Tʜᴇ ʙᴇɢɪɴɴɪɴɢ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴛᴡᴏ

254 4 0
                                    

Yᴏʀɪɪᴄʜɪ sᴀᴛ ᴏɴ ᴀ ᴄʜᴀɪʀ ɴᴇᴀʀ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ's ʙᴇᴅ ᴀs ʜᴇ sᴛᴀʀᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴡᴏʀʀʏ ғɪʟʟᴇᴅ ᴇʏᴇs ᴀᴛ ʜɪs ᴜɴᴄᴏɴᴄɪᴏᴜs ʙʀᴏᴛʜᴇʀ ᴡʜᴏ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ ɪɴ ᴀ ᴄᴏᴍᴀ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴘᴀsᴛ 3 ᴅᴀʏs. Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ɢᴏᴛ ᴜᴘ ʜᴏᴘᴇ ʟᴏsᴛ ᴀs ʜᴇ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏ ʟᴇᴀᴠᴇ. Yᴏʀɪɪᴄʜɪ's sᴇɴsᴇs ᴘɪᴄᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴏɴ ᴀ ᴅᴇᴍᴏɴ. Hᴇ ɪᴍᴍᴇᴅᴏᴀᴛᴇʟʏ ᴜɴsʜᴇᴀᴛᴇᴅ ʜɪs ᴋᴀᴛᴀɴᴀ  ᴘʀᴇᴘᴀʀɪɴɢ ᴛᴏ ᴇʟɪᴍɪɴᴀᴛᴇ ɪᴛ.


Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ's Tʜᴏᴜɢʜᴛs:

I ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴍʏ ᴇʏᴇs ғᴇᴇʟɪɴɢ ᴀ sᴛʀᴏɴɢ sᴇɴsᴇ ᴏғ ʜᴜɴɢᴇʀ ʙᴜᴛ ᴊᴜsᴛ ɴᴏᴛ ʜᴜɴɢᴇʀ ғᴏʀ ʜᴜᴍᴀɴ ғᴏᴏᴅ, ᴛʜᴀᴛ sᴇᴇᴍᴇᴅ ᴛᴏ ᴅɪsɢᴜsᴛ ᴍᴇ, ʜᴜᴍᴀɴ ғᴏᴏᴅ. Mʏ ɢᴀᴢᴇ ᴡᴇɴᴛ ғʀᴏᴍ ᴍʏ ʜᴀɴᴅs ᴛᴏ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ. Uᴘᴏɴ ʜᴇᴀʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ ᴡᴏʀʟᴅ ɪ ᴋɴᴇᴡ ʜᴇ ʜᴀᴅ sᴛᴀʏᴇᴅ ʙʏ ᴍʏ sɪᴅᴇ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ʟᴏɴɢ ʀᴜɴ.


Mʏ ʙᴏᴅʏ ᴍᴏᴠᴇᴅ ᴏɴ ɪᴛs ᴏᴡɴ ʟᴜɴɢɪɴɢ ᴀᴛ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ᴀs ᴄʟᴀᴡs ᴇᴍᴇʀɢᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴍʏ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟʟʏ ɴᴏʀᴍᴀʟ ɴᴀɪʟs, ɪ ʙᴀʀᴇᴅ....ғᴀɴɢs? Tʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴡʜᴇɴ ɪ ʀᴇᴀʟsᴇᴅ ɪ ᴡᴀs ᴀ ᴅᴇᴍᴏɴ. Bᴇғᴏʀᴇ ɪ ʜᴜʀᴛ ᴍʏ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ I ғᴇʟᴛ ʜɪs ʜᴀɴᴅ sᴍᴀᴄᴋ ᴀɢᴀɪɴsᴛ ᴍʏ ᴘᴜʟsᴇ ᴋɴᴏᴄᴋɪɴɢ ᴍᴇ ᴜɴᴄᴏɴsɪᴏᴜs.


❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀


I ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ɪɴ ᴀɴ ᴜɴғᴀᴍɪʟɪᴀʀ ʀᴏᴏᴍ ᴡɪᴛʜ ᴀ sᴄᴇɴᴛᴇᴅ ᴄᴀɴᴅʟᴇ ʙᴇɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴛʜɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ʟɪᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ. I ʀᴇᴀʟɪsᴇᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴀ ᴡᴀʏ ᴛᴏ ʀᴇᴛᴀʟɪᴀᴛᴇ ᴅᴜᴇ ᴛᴏ ʙᴇɪɴɢ ᴄʜᴀɪɴᴇᴅ ᴜᴘ sᴏ ɪ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴊᴜsᴛ ᴄᴀʟᴍ ᴍʏsᴇʟғ ᴀɴᴅ ᴄʟᴏsᴇ ᴍʏ ᴇʏᴇs.


A ᴅᴇᴇᴘ ᴠᴏɪᴄᴇ ɪɴᴛᴇʀʀᴜᴘᴛᴇᴅ ᴍʏ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs.

ᴇɴᴅɪɴɢ ᴏғ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ's ᴘᴏɪɴᴛ ᴏғ ᴠɪᴇᴡ:

"Gᴇᴛ ᴜᴘ ʏᴏᴜ ʀᴏɢᴜᴇ." Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ's ᴇʏᴇs ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴛʀᴀᴠᴇʟʟᴇᴅ ᴜᴘ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴛʜᴇ ᴡɪɴᴅ ʜᴀsʜɪʀᴀ, Tᴀᴋᴇsʜᴏ Hᴀʏᴀᴛᴇ. Hᴀʏᴀᴛᴇ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ɢʀᴀʙʙɪɴɢ ᴀ ғɪsᴛғᴜʟ ᴏғ ʜᴀɪʀ ᴀɴᴅ ʙᴇɢᴀɴ ᴛᴏ ᴅʀᴀɢ ʜɪᴍ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇ sʟɪᴅɪɴɢ ᴅᴏᴏʀ. 

Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ Pᴏɪɴᴛ ᴏғ ᴠɪᴇᴡ:

Tʜɪs ᴀᴘᴘᴀʟʟᴇᴅ ᴍᴇ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ Hᴀʏᴀᴛᴇ ʜᴀᴅ ᴀʟᴡᴀʏs ʀᴇsᴘᴇᴄᴛᴇᴅ ᴍᴇ ɢʀᴇᴀᴛʟʏ ᴅᴜᴇ ᴛᴏ ᴍᴇ ʙᴇɪɴɢ sᴏ sᴛʀᴏɴɢ. I ᴡᴀs ᴅʀᴀɢɢᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴛʜᴇ ᴀʀᴇᴀ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛᴊᴇ ᴍᴀsᴛᴇʀ ᴜᴅᴜᴀʟʟʏ ʜᴀᴅ ᴍᴇᴇᴛɪɴɢs. Iᴛ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ᴇᴠᴇɴɪɴɢ. Tʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴡʜᴇɴ ɪ ʀᴇᴀʟɪsᴇᴅ ᴏ ᴡᴀs ᴍᴏsᴛ ʟɪᴋᴇʟʏ ᴏɴ ᴛʀɪᴀʟ. Tʜᴇ ᴍᴀsᴛᴇʀ ᴡᴀs sᴇᴀᴛᴇᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀsᴡᴇʟʟ ᴀɴᴅ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏ ɢɪᴠᴇ ᴍᴇ ᴀ ɴᴏᴅ. Tʜᴇ ʜᴀsʜɪʀᴀs ᴡᴇʀᴇ ᴋɴᴇᴇʟɪɴᴄ.

ᴇɴᴅɪɴɢ ᴏғ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛᴅᴜ's ᴘᴏɪɴᴛ ᴏғ ᴠɪᴇᴡᴘᴏɪɴᴛ.

Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴇɴᴅᴇᴅ ᴜᴘ ʙᴇɪɴɢ ᴛᴇsᴛᴇᴅ ᴏɴ ᴡᴇᴛʜᴇʀ ʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴄᴏɴsᴜᴍᴇ ʜᴜᴍᴀɴ ғʟᴇsʜ ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ. 


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Sᴇᴄʀᴇᴛs:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sᴇᴄʀᴇᴛs:

Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴡᴀᴋᴇs ᴜᴘ ᴇᴀᴄʜ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ᴠᴇʀʏ ᴇᴀʀʟʏ ᴛᴏ sᴛʏʟᴇ ʜɪs ʜᴀɪʀ.

Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ᴘʟᴀɴɴᴇᴅ ᴛᴏ ᴇɴᴅ ʜɪs ʟɪғᴇ ɪғ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴡᴀs ᴇxᴇᴄᴜᴛᴇᴅ.

Hᴀʏᴀᴛᴇ ʟᴏsᴛ ᴀʟʟ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛ ғʀᴏᴍ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴛʜᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛ ʜᴇ ʙᴇᴄsᴍᴇ ᴀ ᴅᴇᴍᴏɴ.

Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ʜᴀᴅ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴅᴇᴀᴛʟʏ ᴘᴀʟᴇ ʙᴜᴛ ᴛʀɪᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜɪɴᴋ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴏғ ɪᴛ.

Tʜᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴡʜᴏ ᴡᴀs ᴍᴏsᴛ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ ғᴏʀ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴡᴀs ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴛʜᴇ ᴍᴀsᴛᴇʀ.

Tsugikuni Twins and Taisho Era [KNY]Where stories live. Discover now