Pᴀsᴛ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴇɴᴅɪɴɢ:
"Bʀᴏᴛʜᴇʀ?" Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴘᴀᴜsᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ʜɪs ʜᴇᴀᴅ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴇ ᴏғ ᴀ ᴍᴏʀᴛɪғɪᴇᴅ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ʜᴏʟᴅɪɴɢ ᴀ ʙᴀᴍʙᴏᴏ ᴍᴜᴢᴢʟᴇ ᴀɴᴅ ᴀ ʙᴏx.
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ᴜsʜᴇʀᴇᴅ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ʟɪɢʜᴛᴡᴇɪɢʜᴛ ʙᴏx ʜᴇ ᴍᴀᴅᴇ ᴀɴᴅ ᴘᴜᴛ ᴛʜᴇ ʙᴏx ᴏɴ ʜɪs ʙᴀᴄᴋ, "I ᴀᴘᴏʟᴏɢɪsᴇ ғᴏʀ ᴍʏ ʙʀᴏᴛʜᴇʀs ʙᴇʜᴀᴠɪᴏᴜʀ, ʜᴇ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ʜᴀʀᴍ ʏᴏᴜ ᴀɢᴀɪɴ." Tᴀɴᴊɪʀᴏ ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴀ ɴᴇʀᴠᴏᴜs sᴍɪʟᴇ ᴀɴᴅ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ. "Iᴛs ᴏᴋᴀʏ!"
Tʜᴇʏ ʜᴀᴅ ᴀ sᴍᴀʟʟ ᴄʜᴀᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛsᴜᴢᴜᴍɪ ᴍᴀɴsɪᴏɴ ᴛʜᴀᴛ Tᴀɴᴊɪʀᴏ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ᴇxᴘʟᴀɪɴ ᴛᴏ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ᴀʙᴏᴜᴛ. Dᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ᴄʜᴀᴛ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ʜᴀᴅ ᴅɪsᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ᴛʜᴇɪʀ ɴᴀᴍᴇs, ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ sʟᴀʏᴇʀs ᴀɴᴅ ʙᴀsɪᴄ ɪɴғᴏʀᴍᴀᴛɪᴏɴ.
Tʜᴇ ᴛʜʀᴇᴇ ʜᴜᴍᴀɴs ғɪɴᴀʟʟʏ ᴀʀʀɪᴠᴇᴅ ᴀᴛ ᴀ ᴍᴀɴsɪᴏɴ ᴀғᴛᴇʀ ᴀ ʟᴏɴɢ ᴘᴇʀɪᴏᴅ ᴏғ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ. Yᴏʀɪɪᴄʜɪ sᴇᴛ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ's ʙᴏx ᴅᴏᴡɴ ʙᴇғᴏʀᴇ ʜᴇ ᴄᴀᴜɢʜᴛ ɢʟɪᴍᴘsᴇ ᴏғ ᴛᴡᴏ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴄʜɪʟᴅʀᴇɴ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴄᴏʀɴᴇʀ ᴏғ ʜɪs ᴇʏᴇ.
Tᴀɴᴊɪʀᴏ ғᴏʟʟᴏᴡᴇᴅ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ's ɢᴀᴢᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄʜɪʟᴅʀᴇɴ, Tᴀɴᴊɪʀᴏ ᴀᴘᴘʀᴏᴀᴄʜᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ, "Hᴇʏ, ᴡʜᴀᴛ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ᴛᴡᴏ ᴅᴏɪɴɢ ʜᴇʀᴇ?" Tᴀɴᴊɪʀᴏ ᴅɪᴅ ɴᴏᴛ ʀᴇᴄɪᴇᴠᴇ ᴀɴʏ ᴋɪɴᴅ ᴏғ ʀᴇsᴘᴏɴsᴇ. Tʜᴇ sʜᴏʀᴛ ʙᴜʀɢᴜɴᴅʏ ʜᴀɪʀᴇᴅ ʙᴏʏ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ғᴏʀ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ ʙᴇғᴏʀᴇ sᴍɪʟɪɴɢ. "Lᴇᴛ ᴍᴇ sʜᴏᴡ ʏᴏᴜ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴄᴏᴏʟ!" Tᴀɴᴊɪʀᴏ ɢᴇᴍᴛʟʏ ʜᴇʟᴅ Zᴇɴɪᴛsᴜ's 'Kᴀsᴜɢᴀɪ ᴄʀᴏᴡ' ɪɴ ʜɪs ʜᴀɴᴅs.
Tʜᴇ ᴄʜɪʟᴅʀᴇɴ ᴍᴀɴᴀɢᴇᴅ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴀ sᴍᴀʟʟ sᴏᴜɴᴅ ᴏғ ᴀᴡᴇ ᴀs ᴛʜᴇʏ sᴛᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʙɪʀᴅ ɪɴ ʜɪs ʜᴀɴᴅs. Tᴀɴᴊɪʀᴏ sᴍɪʟᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴛʀɪᴇᴅ ᴛᴏ ᴀsᴋ ᴀɢᴀɪɴ ɪɴ ᴀ ɢᴇɴᴛʟᴇ ᴛᴏɴᴇ, "Wʜʏ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ʜᴇʀᴇ, ɪs ᴛʜɪs ʏᴏᴜʀ ʜᴏᴜsᴇ?" Hᴇ ʀᴇᴄɪᴇᴠᴇᴅ ᴀ ʀᴇsᴘᴏɴsᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ɴᴏᴛ ᴡʜᴀᴛ ʜᴇ ᴇxᴘᴇᴄᴛᴇᴅ, ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ sᴘᴏᴋᴇ, "N-ɴᴏ...ᴛʜɪs ɪs ᴀ ᴍᴏɴsᴛᴇʀ's ʜᴏᴍᴇ!"
Tᴀɴᴊɪʀᴏ ᴡᴀs ᴅᴜᴍʙғᴏᴜɴᴅᴇᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴛ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ᴀᴛ ᴀ ʜᴏᴜsᴇ ᴛʜᴇʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴏᴡɴ ʟᴇᴛ ᴀʟᴏɴᴇ ᴡᴀɪᴛɪɴɢ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ. Tʜᴇ ʙᴏʏs ᴄᴏɴғᴜsɪᴏɴ ᴡᴀs sᴏᴏɴ ǫᴜᴇɴᴄʜᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʙᴏʏ ᴀᴍᴅ ɢɪʀʟ ᴇxᴘʟᴀɪɴᴇᴅ ᴛʜᴇ sɪᴛᴜᴀᴛɪᴏɴ.
"Yᴏᴜ ᴅɪᴅ ᴡᴇʟʟ ғᴏʟʟᴏᴡɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴍᴏɴsᴛᴇʀ ʜᴇʀᴇ." Tᴀɴᴊɪʀᴏ ᴘᴏɪɴᴛᴇᴅ ᴏᴜᴛ. "Wᴇ ғᴏʟʟᴏᴡᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴛғᴀᴄᴇs ᴏғ ʙʟᴏᴏᴅ, ʜᴇ ᴡᴀs ᴡᴏᴜɴᴅᴇᴅ." ᴛʜᴇ ʙᴏʏ sᴘᴏᴋᴇ. "Mɴ, ᴡᴇ'ʟʟ ᴅᴇғᴇᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ ᴀɴᴅ ʀᴇsᴄᴜᴇ ʏᴏᴜʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ." Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ᴅᴇᴄʟᴀʀᴇᴅ.
YOU ARE READING
Tsugikuni Twins and Taisho Era [KNY]
FanfictionMitchikatsu becomes a Demon in the heian era but Yoriichi does not lose hope in the humanity of Mitchikatsu. The twins are transported to the future and forced to quickly adapt for the final fight.