Aғᴛᴇʀ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ɪɴᴄɪᴅᴇɴᴛ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴀɴᴅ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ᴡᴇʀᴇ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ's ᴍᴀɴᴏʀ ᴛᴏ ᴅɪsᴄᴜss ғᴜᴛᴜʀᴇ ᴘʟᴀɴs ʙᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs sᴏᴏɴ ᴅᴏsʀᴜᴘᴛᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ᴀ sᴍᴀʟʟ ʙʟᴀᴄᴋʜᴏʟᴇ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴇᴅ ʙᴇɴᴇᴀᴛʜ ᴛʜᴇᴍ ᴀɴᴅ sᴜᴄᴋᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ ɪɴ.
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴡᴀs ɴᴏᴡ sɪᴛᴛɪɴɢ ᴜɴᴅᴇʀɴᴇᴀᴛʜ ᴛʜᴇ sʜᴀᴅᴇ ᴏғ ᴀ ᴛʀᴇᴇ ʜᴇᴀʟɪɴɢ ᴀ ᴍɪɴᴏʀ ʙᴜʀɴ ᴛʜᴀᴛ ʜᴀᴅ ᴏᴄᴜʀʀᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ᴛᴇʟᴇᴘᴏʀᴛᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴜɴ. Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ғᴇʟᴛ ᴀs ɪғ ɪᴛ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ ᴀɴ ᴇᴛᴇʀɴɪᴛʏ ᴅᴏ ʜᴇ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴄʟᴏsᴇ ʜɪs ᴇʏᴇs ʙᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴘʟᴀɴ ᴡᴀsɴ'ᴛ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʜᴀᴘᴘᴇɴ.
"Kʏᴀᴀᴀᴀᴀ! Tᴀɴᴊɪʀᴏ ɪᴛ's ᴀ ᴅᴇᴍᴏɴ!" Mɪᴛᴄʜᴋᴀᴛsᴜ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴀʟʟ sɪx ᴇʏᴇs sɴᴅ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏ ɢʟᴀʀᴇ ᴀᴛ s ʏᴇʟʟᴏᴡ ʜᴇᴀᴅ ғᴏʀ ᴅɪsʀᴜᴘᴛɪɴɢ ʜɪs sʟᴇᴇᴘ. Mɪɴᴅ ʏᴏᴜ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴡᴀs ɪɴ ᴀ sᴍᴀʟʟ ғᴏʀᴍ ᴛᴏ ᴄᴏɴsᴇʀᴠᴇ ᴇɴᴇʀɢʏ. A ʙᴜʀɢᴜɴᴅʏ ʜᴀɪʀᴇᴅ ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴄʜᴇᴄᴋᴇʀᴇᴅ ʜᴀᴏʀɪ sᴛᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴡɪᴛʜ ᴀ ʙᴇᴡɪʟᴅᴇʀᴇᴅ ᴇxᴘʀᴇssɪᴏɴ ᴘᴏɴᴅᴇʀɪɴɢ 'Wʜʏ ɪs ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ ʜᴇʀᴇ, ɪᴛs ᴅᴀʏ?'
Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ's Pᴏɪɴᴛ ᴏғ ᴠɪᴇᴡ:
I ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴍʏ ᴇʏᴇs ᴀɴᴅ ɢʟᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ ᴀ ʏᴇʟʟᴏᴡ ʜᴇᴀᴅ ʙᴏʏ ʙᴇғᴏʀᴇ ɢʟᴀʀɪɴɢ ᴀᴛ ᴀ ʙᴜʀɢᴜɴᴅʏ ʜᴀɪʀ ʙᴏʏ, I ʙᴇᴄᴀᴍᴇ sᴜʀᴘʀɪsᴇᴅ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴛʜᴇ ʙᴏʏ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴊᴜsᴛ ʟɪᴋᴇ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ. I xᴏɴᴛɪɴᴜᴇᴅ ᴛᴏ ɢʟᴀʀᴇ ᴀᴛ ᴛʜᴇᴍ.
ᴇɴᴅɪɴɢ ᴏғ ᴍɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ's ᴠɪᴇᴡᴘᴏɪɴᴛ.
Tᴀɴᴊɪʀᴏ ɢʀɪɴɴᴇᴅ ᴀʟʟ sᴍɪʟᴇʏ ᴅᴇsᴘɪᴛᴇ ᴛʜᴇ sɪᴛᴜᴀᴛɪᴏɴ, "ɪ ᴅᴏɴᴛ sᴍᴇʟʟ ʙʟᴏᴏᴅ ᴏɴ ʜɪᴍ, ᴍᴀʏʙᴇ ʜᴇ ɪs sɪᴍɪʟᴀʀ ᴛᴏ Nᴇᴢᴜᴋᴏ!" Tᴀɴᴊɪʀᴏ sᴇᴇᴍᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ɢᴜᴇssᴇᴅ ᴡʀᴏɴɢ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ʜᴇ ғᴇʟᴛ sʜᴀʀᴘ ғᴀɴɢs ᴘɪᴇʀᴄᴇ ʜɪs sᴋɪɴ, ʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴛʜᴇ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ ᴄʟɪɴɢɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪs ᴀʀᴍ ʙʏ ᴛᴇᴇᴛʜ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀsᴛᴜ ʜᴀᴅ ᴏɴʟʏ sᴀɪᴅ ʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ɴᴏᴛ ʜᴜʀᴛ ʜɪs ʙʀᴏᴛʜᴇʀ, ɴᴏ ᴏɴᴇ ᴇʟsᴇ, ᴘʟᴜs ʜᴇ ᴡᴀs ʜᴜɴɢʀʏ.
Tᴀɴᴊɪʀᴏ ᴠɪᴏʟᴇɴᴛʟʏ ᴛʀᴀsʜᴇᴅ ᴀɴᴅ ʀᴏʟʟᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ᴘʀʏ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴏғғ ʜɪᴍ. "Bʀᴏᴛʜᴇʀ?" Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴘᴀᴜsᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴀ ᴍᴏʀᴛɪғɪᴇᴅ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ʜᴏʟᴅɪɴɢ ᴀ ʙᴀᴍʙᴏᴏ ᴍᴜᴢᴢʟᴇ ᴀɴᴅ ᴀ ʙᴏx.
Tᴀɪsʜᴏ Sᴇᴄʀᴇᴛs:
Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴅᴇsᴘɪsᴇs ᴛʜᴇ ᴛᴀsᴛᴇ ᴏғ ʜᴜᴍᴀɴ ʙʟᴏᴏᴅ.
Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ᴡᴀs ᴇᴍʙᴀʀʀᴀsᴇᴅ ᴏғ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ's ᴀᴄᴛɪᴏɴs.
Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴡɪʟʟ ᴍᴀɪɴᴛᴀɪɴ ʜɪs ᴍᴀᴛᴜʀᴇ ᴍɪɴᴅ.
Tᴀɴᴊɪʀᴏ ʀᴇɢʀᴇᴛs ᴛʀᴜsᴛɪɴɢ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ.
YOU ARE READING
Tsugikuni Twins and Taisho Era [KNY]
FanfictionMitchikatsu becomes a Demon in the heian era but Yoriichi does not lose hope in the humanity of Mitchikatsu. The twins are transported to the future and forced to quickly adapt for the final fight.