sᴜɢᴇsᴛãᴏ ᴅᴇ ᴛɪᴛᴜʟᴏ: ғʀᴀɢᴍᴇɴᴛᴏs ᴅᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ
ᴇᴍ ᴜᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴀᴠᴀɴçᴀᴅᴏ, ᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴛᴇᴄɴᴏʟᴏɢɪᴀ ᴘᴇʀᴍɪᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴀs ᴘᴇssᴏᴀs ʀᴇsᴛᴀᴜʀᴇᴍ sᴜᴀs ᴍᴇᴍóʀɪᴀs ᴘᴇʀᴅɪᴅᴀs, ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴍᴏs ʀᴏsᴇ ᴇ ʟɪsᴀ, ᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇɴs ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀɪs ᴅᴇssᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ. ᴀᴍʙᴀs ᴀᴄᴀʙᴀᴍ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ɪɴsᴛɪᴛᴜᴛᴏ ᴅᴇ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀçãᴏ ᴅᴇ ᴍᴇᴍóʀɪᴀ, ᴜᴍ ᴄᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ úʟᴛɪᴍᴀ ɢᴇʀᴀçãᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀ ᴀs ᴘᴇssᴏᴀs ᴀ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀʀᴇᴍ ᴇᴠᴇɴᴛᴏs ᴇ ᴅᴇᴛᴀʟʜᴇs ᴅᴇ sᴜᴀs ᴠɪᴅᴀs ǫᴜᴇ ғᴏʀᴀᴍ ᴀᴘᴀɢᴀᴅᴏs ᴏᴜ ᴇsǫᴜᴇᴄɪᴅᴏs ᴘᴏʀ ᴠáʀɪᴀs ʀᴀᴢõᴇs.
ᴏ ɪɴsᴛɪᴛᴜᴛᴏ ᴅᴇ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀçãᴏ ᴅᴇ ᴍᴇᴍóʀɪᴀ é ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ғᴜᴛᴜʀɪsᴛᴀ, ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴀʀǫᴜɪᴛᴇᴛᴜʀᴀ ᴍᴏᴅᴇʀɴᴀ ᴇ sᴏғɪsᴛɪᴄᴀᴅᴀ, ᴏɴᴅᴇ ᴄɪᴇɴᴛɪsᴛᴀs ᴇ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟɪsᴛᴀs ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴀᴍ ᴄᴏᴍ ᴘᴀᴄɪᴇɴᴛᴇs ᴘᴀʀᴀ ʀᴇsᴛᴀᴜʀᴀʀ sᴜᴀs ᴍᴇᴍóʀɪᴀs. ᴇʟᴇs ᴜsᴀᴍ ᴀᴠᴀɴçᴀᴅᴀs ᴛéᴄɴɪᴄᴀs ᴅᴇ ɴᴇᴜʀᴏᴄɪêɴᴄɪᴀ ᴇ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅᴇ ᴠɪʀᴛᴜᴀʟ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴇʀɢᴜʟʜᴀʀ ɴᴀs ᴍᴇɴᴛᴇs ᴅᴏs ᴘᴀᴄɪᴇɴᴛᴇs, ʀᴇᴄᴏɴsᴛʀᴜɪɴᴅᴏ ғʀᴀɢᴍᴇɴᴛᴏs ᴅᴇ sᴇᴜ ᴘᴀssᴀᴅᴏ.
ʀᴏsᴇ ᴇ ʟɪsᴀ ᴛêᴍ ʜɪsᴛóʀɪᴀs ᴅᴇ ᴠɪᴅᴀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs, ᴍᴀs ᴀᴍʙᴀs ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀᴍ ᴀ ᴇxᴘᴇʀɪêɴᴄɪᴀ ᴅᴏʟᴏʀᴏsᴀ ᴅᴇ ᴘᴇʀᴅᴇʀ ᴍᴇᴍóʀɪᴀs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇs. ʀᴏsᴇ sᴏғʀᴇᴜ ᴜᴍ ᴀᴄɪᴅᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴄᴀʀʀᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴀᴍɴésɪᴀ ᴘᴀʀᴄɪᴀʟ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ʟɪsᴀ ᴘᴇʀᴅᴇᴜ sᴜᴀs ᴍᴇᴍóʀɪᴀs ᴅᴇ ɪɴғâɴᴄɪᴀ ᴅᴇᴠɪᴅᴏ ᴀ ᴛʀᴀᴜᴍᴀs ᴅᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ.
ɴᴏ ɪɴsᴛɪᴛᴜᴛᴏ, ᴇʟᴀs sãᴏ ᴅᴇsɪɢɴᴀᴅᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ɢʀᴜᴘᴏ ᴅᴇ ᴛᴇʀᴀᴘɪᴀ ᴅᴇ ᴍᴇᴍóʀɪᴀ. ᴊᴜɴᴛᴀs, ᴇʟᴀs ᴘᴀssᴀᴍ ᴘᴏʀ sᴇssõᴇs ɪɴᴛᴇɴsᴀs, ʀᴇᴄʀɪᴀɴᴅᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ᴅᴇ sᴜᴀs ᴠɪᴅᴀs ᴇ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴛᴜʀʙɪʟʜãᴏ ᴅᴇ ᴇᴍᴏçõᴇs ǫᴜᴇ ᴇssᴀs ᴍᴇᴍóʀɪᴀs ᴘᴇʀᴅɪᴅᴀs ᴅᴇsᴇɴᴄᴀᴅᴇɪᴀᴍ. À ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ʀᴇᴄᴏɴsᴛʀᴜᴇᴍ sᴇᴜs ᴘᴀssᴀᴅᴏs, ᴄᴏᴍᴇçᴀᴍ ᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀʀ sᴜᴀs ᴇsᴘᴇʀᴀɴçᴀs, sᴏɴʜᴏs ᴇ ᴍᴇᴅᴏs ᴍᴀɪs ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏs.
ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴀs ᴍᴇᴍóʀɪᴀs ᴄᴏᴍᴇçᴀᴍ ᴀ ᴠᴏʟᴛᴀʀ, ʀᴏsᴇ ᴇ ʟɪsᴀ sᴇ ᴅᴇᴘᴀʀᴀᴍ ᴄᴏᴍ ʀᴇᴠᴇʟᴀçõᴇs ɪɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴀs sᴏʙʀᴇ sᴇᴜs ᴘᴀssᴀᴅᴏs. ᴀʟɢᴜɴs sᴇɢʀᴇᴅᴏs ᴘᴏᴅᴇᴍ sᴇʀ ᴘᴇʀᴛᴜʀʙᴀᴅᴏʀᴇs, ᴇ ᴇʟᴀs ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇʀ ᴀ ʟɪᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ.
ᴀ ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ sᴜᴀs ᴍᴇᴍóʀɪᴀs sãᴏ ʀᴇsᴛᴀᴜʀᴀᴅᴀs, ᴛᴀᴍʙéᴍ sᴜʀɢᴇᴍ ᴅɪʟᴇᴍᴀs éᴛɪᴄᴏs. ᴇʟᴀs ᴅᴇᴠᴇᴍ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀ ᴀ ǫᴜᴇsᴛãᴏ ᴅᴇ ᴀᴛé ǫᴜᴇ ᴘᴏɴᴛᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍ ᴄᴏɴғɪᴀʀ ᴇᴍ sᴜᴀs ᴍᴇᴍóʀɪᴀs ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀᴅᴀs ᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴄᴏᴍ ɪɴғᴏʀᴍᴀçõᴇs ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇᴍ ᴘʀᴇᴊᴜᴅɪᴄᴀʀ ᴘᴇssᴏᴀs ᴘʀóxɪᴍᴀs.
ᴀ ʀᴇʟᴀçãᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ʀᴏsᴇ ᴇ ʟɪsᴀ sᴇ ᴀᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀ à ᴍᴇᴅɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴀᴍ sᴜᴀs ᴊᴏʀɴᴀᴅᴀs ᴅᴇ ᴀᴜᴛᴏᴅᴇsᴄᴏʙᴇʀᴛᴀ. ᴇʟᴀs ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴍ ᴄᴏɴғᴏʀᴛᴏ ᴇ ᴀᴘᴏɪᴏ ᴜᴍᴀ ɴᴀ ᴏᴜᴛʀᴀ, ᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇçᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴀᴍɪᴢᴀᴅᴇ ʟᴏɢᴏ sᴇ ᴛʀᴀɴsғᴏʀᴍᴀ ᴇᴍ ᴀʟɢᴏ ᴍᴀɪs ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏ.
ᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴅᴇ ʀᴏsᴇ ᴇ ʟɪsᴀ é ᴜᴍᴀ ᴇxᴘʟᴏʀᴀçãᴏ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀʟ ᴅᴀ ɪᴅᴇɴᴛɪᴅᴀᴅᴇ, ᴘᴇʀᴅãᴏ ᴇ ᴀᴍᴏʀ. ᴇʟᴀs ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴀᴅᴏ, ᴍᴀs é ᴘᴀʀᴛᴇ ғᴜɴᴅᴀᴍᴇɴᴛᴀʟ ᴅᴇ ǫᴜᴇᴍ sãᴏ. ᴀʟéᴍ ᴅɪssᴏ, ᴅᴇsᴄᴏʙʀᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇɪʀᴏ ᴀᴍᴏʀ ɴãᴏ ᴅᴇᴘᴇɴᴅᴇ ᴅᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ, ᴍᴀs ᴅᴏ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴅᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇᴍ ᴄᴏɴsᴛʀᴜɪʀ ᴊᴜɴᴛᴀs, ᴀᴄᴇɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴀs ɪᴍᴘᴇʀғᴇɪçõᴇs ᴜᴍᴀ ᴅᴀ ᴏᴜᴛʀᴀ.ᴇssᴇ ᴘʟᴏᴛ ᴛᴇᴍ ᴀ ɪᴅᴇɪᴀ ᴅᴇ sᴇʀ ᴜᴍᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴄᴀᴛɪᴠᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴍᴇʀɢᴜʟʜᴀ ғᴜɴᴅᴏ ɴᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ ʜᴜᴍᴀɴᴀ, ᴇxᴘʟᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇxɪᴅᴀᴅᴇ ᴅᴀ ᴍᴇᴍóʀɪᴀ ᴇ ᴀs ᴄᴏɴᴇxõᴇs ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀɪs ǫᴜᴇ ᴀ ᴛᴏʀɴᴀᴍ ᴛãᴏ ᴘᴏᴅᴇʀᴏsᴀ. É ᴜᴍᴀ ʜɪsᴛóʀɪᴀ ᴅᴇ sᴜᴘᴇʀᴀçãᴏ, ᴀᴜᴛᴏᴅᴇsᴄᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴇ ᴀᴍᴏʀ ǫᴜᴇ ᴛʀᴀɴsᴄᴇɴᴅᴇ ᴀs ʙᴀʀʀᴇɪʀᴀs ᴅᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴇ ᴅᴏ ᴇsǫᴜᴇᴄɪᴍᴇɴᴛᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴘᴇᴀʀsᴏɴ ᴘʟᴏᴛs
Fanfictionᴜᴍ ʟɪᴠʀᴏ ᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ ᴅɪsᴘᴏɴɪʙɪʟɪᴢᴏ ᴀʟɢᴜɴs ᴘʟᴏᴛs ᴘᴀʀᴀ sᴜᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ. ᴜsᴇ ᴇ ᴀʙᴜsᴇ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴄʀɪᴀᴛɪᴠɪᴅᴀᴅᴇ. sɪɴᴛᴀ-sᴇ ʟɪᴠʀᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴀʟᴛᴇʀᴀçâᴏ. ᴘᴇɢᴜᴇ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴘʟᴏᴛ ǫᴜᴇ ǫᴜɪsᴇʀ! ᗯᖇᎥ丅丅ᗴᑎ ᗷƳ ᗰՏᑭᗴᗩᖇՏᗝᑎ Capa por: @Desfresh 🥇 20/05/2024 Jeon Jiwoo 🥇 20/05/2024...