴛʀᴀ ᴛᴇʀ ᴜᴍᴀ ᴘᴇʀsᴘɪᴄáᴄɪᴀ úɴɪᴄᴀ ᴇ ʜᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇs ǫᴜᴇ sᴜʀᴘʀᴇᴇɴᴅᴇᴍ ᴀᴛé ᴍᴇsᴍᴏ ᴏ ᴇxᴘᴇʀɪᴇɴᴛᴇ ᴅᴇᴛᴇᴛɪᴠᴇ. ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴀᴍ ᴊᴜɴᴛᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴊᴜɴᴛᴀʀ ᴀs ᴘᴇçᴀs ᴅᴏ ǫᴜᴇʙʀᴀ-ᴄᴀʙᴇçᴀ, ᴜᴍ ᴠíɴᴄᴜʟᴏ ᴄᴏᴍᴇçᴀ ᴀ sᴇ ғᴏʀᴍᴀʀ.
ᴏ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴊɪɴ ᴇ ᴊɪsᴏᴏ ᴇᴠᴏʟᴜɪ ɢʀᴀᴅᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ. ᴇʟᴇs ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀᴍ ʜɪsᴛóʀɪᴀs ᴘᴇssᴏᴀɪs ᴇ ᴀʙʀᴇᴍ sᴇᴜs ᴄᴏʀᴀçõᴇs, ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴғᴏʀᴛᴏ ᴇ ᴀᴘᴏɪᴏ ᴍúᴛᴜᴏs. ᴀ ᴀᴛʀᴀçãᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟᴇs sᴇ ᴛᴏʀɴᴀ ɪɴᴇɢáᴠᴇʟ, ᴍᴀs ᴀᴍʙᴏs ʀᴇsɪsᴛᴇᴍ ᴀ ᴇʟᴀ, ᴊá ǫᴜᴇ sᴀʙᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ғᴏᴄᴏ ᴅᴇᴠᴇ sᴇʀ ᴏ ᴄᴀsᴏ.
ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴀ ɪɴᴠᴇsᴛɪɢᴀçãᴏ ᴀᴠᴀɴçᴀ, ᴇʟᴇs ᴅᴇsᴄᴏʙʀᴇᴍ sᴇɢʀᴇᴅᴏs ᴘᴇʀᴛᴜʀʙᴀᴅᴏʀᴇs ǫᴜᴇ ᴄᴏɴᴇᴄᴛᴀᴍ ᴏ ᴀssᴀssɪɴᴀᴛᴏ à ᴀʟᴛᴀ sᴏᴄɪᴇᴅᴀᴅᴇ ᴅᴀ ᴄɪᴅᴀᴅᴇ. ᴊɪsᴏᴏ , ᴘᴏʀ sᴜᴀ ᴠᴇᴢ, ᴇsᴛá ᴇsᴄᴏɴᴅᴇɴᴅᴏ sᴇɢʀᴇᴅᴏs ᴅᴇ sᴇᴜ ᴘʀóᴘʀɪᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇᴍ sᴇʀ ᴄʀᴜᴄɪᴀɪs ᴘᴀʀᴀ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ ᴏ ᴄᴀsᴏ, ᴍᴀs ʀᴇᴠᴇʟá-ʟᴏs ᴀ ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴇᴍ ᴘᴇʀɪɢᴏ.
ᴀ ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀᴍ ᴅᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ, ᴊɪɴ ᴇ ᴊɪsᴏᴏ ᴄᴏᴍᴇçᴀᴍ ᴀ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀ ᴀᴍᴇᴀçᴀs ᴅɪʀᴇᴛᴀs. ᴀʟɢᴜéᴍ ᴇsᴛá ᴅᴇᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴏ ᴀ ɪᴍᴘᴇᴅɪʀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ʀᴇsᴏʟᴠᴀᴍ ᴏ ᴄᴀsᴏ ᴇ ᴀ ᴍᴀɴᴛᴇʀ ᴏs sᴇɢʀᴇᴅᴏs ᴇɴᴛᴇʀʀᴀᴅᴏs. ᴇʟᴇs ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍ ʟᴜᴛᴀʀ ɴãᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴘᴇʟᴏ sᴇᴜ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ, ᴍᴀs ᴛᴀᴍʙéᴍ ᴘᴏʀ sᴜᴀs ᴠɪᴅᴀs.
ᴇᴠɪᴅêɴᴄɪᴀs ᴅᴏ ᴄᴏʀᴀçãᴏ é ᴜᴍᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴅᴇ sᴜsᴘᴇɴsᴇ ᴇ ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴇxᴘʟᴏʀᴀ ᴏ ᴇǫᴜɪʟíʙʀɪᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴏ ᴅᴇᴠᴇʀ ᴘʀᴏғɪssɪᴏɴᴀʟ ᴇ ᴏ ᴄᴏʀᴀçãᴏ. ᴊɪɴ ᴇ ᴊɪsᴏᴏ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀᴍ ᴅɪʟᴇᴍᴀs éᴛɪᴄᴏs ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ʟᴜᴛᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴏ ᴍɪsᴛéʀɪᴏ ᴅᴏ ᴀssᴀssɪɴᴀᴛᴏ, ᴍᴇsᴍᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ sɪɢɴɪғɪǫᴜᴇ ᴄᴏɴғʀᴏɴᴛᴀʀ ᴏs sᴇɢʀᴇᴅᴏs ᴍᴀɪs sᴏᴍʙʀɪᴏs ᴅᴇ sᴜᴀs ᴘʀóᴘʀɪᴀs ᴠɪᴅᴀs.
ᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴅᴇsᴛᴀᴄᴀ ᴀ ɪᴍᴘᴏʀᴛâɴᴄɪᴀ ᴅᴀ ᴄᴏɴғɪᴀɴçᴀ, ᴅᴀ ʜᴏɴᴇsᴛɪᴅᴀᴅᴇ ᴇ ᴅᴀ ᴄᴏʀᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀ ᴏ ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ, ᴛᴀɴᴛᴏ ɴᴏ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴏ ǫᴜᴀɴᴛᴏ ɴᴏ ᴀᴍᴏʀ. sᴇʀá ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀãᴏ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ ᴏ ᴄᴀsᴏ ᴇ, ᴀᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ, ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀ sᴇᴜ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴛᴏᴅᴀs ᴀs ᴀᴅᴠᴇʀsɪᴅᴀᴅᴇs? *ᴇᴠɪᴅêɴᴄɪᴀs ᴅᴏ ᴄᴏʀᴀçãᴏ* é ᴜᴍᴀ ᴊᴏʀɴᴀᴅᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴅᴇsᴄᴏʙᴇʀᴛᴀ, ᴀᴄᴇɪᴛᴀçãᴏ ᴇ ᴀᴍᴏʀ ᴇᴍ ᴍᴇɪᴏ ᴀᴏ ᴘᴇʀɪɢᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴘᴇᴀʀsᴏɴ ᴘʟᴏᴛs
Fanfictionᴜᴍ ʟɪᴠʀᴏ ᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ ᴅɪsᴘᴏɴɪʙɪʟɪᴢᴏ ᴀʟɢᴜɴs ᴘʟᴏᴛs ᴘᴀʀᴀ sᴜᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ. ᴜsᴇ ᴇ ᴀʙᴜsᴇ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴄʀɪᴀᴛɪᴠɪᴅᴀᴅᴇ. sɪɴᴛᴀ-sᴇ ʟɪᴠʀᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴀʟᴛᴇʀᴀçâᴏ. ᴘᴇɢᴜᴇ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴘʟᴏᴛ ǫᴜᴇ ǫᴜɪsᴇʀ! ᗯᖇᎥ丅丅ᗴᑎ ᗷƳ ᗰՏᑭᗴᗩᖇՏᗝᑎ Capa por: @Desfresh 🥇 20/05/2024 Jeon Jiwoo 🥇 20/05/2024...