Tʜᴇ Tsᴜᴢᴜᴍɪ Mᴀɴsɪᴏɴ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴛᴡᴏ

24 1 0
                                    

Bᴏᴀʀ ʀᴜsʜ ʙᴏᴀʀ ʀᴜsʜ!" ɪɴᴏsᴜᴋᴇ sʜᴏᴜᴛᴇᴅ ᴡʜɪʟᴇ ʜᴇ ʀᴜsʜᴇᴅ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇ ʜᴀʟʟᴡᴀʏs ᴏғ Tsᴜᴢᴜᴍɪ ᴍᴀɴsɪᴏɴ. Iɴᴏsᴜᴋᴇ ʜᴀᴅ ʀᴀɴ ᴜɴᴛɪʟ ʜᴇ sᴀᴡ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ғɪɢᴜʀᴇ ᴀɴᴅ ᴘʀᴏᴄᴇᴇᴅᴇᴅ ʙʏ ᴊᴜᴍᴘɪɴɢ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ғɪɢᴜʀᴇ ᴋɴᴏᴄᴋɪɴɢ ᴅᴏᴡɴ ᴄᴀᴜɢʜᴛ ᴏғ ɢᴜᴀʀᴅ Tᴀɴᴊɪʀᴏ. "Eʜʜ!" Tᴀɴᴊɪʀᴏ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴀᴛ Iɴᴏsᴜᴋᴇ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴀ ʙᴏᴀʀʜᴇᴀᴅ.


Iɴᴏsᴜᴋᴇ ʀᴇᴀʟɪsᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs ᴀ ᴅᴇᴍᴏɴ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴀɴᴅ sʟᴀsʜᴇᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ {Kʏᴏɢᴀɪ}. Tʜᴇ ʙᴏᴀʀʜᴇᴀᴅ ᴡᴀs ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋ ᴀɢᴀɪɴ  ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴡᴀs ᴅɪsᴛʀᴀᴄᴛᴇᴅ ʙʏ ᴛʜᴇ ᴜɴᴘʟᴇᴀsᴀɴᴛ sᴏᴜɴᴅ ᴏғ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ɢɪʀʟ ʙᴀᴡʟɪɴɢ ʜᴇʀ ᴇʏᴇs ᴏᴜᴛ. Iɴᴏsᴜᴋᴇ ɢᴀᴠᴇ ᴀɴ ᴜɴᴡᴇʟᴄᴏᴍɪɴɢ "Sʜᴜᴛ ɪᴛ!" Wʜɪᴄʜ ʀᴇsᴜʟᴛᴇᴅ ɪɴ ᴍᴏʀᴇ ᴛᴇᴀʀs. Tʜᴇ ʀᴏᴏᴍ ʙᴇɢᴀɴ ᴛᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇ ᴡʜɪᴄʜ ʀᴇsᴜʟᴛᴇᴅ ɪɴ Tᴀɴᴊɪʀᴏ ʙᴇɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ʀᴏᴏᴍ ᴀs Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴀɴᴅ Yᴏʀɪɪᴄʜɪ.


Tᴀɴᴊɪʀᴏ ʜᴀᴅ ʙᴇɢᴀɴ ᴛᴏ ᴄᴀᴛᴄʜ ᴏɴ  ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴍᴏɴs ᴡᴀʏ ᴏғ ғɪɢʜᴛɪɴɢ. Kʏᴏɢᴀɪ sᴇᴇᴍᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ᴅɪsᴛʀᴀᴄᴛᴇᴅ ʙʏ ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴛ Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ᴡᴀs ᴀ ᴅᴇᴍᴏɴ ʏᴇᴛ ʜᴇ ᴡᴀs ʙᴇғʀɪᴇɴᴅɪɴɢ ʜᴜᴍᴀɴs. Tᴀᴋɪɴɢ ᴛʜɪs ᴄʜᴀɴᴄᴇ Tᴀɴᴊɪʀᴏ ᴀᴛᴛᴇᴍᴘᴛᴇᴅ ᴛᴏ ʀᴜsʜ ғᴏʀᴡᴀʀᴅ ᴀɴᴅ ʟᴀɴᴅ ᴀ ʙʟᴏᴡ ʙᴜᴛ Kʏᴏɢᴀɪ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ʜɪᴍ.


Kʏᴏɢᴀɪ ᴛʜᴇɴ ʀᴇғʟᴇᴄᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋs sᴇɴᴛ ᴀᴛ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴊᴜsᴛ ᴇɴᴅ ᴛʜɪs ᴏɴᴄᴇ ᴀɴᴅ ғᴏʀ ᴀʟʟ. Tʜᴇ ᴅʀᴜᴍ ᴅᴇᴍᴏɴ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴜsᴇ ᴏɴᴇ ᴏғ ʜɪs sᴛʀᴏɴɢ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋs ᴛᴏ ᴄʀᴇᴀᴛᴇ ᴀ ʜᴏʟᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴛᴀᴛᴀᴍɪ ᴍᴀᴛ, ʀᴜɪɴɪɴɢ ɪᴛs ғᴏʀᴍᴇʀ ʙᴇᴀᴜᴛʏ.  Aʟʟ ғᴏᴜʀ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ᴅᴏᴅɢᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋ, ᴛʜɪs ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴇᴅ ᴛᴏ ᴀɴɴᴏʏ ᴛʜᴇ ᴅʀᴜᴍ ᴅᴇᴍᴏɴ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ʜᴇ ᴅᴇʟɪᴠᴇʀᴇᴅ ɴᴜᴍᴇʀᴏᴜs ᴀᴛᴛᴀᴄᴋs  ᴛʜᴇɪʀ ᴡᴀʏ. Yᴏʀɪɪᴄʜɪ ᴄᴏɴᴛᴇᴍᴘʟᴀᴛᴇᴅ ᴋɪʟʟɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ sᴇᴇ Tᴀɴᴊɪʀᴏ's ʟᴇᴠᴇʟ.


Mɪᴛᴄʜɪᴋᴀᴛsᴜ ɪɴᴅᴜʟɢᴇᴅ ɪɴ ʜɪs ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs ᴡʜɪʟᴇ ᴅᴏᴅɢɪɴɢ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋs. Hɪs sᴛʜᴏᴜɢʜᴛs ᴡᴇʀᴇ sᴏᴏɴ ɪɴᴛᴇʀғᴇʀᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴡʜᴇɴ ᴀ ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ᴀɴ ᴀᴛʀᴏᴄɪᴏᴜs ʙᴏᴀʀ ᴍᴀsᴋ ʙᴀʀɢᴇᴅ ɪɴ ᴄʀᴀsʜɪɴɢ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇ ᴡᴀʟʟs ᴄᴀᴄᴋʟɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴄʜᴀɴᴛɪɴɢ. Tʜᴀᴛ ᴅɪsᴛʀᴀᴄᴛᴇᴅ Tᴀɴᴊɪʀᴏ ʟᴇᴀᴠɪɴɢ ᴀɴ ᴏᴘᴇɴɪɴɢ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ ᴛᴏ ʟᴀɴᴅ ᴀ ʙʟᴏᴡ ᴏɴ Tᴀɴᴊɪʀᴏ.


Oɴᴄᴇ  ᴋɴᴏᴄᴋᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ᴀ ᴡᴀʟʟ Tᴀɴᴊɪʀᴏ ʟᴏxᴋᴇᴅ ɪɴ ᴀɴᴅ ʙᴇɢᴀɴ ᴛᴏ ғɪɢʜᴛ ᴀɢᴀɪɴ. "Lɪsᴛᴇɴ ʜᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ᴍᴏɴsᴛᴇʀ, ᴅɪᴇ ᴀɴᴅ ʙᴇᴄᴏᴍᴇ ᴍʏ sᴘʀɪɴɢʙᴏᴀʀᴅ!" Tʜᴀᴛ ᴍᴏᴄᴋᴇʀʏ ғʀᴏᴍ Iɴᴏsᴜᴋᴇ ᴄᴀᴜsᴇᴅ ᴠᴇɪɴs ᴛᴏ ᴘᴏᴘ ᴏᴜᴛ ᴏғ Kʏᴏɢᴀɪ's ʜᴇᴀᴅ. "Hᴏᴡ ɪɴғᴜʀɪᴀᴛɪɴɢ!" Kʏᴏɢᴀɪ ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇᴅ ᴡɪᴛʜ, ʜᴇ ᴛʜᴇɴ ʙᴇᴀᴛ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴅʀᴜᴍ ʀᴇᴛᴜʀɴɪɴɢ Tᴇʀᴜᴋᴏ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ ᴀɴᴅ ʙʀᴜsɪɴɢ ʜᴇʀ ᴋɴᴇᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ sʟɪɢʜᴛᴇsᴛ.

Tsugikuni Twins and Taisho Era [KNY]Where stories live. Discover now